Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24
Z malym poslizgiem relacja z 4 rundy Rajdowych Mistrzostw Polski Zachodniej
II Rajd Kołobrzeski bez Kołobrzegu (prezydent Kolobrzegu wydymal organizatorow i na 2 tygodnie przed impreza ja odwolal - dlatego ze poniewaz bo nie) odbyl sie na terenie lotniska w Zegrzu Pomorskim.
Moj kontraktowy pilot wygrzewal doopsko w cieplych krajach, wiec goscinnie po szybkim kursie wystapila moja prywatna pilotka
Pierwszego dnia prowadzilismy z 1 miejscem w generalce, do ostatniej proby gdzie efektowny spin w lesie zepchnal nas oczko nizej. Na dohamowaniu przed szykana lewe kola zahaczyly o pobocze, auto postawilo bokiem a zeby wyprowadzac gazem bylo juz za ciasno i predkosc za duza (dokrecona trojka) wiec mozna bylo jedynie zatrzymac sie w poprzek drogi.
Poki co jeden onboard z odcinka na ktorym zanotowalismy rekord dnia w generalce. Lusterka spun stajl okazuje sie ze sa nadal za duze i prawe znowu pofrunelo na jednym cieciu
Po zjechaniu z odcinka dodatkowo cos zaczelo piszczec w zacisku, okazalo sie ze zaswiecila sie gruba rezerwa na klocku, a nie mialem nic innego na podmiane wiec nastepny dzien zapowiadal sie ciekawie.
Drugiego dnia juz na drugim odcinku powazny blad. W nocy popadalo, na dohamowaniu znowu dupa odjechala, tym razem wredna nawierzchnia, czesciowo mokre liscie czesciowo bardzo przyczepny asfalt. Ciezko bylo ocenic kiedy tyl zlapie, zlapal wczesniej niz myslalem i nie zdjalem kontry, odbilo w druga strone na drzewo. W ostatniej chwili odkrecilem i "udalo sie" na tyle ze drzewo przejechalo po lewym boku.
Kola troche szuraly ale udalo sie ukonczyc ten odcinek bez wielkiej straty. Niestety ucierpialo zawieszenie, prawdopodobnie ktorys wahacz tylny, auto stracilo zbieznosc. Po wyciagnieciu blotnikow zdecydowalem sie jednak walczyc dalej, co prawda auto sie prowadzilo wyraznie gorzej ale udalo sie jeszcze na ostatniej probie lyknac lancera.
Ostatecznie udalo sie zdobyc:
II miejsce w klasie 4
II miejsce w generalce!
Standardowo w klasie jak i w generalce prowadzi e30 z flakami od s2000, niestety seryjne b18c4 nie nawiazuje z tym walki.
Pewnie pojawi sie znowu pytanie "kiedy klatka". Wiec tym razem na powaznie - w przyszlym sezonie. Nie wiem jeszcze czy to bedzie ta buda, czy kupie cos mocniejszego, bo jednak czuje ze te b18 mnie ogranicza mocno na szybkich petlach. Ostatnia runda Bytowska Gonitwa bedzie jechana raczej na spokojnie. Poki co prowadze w punktacji w sezonie, zapas punktow mam na tyle duzy ze z pudla nie spadne ani w klasie ani w generalce, kwestia czy to bedzie miejsce 2 czy 3 bo e30 mnie raczej przeskoczy:
rwd w zasadzie ma też ciekawy asortyment, ale nie ma co się nad tym rozwodzić, skoro zostajesz z fwd
Nie myślałeś nad EP3 ? Kurde jako baza wydaje się bardzo rozsądna.
K20 po paru modach pokazuje 240-250KM
Zawieszeń od wybory do koloru
To samo hebel, chwila moment masz 4 tłoki
Wybór felg OEM jak i opon w 17 od groma, a do ścigania ponoć warto iść w R17
Dostęp do części prosty
Buda sztywna, dać klatkę i malina
No generalnie od groma aspektów przemawia za EP3, na Twoje potrzeby to wydatek 22K za bazę?
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24
Karamba_DC2 napisał/a:
rwd w zasadzie ma też ciekawy asortyment, ale nie ma co się nad tym rozwodzić, skoro zostajesz z fwd
Nie myślałeś nad EP3 ? Kurde jako baza wydaje się bardzo rozsądna.
K20 po paru modach pokazuje 240-250KM
Zawieszeń od wybory do koloru
To samo hebel, chwila moment masz 4 tłoki
Wybór felg OEM jak i opon w 17 od groma, a do ścigania ponoć warto iść w R17
Dostęp do części prosty
Buda sztywna, dać klatkę i malina
No generalnie od groma aspektów przemawia za EP3, na Twoje potrzeby to wydatek 22K za bazę?
rwd bym nawet przemyslal, chociaz na ten moment nie widze ani sensu ani niczego co w podobnej kasie co civic wygra. bo taki samolot jak mnie objezdza to budzet okolo 100k na budowe wiec odpada.
ep3... myslalem. ale jak patrze na wyniki koncowe to nie bardzo widze sens takiej zamiany. tajpery zaczynaja sie w okolicach 10 miejsca w generalce. po rozmowach z zawodnikami tez kolorowo nie ma. zawieszenia ogolnie dostepne aftermarkety nie dzialaja w rajdach, auto podskakuje jak pilka. dziala czeski protlum ale to wagon pieniedzy. strzelaja polosie, ze skrzyniami tez sa jakies problemy. auto wysokie, po dolozeniu klatki gdzie umowmy sie sporo rur idzie po dachu srodek ciezkosci sie perdoli... opona juz tylko drogie 17". co do mocy to wlasnie na tej imprezie jedno ep3 zrobione na 250 koni wyrzucilo korbe bokiem. troche sztuka dla sztuki i siekierka na kijek.
dokładnie, EP3 można dobrze zrobić, ale to jest naprawdę worek kasy
Jusiaki zrobili EPkę ważącą ponoć ok lub nawet poniżej 900kg do GSMP ale wolę nawet nie wiedzieć ile kosztowała... a i tak na kielcach została objechana przez 5/6g z k20
myślę, że kolega dobrze kmini, 6g z b20/k20 z klatką na takie występy idealnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum