Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-09-15   

Kamil-R napisał/a:
Miałem podobnie jak kupiłem żelazko B18, tez kaszlało na VTECu i nie jechało. Zmieniłem kable i świece, po czym jechało jak wściekłe. :P


Jak moduł pada, to wymiana świec na jakiś czas pomaga a później znowu dzieje się to samo.
Z D serii na 99% nie pasuje.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24   

Z malym poslizgiem relacja z 4 rundy Rajdowych Mistrzostw Polski Zachodniej ;)

II Rajd Kołobrzeski bez Kołobrzegu (prezydent Kolobrzegu wydymal organizatorow i na 2 tygodnie przed impreza ja odwolal - dlatego ze poniewaz bo nie) odbyl sie na terenie lotniska w Zegrzu Pomorskim.

Moj kontraktowy pilot wygrzewal doopsko w cieplych krajach, wiec goscinnie po szybkim kursie wystapila moja prywatna pilotka :mrgreen:

Pierwszego dnia prowadzilismy z 1 miejscem w generalce, do ostatniej proby gdzie efektowny spin w lesie zepchnal nas oczko nizej. Na dohamowaniu przed szykana lewe kola zahaczyly o pobocze, auto postawilo bokiem a zeby wyprowadzac gazem bylo juz za ciasno i predkosc za duza (dokrecona trojka) wiec mozna bylo jedynie zatrzymac sie w poprzek drogi.

Poki co jeden onboard z odcinka na ktorym zanotowalismy rekord dnia w generalce. Lusterka spun stajl okazuje sie ze sa nadal za duze i prawe znowu pofrunelo na jednym cieciu :mrgreen:



Po zjechaniu z odcinka dodatkowo cos zaczelo piszczec w zacisku, okazalo sie ze zaswiecila sie gruba rezerwa na klocku, a nie mialem nic innego na podmiane wiec nastepny dzien zapowiadal sie ciekawie.



Drugiego dnia juz na drugim odcinku powazny blad. W nocy popadalo, na dohamowaniu znowu dupa odjechala, tym razem wredna nawierzchnia, czesciowo mokre liscie czesciowo bardzo przyczepny asfalt. Ciezko bylo ocenic kiedy tyl zlapie, zlapal wczesniej niz myslalem i nie zdjalem kontry, odbilo w druga strone na drzewo. W ostatniej chwili odkrecilem i "udalo sie" na tyle ze drzewo przejechalo po lewym boku.



Kola troche szuraly ale udalo sie ukonczyc ten odcinek bez wielkiej straty. Niestety ucierpialo zawieszenie, prawdopodobnie ktorys wahacz tylny, auto stracilo zbieznosc. Po wyciagnieciu blotnikow zdecydowalem sie jednak walczyc dalej, co prawda auto sie prowadzilo wyraznie gorzej ale udalo sie jeszcze na ostatniej probie lyknac lancera.

Ostatecznie udalo sie zdobyc:

II miejsce w klasie 4
II miejsce w generalce!

Standardowo w klasie jak i w generalce prowadzi e30 z flakami od s2000, niestety seryjne b18c4 nie nawiazuje z tym walki.



Pewnie pojawi sie znowu pytanie "kiedy klatka". Wiec tym razem na powaznie - w przyszlym sezonie. Nie wiem jeszcze czy to bedzie ta buda, czy kupie cos mocniejszego, bo jednak czuje ze te b18 mnie ogranicza mocno na szybkich petlach. Ostatnia runda Bytowska Gonitwa bedzie jechana raczej na spokojnie. Poki co prowadze w punktacji w sezonie, zapas punktow mam na tyle duzy ze z pudla nie spadne ani w klasie ani w generalce, kwestia czy to bedzie miejsce 2 czy 3 bo e30 mnie raczej przeskoczy:

http://www.rajdkolobrzesk...cjaRMPZ2018.pdf
_________________
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2018-09-24   

Krzyh00 napisał/a:
Pewnie pojawi sie znowu pytanie "kiedy klatka". Wiec tym razem na powaznie - w przyszlym sezonie.

no w końcu - szkoda pilotki ;)

Krzyh00 napisał/a:
Nie wiem jeszcze czy to bedzie ta buda, czy kupie cos mocniejszego

:hyhy:
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-09-24   

żeby zrozumieć trzeba było pociągnąć po drzewie :lol:

gratki wyniku i oby tak dalej!
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-24   

Krzyh00 napisał/a:
Wiec tym razem na powaznie - w przyszlym sezonie.


:ok: :ok:

Ciekawe czy "prywatna pilotka" nie przyspieszyła decyzji :-P
_________________
 
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24   

kurła. napisalem ze bedzie klatka zeby zdusic ta dyskusje w zarodku. cos poszlo nie tak :lol:
_________________
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-09-24   

:lol: :lol:
_________________
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-24   

A zatem będzie klatka :mrgreen:


To chyba pora iść w mocne RWD z Twoimi umiejętnościami 8-) 8-)
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24   

Karamba_DC2 napisał/a:

To chyba pora iść w mocne RWD


hmm.. dlaczego?


kompilacja z zewnatrz, ekypa telewizyjna wiedziala gdzie stanac 8-)

_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-24   

A co mocniejszego chcesz kupić w FWD ? :)
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24   

Karamba_DC2 napisał/a:
A co mocniejszego chcesz kupić w FWD ? :)


najrozsadniej chyba kosztowo bedzie ta sama buda z jakims b20.

a jaka widzisz alternatywe w rwd?
_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-24   

rwd w zasadzie ma też ciekawy asortyment, ale nie ma co się nad tym rozwodzić, skoro zostajesz z fwd :)
Nie myślałeś nad EP3 ? Kurde jako baza wydaje się bardzo rozsądna.

K20 po paru modach pokazuje 240-250KM
Zawieszeń od wybory do koloru
To samo hebel, chwila moment masz 4 tłoki
Wybór felg OEM jak i opon w 17 od groma, a do ścigania ponoć warto iść w R17
Dostęp do części prosty
Buda sztywna, dać klatkę i malina

No generalnie od groma aspektów przemawia za EP3, na Twoje potrzeby to wydatek 22K za bazę? :)
_________________
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-24   

Karamba_DC2 napisał/a:
rwd w zasadzie ma też ciekawy asortyment, ale nie ma co się nad tym rozwodzić, skoro zostajesz z fwd :)
Nie myślałeś nad EP3 ? Kurde jako baza wydaje się bardzo rozsądna.

K20 po paru modach pokazuje 240-250KM
Zawieszeń od wybory do koloru
To samo hebel, chwila moment masz 4 tłoki
Wybór felg OEM jak i opon w 17 od groma, a do ścigania ponoć warto iść w R17
Dostęp do części prosty
Buda sztywna, dać klatkę i malina

No generalnie od groma aspektów przemawia za EP3, na Twoje potrzeby to wydatek 22K za bazę? :)


rwd bym nawet przemyslal, chociaz na ten moment nie widze ani sensu ani niczego co w podobnej kasie co civic wygra. bo taki samolot jak mnie objezdza to budzet okolo 100k na budowe wiec odpada.

ep3... myslalem. ale jak patrze na wyniki koncowe to nie bardzo widze sens takiej zamiany. tajpery zaczynaja sie w okolicach 10 miejsca w generalce. po rozmowach z zawodnikami tez kolorowo nie ma. zawieszenia ogolnie dostepne aftermarkety nie dzialaja w rajdach, auto podskakuje jak pilka. dziala czeski protlum ale to wagon pieniedzy. strzelaja polosie, ze skrzyniami tez sa jakies problemy. auto wysokie, po dolozeniu klatki gdzie umowmy sie sporo rur idzie po dachu srodek ciezkosci sie perdoli... opona juz tylko drogie 17". co do mocy to wlasnie na tej imprezie jedno ep3 zrobione na 250 koni wyrzucilo korbe bokiem. troche sztuka dla sztuki i siekierka na kijek.
_________________
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-09-24   

Dobrze, widzę na filmiku, że kolejne lusterko zakończyło żywot? :D

Generalnie to winszuję odwagi. Lecieć po takim żużlu, między drzewami Civiciem z ponad 20 letnim stażem - szacun 8-)

Edit: lusterka* :mrgreen:
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-09-25   

dokładnie, EP3 można dobrze zrobić, ale to jest naprawdę worek kasy
Jusiaki zrobili EPkę ważącą ponoć ok lub nawet poniżej 900kg do GSMP ale wolę nawet nie wiedzieć ile kosztowała... a i tak na kielcach została objechana przez 5/6g z k20 :)
myślę, że kolega dobrze kmini, 6g z b20/k20 z klatką na takie występy idealnie
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna