Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-08-08   

dlaczego k20 się nie opłaca?
ciekaw jestem argumentów, może pechowe słupki?
wiadomo że k20 to są koszty bo łapy, bo komp, bo szpera do skrzyni, ale już na seryjnym osprzęcie k20 idzie grubo, a do tego moim zdaniem dużo bezawaryjniej niż b, takie przynajmniej mam doświadczenia, a i o niezajechany słupek łatwiej
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-08   

czy w k20 miska nie jest nizej przypadkiem? ogolnie nie widzialem, przynajmniej w naszym okregu, jakiegokolwiek auta z k20 poza ep3 oczywiscie, a i od wlascicieli ep3 nasluchalem sie historii o chvjowych skrzyniach i polosiach, takze jakos mnie to nie nastraja pozytywnie.
_________________
 
 
jatoja2

Dołączył: 08 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: KR
Wysłany: 2018-08-08   

Na Superoesach Kieleckich jezdzilo conajmniej kilka VI z K20. To jest najlepszy Hondowski silnik, kiedys byla tam dyskusja, ze B-seria bardziej awaryjna, ale nie pamietam zeby ktos podal jakies konkrety. Niejeden trening odbylem przy ponad +30C i jakos woz przezyl ale wspawalbym przegrody w misce. Mam 200+ bez walkow zrobione. Mowa o B-serii.

Ostatnie K20 wychodzilo w 2010 (FN2) wiec te silniki i osprzet maja juz swoje lata. Jak ktos pisze cos o skrzyni i polosiach, to jest debilem, przeciez to nie sa nowe rzeczy? Ludziom sie wydaje, ze wrzuca jakies stare gowno i beda jezdzic nastepne 10lat. Wymieniasz komplet polosi i po problemie...ze skrzyniami tez nie ma problemu, trzeba tylko zrobic lozyska, ale to tez przeciez naturalne...

Jedyna kwestia problematyczna takiego swapu jest cena, ale dobrze zrobiony i potem odpowiednio uzywany przezyje niejedno. A na koniec jak to mowia, gdzie konczy sie B-seria zaczyna sie K-seria.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-08   

Ja mowie o zastosowaniu rajdowym, a nie torowym. Na torach wiem ze to sie sprawdza, ale tory traktuje jedynie treningowo, zreszta trudno traktowac je inaczej na podniesionym miekkim zawiasie ;-)
_________________
 
 
jatoja2

Dołączył: 08 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: KR
Wysłany: 2018-08-08   

A to przepraszam nie doczytalem. Miska faktycznie siedzi troche nizej ale to musisz dopytac tych co robia swapy. Niestety nie pamietam juz detali. Mysle, ze roznica w awaryjnosci bedzie pomijalna, jesli stan komponentow jest na dobrym poziomie. Wyryp to wyryp...sam wiesz. Wszystko idzie zepsuc. :evil: :-D :evil:
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-08-08   

miska je niżej to fakt, na rajdy płyta (lub półpłyta 8kg) i powinno być ok
przeguby są większe, a skrzynie raczej mocniejsze jeśli już (padają aftermarketowe 6.33fd w ep3)
słupek można dostać z małym przebiegiem cały czas i wtedy można latać i latać
ale jak powiedział kolega - cena
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-08-09   

Krzysztof, daj dobrą kwotę za B20 a ja wsadzę sobie k20 :lol:
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-08-09   

Dopiero włożył i już mu mało :)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-08-09   

nikesonmyfeet napisał/a:
Dopiero włożył


taa włożył, chyba palec do nosa :lol: :mrgreen:
_________________
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-08-10   

b20 stoi i czeka w garazu ;) dopiero po 2 września mogę zacząć działać :)
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-14   

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

w sobote zawody a honda dostala okresu:

https://www.youtube.com/watch?v=_pKZwYyeQoE

przy okolo 5,5-6tys zaczyna sie dlawic i strzelac w wydech ale nie wywala zadnego bledu. ktos ma pomysl co umarlo? :-/
_________________
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-09-14   

Sprawdzaj elementy układu zapłonowego :)
Od świec bym zaczął.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-14   

coś z zapłonem? może na początek nowe kable?

U mnie w EJ9 cuda się działy (problem z odpalaniem, trzymaniem obrotów, przygasające światła) jak przewód masowy zaśniedział, walczyłem z tym kilka dni, zmieniłem alternator, akumulator, sprawdzałem wszystko a okazało się że wystarczyło wyczyścić przewód masowy (ten mocowany do skrzyni biegów) i zmierzyć, że na bloku silnika czasami pojawia się przebicie napięcia - nie sądzę że to u Ciebie, ale w razie czego bym sprawdził masę.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-14   

mialem luzna mase sie okazalo ale po dokreceniu nie pomoglo.

kolezka podrzucil trop ze modul aparatu zaplonowego, ktos wie czy z d serii pasuje?
_________________
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-09-14   

Miałem podobnie jak kupiłem żelazko B18, tez kaszlało na VTECu i nie jechało. Zmieniłem kable i świece, po czym jechało jak wściekłe. :P
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna