Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-04-06
Mikro up.
Od początku swapa borykałem się ze strasznymi drganiami budy - na wolnych obrotach wydawało się że się to auto roztelepie , poduszki w tych hasportach to jakiś beton więc poczyniłem testowo modyfikacje i zaadaptowałem seryjne poduchy po obu stronach a trzecia od grodzi została nieruszana, efekt- zajebioza nic nie drga ale przy dynamicznej jeździe podnosiło silnik kilka cm aż zaczął wycierać maskę z laminatu... Nie mogło tak zostać więc napisałem do olkusza o poduchy na zamówienie - udało się dobrać wymiarowo takie same jak w hasportach tylko jakieś 60-70sha. Efektem jest stabilna pozycja silnika i akceptowalne drgania
Przy okazji zmieniłem kolor pokrywy na taki jak buda bo czerwony vht jest za jasny ( jednak to nie to co oem struktura w typer czy ferrari)
up
ciężko mi się zebrać żeby to gdzieś poupalać ale ciągle wprowadzam udoskonalenia, wpadł nowy shifter- po kilku modyfikacjach w porównaniu do serii z accorda jest bajka biegi wchodzą precyzyjnie, dodatkowo przesunąłem filtr dalej od drogi ciepłego powietrza z chłodnicy. Wpadły też nowe opony: race gc przód 215/45/17 hard, tył 215/45/17 medium
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2022-06-24
lekki update
streszczając ostatni rok - wóz żyje-póki co w opcji street, wróciłem do turbo, po wyjebaniu wiosną tamtego roku k24 turbem z ciężarówki poskładałem k20z4 z kutą korbą i jeździ wstępnie wystrojone na 1 bar nawet fajnie
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2023-03-06
Tommi01 napisał/a:
ładnie podaje czas na dyno!!
Podsumowanie kolejnego padniętego setu turbo, mocy nie było a wydawało się że podaje okazało się że warto mierzyć backpressure który w tym przypadku był 2x większy niż boost i po zapięciu vtec silnik nie opróżniał się ze spalin, szkoda że okazało się to dopiero jak już poszły półki na dwóch tłokach- no cóż człowiek uczy się na błędach
aktualnie jest k24a3 po portingu głowicy z wałkami k20a2+ pompa oleju k20a2, wyważone tłoki z korbami do 0.1gram, nowy kolektor wydechowy z większymi runnerami i homemade wydumka kolektor ssący
byłem na dyno wygląda że porting zrobił robotę, a ssący nie zbyt lub przepustnica jest za mała, nie ważne bo w planie jest itak itb
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2023-03-28
no_name21 napisał/a:
też chce itb!!!
+1
Pawlo91
Auto: Honda Civic V Coupe
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 10 Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Wysłany: 2023-04-28
Widziałem dziś chyba Twoją Hondę jak jechała zapakowana na lawecie na trasie Tarnów -Mielec. Od razu banan na twarzy Niestety to już coraz rzadszy widok spotkać V generację Civica .
Auto: CIVIC V VTI Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 180 Skąd: Tarnow
Wysłany: 2023-06-01
tak jechaliśmy z Tommim, do mastera Młynka , ogólnie wóz wystrojony na itb, dodatkowo wpadł wydech 3 cale na 2 tłumikach, w planie jest wpaść na hamownię ale nie wiem kiedy. Pozostaje jeździć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum