Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-08-22   

Budżetowy to można by HAWK HPS lub HP+
_________________
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2017-08-22   

sprawdź czy masz w okolicy gdzie kupić olej Penrite HPR5 5W40
a klocek to nie najlepiej DS Performance ?
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-08-22   

ziom z warsztatu byl ostatnio pod wrazeniem Motula X-power, bo lepi się podobnie, jak taki porządny amerykański dodatek z którego miał szkolenie i nie mógł po nim domyć miski do sucha :) Znajomy upala w rajdowym BMW, ja teraz mam w czerwonej i poki co też żyje. No bo co innego można napisac o oleju...cisnienie oleju na cieplym na wolnych prawie 3 bary. 5l chyba 160zł więc tez spoko cena.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-22   

Fawor napisał/a:
ziom z warsztatu byl ostatnio pod wrazeniem Motula X-power, bo lepi się podobnie, jak taki porządny amerykański dodatek z którego miał szkolenie i nie mógł po nim domyć miski do sucha :) Znajomy upala w rajdowym BMW, ja teraz mam w czerwonej i poki co też żyje. No bo co innego można napisac o oleju...cisnienie oleju na cieplym na wolnych prawie 3 bary. 5l chyba 160zł więc tez spoko cena.


wyglada ciekawie ten x-power, tylko ze moj jezdzil na polsyntetyku a to syntetyk pelny i nie wiem czy to nie bedzie problem
_________________
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2017-08-22   

jeśli motor nierozjebany jak sasha gray to będzie dobrze :)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-22   

no na ten moment nie pusci nawet dyma przy odcince i wolalbym zeby tak zostalo :mrgreen:
_________________
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-22   

Krzyh00 napisał/a:
wyglada ciekawie ten x-power, tylko ze moj jezdzil na polsyntetyku a to syntetyk pelny i nie wiem czy to nie bedzie problem


Stary mit warsztatowy. Nie ma żadnego problemu z przejściem między pół, a pełnym syntetykiem.
_________________
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2017-08-22   

on chyba miał kiedyś robiony remont, więc powinien zeżreć...
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-08-23   

chyba nie było tu remontu jednak, jakby był to by wjechały PCTXy ;)
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2017-08-23   

Krzyh00 napisał/a:
primox napisał/a:
co jest nie tak z Motulem 15w50 comp?


mam go w nysie jestem zadowolony, ale tutaj auto bedzie uzytkowane w zime.

Fawor napisał/a:
ziom z warsztatu byl ostatnio pod wrazeniem Motula X-power, bo lepi się podobnie, jak taki porządny amerykański dodatek z którego miał szkolenie i nie mógł po nim domyć miski do sucha :) Znajomy upala w rajdowym BMW, ja teraz mam w czerwonej i poki co też żyje. No bo co innego można napisac o oleju...cisnienie oleju na cieplym na wolnych prawie 3 bary. 5l chyba 160zł więc tez spoko cena.


On ma w ogóle mega wysoką lepkość, nawet przy 40 stopniach wyżej niż 300V 15W50
Ja bym tego na zime na zalewał. Nie ma też żadnych oem atestów.

Z linii motula to brałbym 8100 X-cess 5W-40 (nie mylić z x-clean itp.)
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-23   

do zimy jeszcze daleko, nie zdziwie sie jak beda jeszcze temperatury ponad 30 stopni wiec to 5w40 mnie nie przekonuje w silniku ktory kreci prawie 9000.
_________________
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-08-23   

Autos Süchtig napisał/a:
[
Z linii motula to brałbym 8100 X-cess 5W-40 (nie mylić z x-clean itp.)

raz go zalałem jak nie było na magazynach valvo 5w50 i powiem szczerze , gęsty skurczybyk, nie podszedł mi, wróciłem do valvoliny :)
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-08-23   

ooo a co to za valvo? parametry ciekawe
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-23   

Ja valvo 5w50 używam do Civica od zawsze, a wcześniej używał go Kamil w moim aucie i jest bardzo ok.
 
 
Pilar 


Auto: S2K AP1
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3706
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-08-23   

Ja również latam na valvo 5w50
_________________
www.pilarposters.etsy.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna