Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-05-13   

Bedzie jakis grupowiec na ten szifter? :mrgreen:
Ja mam z DC2 juz 2 sezon i nie do złamania jest
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-05-13   

pierwsza petla, jeszcze z calym lewarem :lol: i gonimy meganke rs trophy i bume e91.





_________________
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-05-14   

Krzych00 co mozesz powiedziec po zmianie skrzyni na S80? Znaczaco poprawiles czasy, lepiej sie jezdzi? Tez mam b18 z s9b i zawsze brakuje mi 1-2s do czolowki i zastanawiam sie czy zmiana skrzyni faktycznie pomoze cos z tego urwac...
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2018-05-14   

Nie ku*wa, zaszkodzi :-P nawet na wprost zmiana skrzyni z s9b na s80 to przepaść. Robiłem cos takiego w 230konnym B18. A jakieś wyjścia z zakrętów na dwojce i tym podobne muszą nadrobić, bo s9b jest totalną porażką.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-05-14   

Fawor napisał/a:
Nie ku*wa, zaszkodzi :-P nawet na wprost zmiana skrzyni z s9b na s80 to przepaść. Robiłem cos takiego w 230konnym B18. A jakieś wyjścia z zakrętów na dwojce i tym podobne muszą nadrobić, bo s9b jest totalną porażką.


Wszystko zależy od obiektu. Jechałem Ułęż w sobotę i w miarę fajnie pasowały mi biegi do zakrętów - jednak brakowało trochę mocy. Zastanawiam się czy zysk w przyśpieszeniu nie strace na machanie lewarkiem :)

Krzych00 ma film na YT z porównaniem, Naszor też i jakoś tej przepaści w czasie nie widać.
Tak czy siak to zmienię ale ciekawy jestem opini kogoś kto ogarnia i przesiadł się z S9B :) bez urazy Fawor :P
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-05-14   

Ogolnie troche temat rzeka no ale pokrotce.

Nie ma żadnego wyraznego zysku na przyspieszeniu, bo skrzynia mocy silnika nie zmienia. Oczywiscie mowimy tu o warunkach bojowych kiedy auto juz jest w ruchu, bo sam start jest faktycznie lepszy. Robilismy testy wzgledem bylej limonowej na obu skrzyniach na prostej. Na s9b oba auta szly w miare rowno (jest gdzies filmik w tym temacie), po zmianie u mnie na s80 faktycznie pierwsze dwa biegi odskakuje moze z dlugosc auta z hakiem, po czym kolejne biegi idziemy nadal rowno. Nie ma zadnej przepasci poza subiektywnym zupelnie odczuciem ze na s80 auto idzie jak wkvrwiony dzik a na s9b jest wrazenie jakby sie ciagnelo przyczepke z gruzem. Inna tez sprawa ze mam czworke i piatke z s4c bo w seryjnej s80 przepiecie z 3 na 4 to wrazenie jakby sie wyrzucilo kotwice, przeskok jest wyraznie wiekszy niz w s9b miedzy tymi biegami.

W teorii wiec powinno byc podobnie a w praktyce jest roznie. Wszystko zalezy od obiektu, na torze w pszczolkach s80 bardziej przeszkadza niz pomaga. Na s9b jechalem prawie caly tor na dwojce wbijajac tylko na chwile troje na prostej startowej. Teraz mieszam biegami jak nawiedzony, bo co chwila musze na sekunde zapiac ta trojke i trace na plynnosci jazdy. Rekordowy czas na s9b z zeszlego roku i s80 z tego roku rozni sie wlasciwie drugim miejscem po przecinku..

..aaale to auto glownie pod kjs gdzie czesto sa nawroty, ciasne szykany i tam juz s80 robi roznice. Wszedzie tam gdzie trzeba sie mocno hamowac i odepchnac prawie z miejsca ma to sens. Ciezko o jakies porownanie w warunkach rajdowych, wiec pozostaje odnosic sie do roznic w czasach miedzy "regularnymi" zawodnikami pomiedzy imprezami. No i tu po zmianie skrzyni momentami zrobila sie przepasc (monte karlino i wygrana generalka z zupelna dewastacja klasy gdzie wczesniej w klasie deptali po pietach).

Na s9b moim zdaniem da sie robic czasy tylko trzeba szanowac predkosc w zakrecie. Przelozenia sa dlugie wiec pakowanie sie w zakret na bombie i korygowanie gazem odpada. Czesto trzeba tez psuc optymalna linie, wychodzic szeroko, wczesniej hamowac, zeby na wyjsciu nie spasc z obrotow i wtedy roznice miedzy s9b a s80 nie beda kolosalne, ale jazda nieco bardziej meczaca na s9b.

Natomiast jesli chodzi o sama jazde, czysty fun, uczucie ze cos sie dzieje i jest szybko... no to s80 robi robote bez dwoch zdan 8-)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Krzyh00 2018-05-15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-05-15   

Odpowiedź więcej niż wyczerpująca :)
W takim razie pakuje do siebie, bo częściej jeżdżę na tych mniejszych dwójkowo-trójkowych obiektach.
 
 
Wojtuuus 
EF enthusiast


Auto: EE9 / JZS160
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-16   

Wnioski? Optymalnie było by mieć s4c jdm = fd 4.4 + lsd, jeśli chodzi o skrzynie seryjne :mrgreen:
_________________
Honda Civic Ferio 6th Generation

Drogi są niebezpieczne, dlatego trzeba jeździć szybko, by czas przebywania na drodze skrócić do minimum.
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-05-16   

miałem różne kombinacje przełożeń i najbardziej mi pasuje aktualna z krótkim 3,4,5 i fd 4.4

na pełnym bucie nie schodzę praktycznie poniżej 7k rpm na każdym biegu, 3 i 4 jedzie naprawdę mocno jeżeli tak można powiedzieć o seryjnym b16/b18 8-) :lol:
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-06-10   

kolejna impreza rajdowa za nami, Rajd Koszalinski zakonczony na 2 miejscu w klasie (za bezkonkurencyjnym e30 f20c) i 4 w generalce.

odcinki dosyc meskie, pomijajac prolog. mimo seryjnego linkowego recznego i karygodnego babola na jednym z nawrotow czwarty czas w generalce:



kolejny odcinek, nie dosc ze pod gorke to praktycznie same proste, takze jechany trzy razy pogrzebal walke o generalke, mocniejsze auta wkladaly nam tyle ze na pozostalych oesach bylo to nie do nadrobienia



trzeci odcinek, tu juz moje klimaty. strzelilismy na tym odcinku najlepszy czas w generalce 8-)



czwarty oes, tez bardzo mi podszedl, maly blad na ostatniej szykanie i auto zanurkowalo przodem w dziure, zbyt pazernie gazu dodalem na wyjsciu, czwarty czas w generalce.



i kilka shotow:





_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-07-02   

No i cyk pudełko w generali na Rajdzie 111 Jezior 8-)



poki co jeden oes ze srodka:

_________________
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2018-07-02   

Gratulacje! :) Zawsze lubię oglądać Twoje onboardy 8-) Jakiś pokaz umiejętności na Torze Poznań jest planowany?
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-07-02   

eithray napisał/a:
Gratulacje! :) Zawsze lubię oglądać Twoje onboardy 8-) Jakiś pokaz umiejętności na Torze Poznań jest planowany?

samochód jest za głośny :lol:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2018-07-02   

Nie było w takim razie pytania :lol:
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-02   

Jaki kat dla zawieszenia :)

Gratki puchara!
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna