Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Time Attack Poland 2018
Autor Wiadomość
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

Proponowałem w ogólnym temacie o ściganiu, aby moderator połączył go z tym. Chyba dobrym pomysłem będzie, abyśmy pisali w jednym wątku. Czy źle myślę?
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

Chyba zrobiłoby się za duże zamieszanie jakby posty połączyć.

Jest już regulamin, zapisy itd na 2019. Klasa entuzjasta do 0.180
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-28   

http://www.timeattackpoland.pl
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

juz opłaciłem :mrgreen:
_________________

 
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

krukowskid w obu wątkach jest może 10 aktywnych użytkowników. Nic się nie pomiesza, a będzie jedno miejsce gdzie wszyscy będą pisali i można by się umawiać gdzie kto jedzie.

Patrzyłem na regulamin dotyczący klas w TAP:
"ENTUZJASTA - współczynnik do 0,180 włącznie
SPORT - współczynnik od 0,181 do 0,220 włącznie
CLUB - współczynnik od 0,221 do 0,260 włącznie
SPRINT - współczynnik od 0,261 do 0,300 włącznie
RACE - współczynnik od 0,301 do 0,400 włącznie
OPEN - współczynnik powyżej 0,400 oraz bolidy jednomiejscowe, prototypy, superkarts"

Moje AP1 co bym nie zrobił, z silnikiem NA, ląduje w Sport. Licząc współczynnik, dla tych aut co są zarejestrowane na stronie, to większość będzie raczej umieszczona w pierwszych 3 klasach, a to znaczy, że będzie dobra rywalizacja.
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-01-28   

ogólnie zapowiada się że będzie ciasno bo dużo chętnych
carl0s napisał/a:
to większość będzie raczej umieszczona w pierwszych 3 klasach


ja obstawiam że najwięcej będzie sport /club/ sprint
_________________

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-28   

Środkowe klasy będą oblegane :mrgreen: będzie walka na tysięczne czuje :mrgreen:
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-30   

Niezle, bo ja przy seryjnym b16 i wadze ok 950 KG mieszczę się w entuzjaście.
Kto jeszcze bedzie w tej klasie od nas ? :mrgreen:
_________________

 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-31   

qureku napisał/a:
Kto jeszcze bedzie w tej klasie od nas ?


Jarzombek bedzie mial problem bronic tytulu mistrza w klasie entuzjasta :D
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-31   

qureku napisał/a:
seryjnym b16 i wadze ok 950 KG mieszczę się w entuzjaście.


seryjne b16b ma 185 wiec zostajesz w sporcie :mrgreen:
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-31   

Zgłosiłem się na 2019 i czekam na maila z informacjami.

Zgodnie z regulaminem TAP na konkretnych torach obowiązują ich wewnętrzne zapisy. Na Poznaniu w regulaminie TPTD mamy takie:

1 legendarna głośność: "Do jazdy na Torze zostaną dopuszczone jedynie samochody, które generują w warunkach pomiarowych hałas NIE większy niż 93 dB - lub w pomiarze dynamicznym samochodu poruszającego się na próbie, hałas NIE większy niż 96 dB. Samochody niespełniające powyższego wymogu nie zostaną dopuszczone do prób."
Jak to było na rundzie w zeszłym roku? Jak to badają i czy jest bardzo restrykcyjnie? Czy jeśli mam wątpliwości to gdzie to wiarygodnie sprawdzić?

2 "Wszystkie pojazdy wyjeżdżające na tor muszą posiadać zainstalowane uchwyty holownicze! "
Czy to też jest przestrzegane tak samo restrykcyjnie jak głośność? Jeśli tak to muszę dokupić 2 haki seryjne lub "tow strap-a".

3 Na Poznaniu auta bez klatki mogą maksymalnie jechać na semi sliku z homo E. Pełny slik tylko z klatką?
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-31   

1. To sprawdzają i rzeczywiście można wylecieć, zasady jak na każdym innym tptd.

2. Warto mieć bo się może przydać, mnie raz ściągali jak mi uderzeniowka na tarce się rozłączyła i auto zgasło :-P

3. Tak, ale latają też z rolbarem i raczej się nie czepiają
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-31   

fulek thx, możesz troszkę dokładniej napisać jak jest z tą głośnością? Ile masz w EK i czy robiłeś jakieś mody lub gdzieś sprawdzałeś, aby mieścić się w limicie?

Do drugiego punktu, to ten tow strap jest coś warty (poza punktami lansu), czy lepiej kupić zwykły oem hak?
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-31   

pomiar glosnosci mozna na stacji diagnostycznej zrobic
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-31   

Ja generalnie mam dosyć cichy wydech, nigdzie nie sprawdzałem... Pojechałem i nikt się nie czepiał... A w tym dniu ściągali z toru za głośność. Generalnie przez problemy z mieszkańcami ostro tego pilnują

Ja mam ten pasek przyczepiany i się nie urwał a ciągnął mnie z 2 km :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna