Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-10-28
215 siadły najlepiej ale jeśli przejdę na 17 to będę chciał wcisnąć tam 225 i na tył 205 lub 215
edit/up
enkei sprzedane - będą teraz jeździć na górskich więc wpadnie 17 a tymczasem zakupiłem oem looka od djhammera więc jest ciszej ale jeszcze muszę dodać środkowy jakiś i będzie cacy
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-12-19
Post pod postem ale jebać
fotele i szelki zamontowane,wydech ogarnięty( dołożony środkowy tłumik i zrobione łączenia na v-band) zostaje camber kit , zrobić wspome, kilka pierdół i trzeba czekać na sezon
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2019-12-19
Biorąc pod uwagę że w temacie jestem zielony to myślę że na początek jastrząb, byłem raz z tommim na jednej rundzie TA obadać jak to wygłąda i spodobał mi się ten obiekt, potem jak troche już pojeżdżę kilka razy to się zobaczy 😀
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-01-19
Coś podziałałem w ostatnim czasie- camber kit założony, po zrolowaniu tylnych rantów udało się zmieścić 215\45\17, na przodzie weszło 225\45\17, wziąłem się za rewitalizację isc( rozebranie, wyczyszczenie, wymiana gumowych izolatorów na nowy typ, nasmarowanie i poskładanie wszystkiego na nowo)
Podziękowania dla Karamba_DC2, za ogarnięcie potrzebnych do tego gratów
Jeden amor był tak uparty że dopiero klucze które pożyczyłem z pracy i duży młot sobie z nim poradziły ale finalnie wszystko się udało
Przyszła zamówiona jakiś czas temu maska z laminatu jeszcze czekam na zapinki ale nawet seryjne zamkniecie odziwo daję rade więc jazdy testowe do małych prędkości mogły się odbyć Prezentuje sie to jakoś tak
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-03-10
Wczoraj odebrałem eg od Młynka, była robiona wiązka pod el wspomaganie oparte na pompie hpi- załączane po odpaleniu oraz retune po zmianie pompy paliwa na walbro255 dodatkowo został podpięty czujnik sprzęgła pod opcję flat shift
pompę wspomy zamocowałem w miejscu aku moim zdaniem idealnie tam siadła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum