Kwestia czy chce w tym samym aucie robić B20.
Jeżeli tak to bez sensu imo, bo sprzedanie tego co ma to połowa Kswapa, jak nie lepiej. I nie wierzę że znajdzie tak zdrowe B20 co wytrzyma więcej jak K20.
Nawet tutaj przykłady z forum czy ckpl, komu jeblo K20 z nie otwieranym słupkiem ?
Dla mnie rachunek jest prosty, a B20 gotowca bym nie kupił, a budowanie samemu to połowa Kswapa znowu
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-25
ejcz, gumy r1r. reczny zupelnie seryjny i goowniany jak w kazdej hondzie, ale jak napadniesz na nawrot z mocnym dohamowaniem i odciazysz tyl to czasem da sie podciac.
sądzę, że Avony ZZSy byłyby nieco szybsze i przede wszystkim bezpieczniejsze (chyba najmniej 0-1kowe semi na jakich jeździłem) na taką nawierzchnię, no ale też są istotnie droższe niż R1R
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-28
beddom, no nie do konca, padło tam "ja pierdziele"
primox, nie znam tej gumy przyznam, ale patrzac po biezniku na syfie i mokrym bylby klopot. ogolnie dla mnie jak na razie faworytem wsrod semi jest fz201, najszybsza i najbardziej precyzyjna, duzo lepsza od r888, ale jak mam rajd z nieznana nawierzchnia i sa obawy ze bedzie padac (na zapasie mozna miec max 2 koła) to w ciemno wybieram stare sprawdzone r1r w mysl zasady ch*jowo ale stabilnie tutaj gdzie mi dupa odjechala mysle ze zadna opona by nie pomogla, byl to moj blad, za pozno sie zorientowalem ze wejscie w to ciecie na bombie bedzie zbyt odwazne i odpuscilem gazu jak tyl byl na mokrych lisciach, wiec sie odciazyl i wystrzelil.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum