Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-06-01
z tego co slyszalem extreme to bardziej torowe zastosowanie a race gc bardziej rajdowe. na extreme w tej lidze padaly na prawde dobre czasy wiec kiedys pewnie to sprawdze
jedno kolko mialo kilometr z groszami, nawierzchnia gladka i nagumowana przez karty.
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-01-19
No cóż, jako że konkretnych chętnych na auto brak, wygląda na to że w tym sezonie coś polatam znowu, ale już raczej tylko torowo.
Chciałbym wycisnąć ostatnie soki z tego seta który jest.
Na początek będzie nieco większe odchudzanko, wytniemy wszystko co zbędne. Druga sprawa to zawieszenie. Gwint AP który tu siedzi na rajdy się spisywał bardzo dobrze, na torze mnie mocno ogranicza, auto się strasznie kładzie, potrzebuję czegoś betonowego. Wszystkie sugestie mile widziane
Jako że regulamin zawodów dopuszcza gumy typu Michelin R21 czyli slik z homologacją drogową, chciałbym też spróbować magii trzynastek Tutaj jestem zupełnie zielony, felgi to już wiem że Twingo ale o gumach w sliku z homo nie mam rozeznania. Ktoś podpowie jaki laczek się najlepiej sprawuje w danych warunkach, jakie mieszanki, rozmiary itd?
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-01-20
Gwint, isc, meister, BC, ys.... One są wszystkie bardzo podobne do siebie. Mi osobiście pod względem wykonania najbardziej podobał się meisterr i bardzo dobrze się na nim jeździło
13 bym sobie darowal już bo ich nie będzie. A jeżeli uda się znaleźć jeszcze świeże to zdecydowanie Michelin s412, ale one są bez e, żadna 13 nie ma e bo to slicki z f3. R21 to rajdowy slick i w 13 go raczej nie ma, najprędzej 16,17 ta konkretna guma.
Jak musisz mieć e to chyba pozostaje fz, direezza.....
Krzyh00, daj ogłoszenia na hondowych grupach, może ktoś będzie chciał sprzedać ISC Racing, szukaj tez od Vgena i Integry, po zmianie wahaczy na tyle można zakładać bez obaw, może coś upolujesz Mój grupowiec na zawiasy już poleciał więc nie pomogę
Jako że regulamin zawodów dopuszcza gumy typu Michelin R21 czyli slik z homologacją drogową, chciałbym też spróbować magii trzynastek Tutaj jestem zupełnie zielony, felgi to już wiem że Twingo ale o gumach w sliku z homo nie mam rozeznania. Ktoś podpowie jaki laczek się najlepiej sprawuje w danych warunkach, jakie mieszanki, rozmiary itd?
Nie ma fajnych 13" z homo E, oprócz Extreme, ale one w 13" są tak drogie, że bardziej się opłaca 15". W 13" znalazłby się może jakiś Avon ZZR / ZZS, ale w 15" i tak będzie większy wybór i taniej. A o jakich zawodach mówisz (chyba nie doczytałam)?
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-01-20
Okej, no to zmienia postac rzeczy zatem bede szukal r21, najnizszy rozmiar to chyba 195/50/16? powinno wejsc.. pytanie czy to bedzie lepsze niz fz201, bo jak nie to w sumie nie mam asa w rekawie poza zawiasem i odelzaniem..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum