W sumie przez te lata, miałem tylko jedną marudę, że za twardo, ale uprzedzałem żeby nie brał Racinga na ulicę
No i jedna reklamacja, że talerzyki się popsuły, ale gwint bez zabezpieczenia nawet smarem jeździł pełną zimę
Uznano mu reklamację, mimo że się nie należało, a tak po dziś dzień ani jednego problemu, sobie też teraz zamawiam do S2000, to już ponad 10 gwint ISC u mnie
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-07
Nie wiem co on robił ale ja po 5 latach odzyskałem swój gwint isc który kupowałem chyba w pierwszym grupowcu, nikt go nie zabezpieczał i bez problemu wszystko się kręciło i wyglądał jak nowy oprócz paru braków farby na springach.
Wątpię by bc był jakiś wyjatkowy, wszystkie te gwinty kosztują praktycznie to samo i reprezentują to samo
Dokładnie, BC może trochę się różni, a jak by tak zamówić BC i ISC żeby porównać
Co do tego zardzewiałego o którym wspominałem, to było widać że ktoś regulował wysokość za pomocą chyba młotka i dłuta
Wszystko zapieczone i zasyfione, chyba najgorsze możliwe scenariusze widziało to zawieszenie
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-02-07
Miałem kilka gwintów i są różnice w mocowaniach, nakretkach, wysokości ale sama jakość wykonania bardzo podobna... Chociaż najlepsze wrażenie zrobił na mnie meisterr
Cześć Karamba_DC2 pytanie, będziesz miał jakiegoś grupowca na ISC w najbliższym czasie ?
Oraz czy w ISC tył w 350z jest pojedynczy czy osobno amortyzator i sprezyna?
Mimo upływu roku i wiadomo różnych parametrów wpływających na cenę końcową udało się ją zostawić na poziomie z 2018r.
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 3600 brutto.
Cena wersji SPORT lub Comfort - 3200 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła. Jest tam oczywiście łożysko ale w miększej opcji.
Każde zawieszenie dostaje teraz wzmocnione klucze do regulacji wysokości.
Amortyzatory posiadają teraz klikacze wewnątrz z dodatkowym uszczelnieniem - nie jest już stosowana ta duża nakrętka na górze.
Zostały również zmienione gumki wokół sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum