Prace idą do przodu. Teraz ogarniam wydech z nierdzewki i czekam na zestaw do regeneracji/ ulepszenia gaźnika Racing Beat. Mam tez filtr powietrza K&N.
Dzisiaj z ciekawości zmierzyłem mazde czujnikiem i ku mojemu zadowoleniu okazało się, ze jest cała w pierwszym lakierze :mrgreen
Ostatnio zrobiona została elektryka bo był tam niezły burdel. Przy okazji naprawiłem nagrzewnice.
Poza tym wpadły nowe klocki przód i tyl, chłodnice zostały sprawdzone cisnieniowo i wymieniłem na nowe przewody olejowe. Jest nowy tłumik, filtr powietrza, paski Gates, przewody pod maska zabezpieczone teflonem. Technicznie wszystko idzie w dobrym kierunku
Ostatnio zmieniony przez Qban 2018-07-24, w całości zmieniany 1 raz
Dzisiaj z ciekawości zmierzyłem mazde czujnikiem i ku mojemu zadowoleniu okazało się, ze jest cała w pierwszym lakierze :mrgreen[/url]
nie bardzo. morda ma inny odcien
Zgadza się. Czujnik pokazał jedynie na prawym błotniku 120 mikronów przy reszcie auta 80. Po zdjęciu listwy okazało się, ze jest z wersji USA bo ma miejsce na obrysowke. Myślałem, ze ta różnica jest w granicach tolerancji, ale teraz wiem, ze przedni blotnik byl zmieniany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum