jak zawsze zacisk z dedykowanego zestawu pasuje idealnie
uprzedzając pytania nie ma miejsca na adapter miedzy tarczą a zwrotnicą
tarcze to HQ 282
zastanawiam się czy podejdzie pod zwrotnicę z ej9??
chyba ze ktoś w okolicy Wrocławia ma na stanie takie cudo to wpadłbym, przymierzyć, nie chce mi się kupować bez potrzeby i ciągnąć kolejnego szrotu na chatę
Mam nawet adaptery takie jak on wydrukowane na 3d ale nie pasuje; / inna sprawa ze zaciski się różnią rozstawem otworów montażowych o 3mm.... tych co ma karamba nie znalazłem juz na stronie wildwooda. ..
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Ehhh tyle mamony i rzeźba
Ale działaj i walcz z tym, jak się uporasz to będzie jaranko, bo dają radę na fajnym klocku
Ja zostawiłem je sobie do 3 auta już
Wilwood przy montażu tarczy 282mm wymaga posiadanie zwrotnic od wersji z hamulcem 242mm niestety...
Hmm, u Damiana w żółtym było 282 na wilwoodzie, ja wrzuciłem teraz 262 (bez zmiany zwrotnic), zaciski tarcze podeszły. Gdyby była to zwrotka 242 to by chyba tak łatwo nie było
Owszem, zaciski i adaptery które ma Karamba podchodzą pod zwrotnice 262 i tarczę 282 ale trzeba trochę zeszlifować uszy w zwrotnicy
Kit willwoda z adapterem willwoda był pod zwrotnice 242
Skoro masz same zaciski i są inne niż te co ma Karamba to trzeba zrobić nowy adapter.
Z tych zdjęć co wrzuciłeś to ja nie widzę problemu żeby tam zrobić adapter tylko czy to już masz założona tarczę 282mm?
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-06-28
Tak jak pisze Piroman... zeby zalozyc ten zacisk wilwooda na tarcze 280 i zwrotnice 260... to uszy musiałbyś zeszlifować po sam otwór... zarówno przy zacisku jaki i przy zwrotnicy...
A z tego co Ciebie znam... to na takie coś nie pojdziesz
Ehhh tyle mamony i rzeźba
Ale działaj i walcz z tym, jak się uporasz to będzie jaranko, bo dają radę na fajnym klocku
Ja zostawiłem je sobie do 3 auta już
czyli warto klocki za namową wziąłem hawki hps, pompę z atra nareszcie dorwałem teraz to poskładać i ogień
Hondata napisał/a:
Wilwood przy montażu tarczy 282mm wymaga posiadanie zwrotnic od wersji z hamulcem 242mm niestety...
tego już nie doczytałem w specyfikacj,i chociaż wydaje mi się,że sprawdzałem po 2 razy wszystko
papel napisał/a:
Hondata napisał/a:
Wilwood przy montażu tarczy 282mm wymaga posiadanie zwrotnic od wersji z hamulcem 242mm niestety...
Hmm, u Damiana w żółtym było 282 na wilwoodzie, ja wrzuciłem teraz 262 (bez zmiany zwrotnic), zaciski tarcze podeszły. Gdyby była to zwrotka 242 to by chyba tak łatwo nie było
a to jest ciekawa sytuacja ale może zacisk z innego setu był dobierany i pasuje na zwrotnicę 262 ??
piroman napisał/a:
Owszem, zaciski i adaptery które ma Karamba podchodzą pod zwrotnice 262 i tarczę 282 ale trzeba trochę zeszlifować uszy w zwrotnicy
Kit willwoda z adapterem willwoda był pod zwrotnice 242
Skoro masz same zaciski i są inne niż te co ma Karamba to trzeba zrobić nowy adapter.
Z tych zdjęć co wrzuciłeś to ja nie widzę problemu żeby tam zrobić adapter tylko czy to już masz założona tarczę 282mm?
właśnie taka jest sytuacja na tarczy 282 więc sporo brakuje
Hondata napisał/a:
Tak jak pisze Piroman... zeby zalozyc ten zacisk wilwooda na tarcze 280 i zwrotnice 260... to uszy musiałbyś zeszlifować po sam otwór... zarówno przy zacisku jaki i przy zwrotnicy...
A z tego co Ciebie znam... to na takie coś nie pojdziesz
żeby nie ciąć zwrotnic kupiłem wilwoody, bo leżą mi jeszcze czterłotłoczki brembo, ale tam trza było krzesać iskry więc odpuściłem
po przeanalizowaniu sytuacji opcję są dwie, albo zwrotnice 242 i tarcza 282 albo zwrotnica 262 i tarcza 300 tylko do tej mocy to trochę bez sensu auto zamulać
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-06-28
Tak samo jest ograniczenie co do grubości tarczy przy tym zacisku. ... ja musialem juz lekko liznąć żeby sie 25mm zmieściło...
Ja ma być fachowo to ja bym zapodal zwrotnice 240... jedyny minus ze tam są mniejsze lozyska...
A zacisk identyczny jak ja miałem... Wilwood Dynalite
Tak samo jest ograniczenie co do grubości tarczy przy tym zacisku. ... ja musialem juz lekko liznąć żeby sie 25mm zmieściło...
Ja ma być fachowo to ja bym zapodal zwrotnice 240... jedyny minus ze tam są mniejsze lozyska...
A zacisk identyczny jak ja miałem... Wilwood Dynalite
No właśnie nawet teraz jest na styk w sumie z grubością tarczy. ...
Średnia czopa piasty jest taka sama przy 262 i 242, czy tutaj tez jest inaczej i jest mniejsza?
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
no to pomysły mi się skończyły
musiałbym staczać czopy piast żeby założyć je do 242 a to średnio mi się uśmiecha, bo może się okazać że te mniejsze łożyska nie dają rady...
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum