Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda civic EG6 k24 by no_name21
Autor Wiadomość
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-08-23   

Tak to będzie





Jeszcze wg, dp, króciec pod egt i kawałek rury do ic
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-08-25   

na tamtym nie było turbo laga to ciekawe jak na tym będzie wstawać ! kurła nie mogę się doczekać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-09-04   

czyżby powrót do N/A? ;-)
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-09-04   

Tak, potorowało by coś może w następnym sezonie 😀
_________________

 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-09-04   

Git, będzie z kim jeździć z Południa :)
Jaki plan na motorownie?
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-09-04   

Piec ten co jest- k24a3, pompa oleju k20a2, wałki k20a2. Do tego brakuje jeszcze mi tylko kolektora wydechowego i rbc po portingu. W planie jest 250 hp

Status w trakcie

_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-01   

UP. dotarł kolektor wydechowy od nouda, jestem zadowolony, poniżej już po dograniu pod resztę wydechu




dorzuciłem do tego łącznik elastyczny 2.75 i zejście v band 2.5"




_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-10-01   

Dawno nie zaglądałem, czemu zrezygnowałeś z turbo?
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-02   

Streszczając wcześniejsze posty, nie ma gdzie jezdzić z turbo, na tor turbo civic to nie bardzo a już od pewnego czasu mnie ciagnie żeby coś po torze pojeździć.
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-10-08   

auto bez turbo też mega fajnie podaje :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-08   

A no obawiałem się że po turbo setupie mogę być trochę zawiedziony a tu wręcz przeciwnie. Dalej dobrze jedzie 😀 pojemności nie oszukasz 😛

Rbc po portingu czeka na spawanie,

cały czas czekam na dostawę z tegiwy...
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-18   

Takie foto jak to się ma co do wysykości wydechu



Rbc po pospawaniu został zamontowany i wkońcu dotarł nowy filtr skunk2 high velocity 3.5, dolot 3.5 cala typu cai







mniej więcej aktualny spec:

SILNIK:
- k24a3
-pompa oleju k20a2
-wałki k20a2
-zamach k20z4
-chłodnica wody custom 60mm
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa rx8
UKLAD DOLOTOWY:
ssak rbc po portingu+cai 3.5"+skunk2 velocity stack
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor wydechowy by noud 2.75+wydech 2.5 + końcowy oem look 2.5
UKLAD NAPĘDOWY:
-npq3 z LSD oem torsen
-docisk Heavy Duty + tarcza sprzęgła spiek 6 łopat
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC RACING 8/6
- felgi 15 enkei rpf1 opony 205/50 przód kumho v700 tył 195/50 yoko ad08R
UKLAD HAMULCOWY:
-pompa 1 cal z ATR
-przewody w oplocie HEL
-282 przód, tył 260
ŚRODEK:
- kiera OMP corsica
-emu classic
_________________

Ostatnio zmieniony przez no_name21 2019-11-03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-10-21   

w piątek odebrane :-D
podaję mega dobrze teraz przydała by się lepsza trakcja :mrgreen:
_________________

 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-28   

UP.
wpadł rollbar od staffy ale mniejsza z tym bo czekam na fotele itak.
Byłem u Tommiego i przymierzyliśmy trochę kaporów z mr :D enkei taki mały się widzi przy tym :P







17x8et35 215/45r17









poprawka 17x9.5 et25 245/40r17








17x8et35 225/45r17





taki dizajn mi nawet robi :)






jak uda się sprzedać rpf1 zgodnie z planem to przechodzę na 17 :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez no_name21 2019-10-28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-10-28   

te szerokie to 17x9.5 et25 245/40r17 :lol: :lol: :lol:

17x8.5 et35 225/45r17
img_20191026_130053 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr

ale 215 chyba najlepiej siadły
img_20191026_131839 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna