Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9
Autor Wiadomość
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-25   

Kwestia czy chce w tym samym aucie robić B20.
Jeżeli tak to bez sensu imo, bo sprzedanie tego co ma to połowa Kswapa, jak nie lepiej. I nie wierzę że znajdzie tak zdrowe B20 co wytrzyma więcej jak K20.
Nawet tutaj przykłady z forum czy ckpl, komu jeblo K20 z nie otwieranym słupkiem ? :mrgreen:
Dla mnie rachunek jest prosty, a B20 gotowca bym nie kupił, a budowanie samemu to połowa Kswapa znowu :mrgreen:
_________________
 
 
ejcz 

Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 29
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2018-09-25   

Ale agresor :evil: Na jakich oponach to było jechane? Co masz zrobione z ręcznym, że na przyczepnym działa? U mnie w 5gen nie huhu nie da rady podciąć tyłu
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-09-25   

Nie no jaki dzik! :shock:
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-25   

ejcz, gumy r1r. reczny zupelnie seryjny i goowniany jak w kazdej hondzie, ale jak napadniesz na nawrot z mocnym dohamowaniem i odciazysz tyl to czasem da sie podciac.

przejazd z dzwonem:

_________________
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-26   

A pilotka nic, i dalej komendy podaje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dobra ekipa 8-)
_________________
 
 
beddom 

Auto: ED4 & RD8
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-27   

"ja pierdole" na końcu podsumowuje przejazd bezbłędnie :D
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-09-28   

dobrze podajesz :D

sądzę, że Avony ZZSy byłyby nieco szybsze i przede wszystkim bezpieczniejsze (chyba najmniej 0-1kowe semi na jakich jeździłem) na taką nawierzchnię, no ale też są istotnie droższe niż R1R
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
podlez 

Auto: EG9, CN2+, GK3
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 393
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-09-28   

odważna jazda!! Idzie jak przecinak kierowca i fura.
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-28   

beddom, no nie do konca, padło tam "ja pierdziele" :)

primox, nie znam tej gumy przyznam, ale patrzac po biezniku na syfie i mokrym bylby klopot. ogolnie dla mnie jak na razie faworytem wsrod semi jest fz201, najszybsza i najbardziej precyzyjna, duzo lepsza od r888, ale jak mam rajd z nieznana nawierzchnia i sa obawy ze bedzie padac (na zapasie mozna miec max 2 koła) to w ciemno wybieram stare sprawdzone r1r w mysl zasady ch*jowo ale stabilnie :) tutaj gdzie mi dupa odjechala mysle ze zadna opona by nie pomogla, byl to moj blad, za pozno sie zorientowalem ze wejscie w to ciecie na bombie bedzie zbyt odwazne i odpuscilem gazu jak tyl byl na mokrych lisciach, wiec sie odciazyl i wystrzelil.
_________________
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-09-29   

może mylisz ZZS i ZZR

na syf - ZZS

na sucho/czysto:

ciepło - direzza 3g
na zimno - Avon ZZR

to moim zdaniem topowe opony z E do civica 5/6g
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-10-03   

primox napisał/a:
może mylisz ZZS i ZZR

na syf - ZZS

na sucho/czysto:

ciepło - direzza 3g
na zimno - Avon ZZR

to moim zdaniem topowe opony z E do civica 5/6g


nie znam tych opon ale patrzac na bieznik to z blotem czy syfem spod ktorego asfalt juz nie wystaje bym ich nie łączył :)
_________________
 
 
MateuszMats 

Auto: s14 '94
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-03   

Z kabiny gorąco wyglądało to otarcie się o drzewo :shock:
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-17   

A ja bym zaczął od wsadzenia klatki i szpery płytkowej a potem bym dopiero myślał nad innym silnikiem ( z tej samej serii )
_________________

 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-11-06   

kolejna muka, z tylu uciekla zbieznosc a sruba regulacyjna stoi :-x

wie ktos czy tam jest zwykla sruba czy mimosrodowa i wie gdzie dostac nowa? bo chyba zakoczy sie wycinaniem.
_________________
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-11-06   

Zwykla śruba... w środku wew profila (profilu) jest duza tulejka z gwintem która przesówa sie jeżeli popuścisz śrubę.
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna