Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.
Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.
Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...
Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?
Gratulacje Jacek ! Auto jak dostanie ciemnie koła, to juz totalny sztos będzie
Chyba każdy facet marzył chociaż trochę o Evo
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak
Auto: już nie impreza - teraz BMW
Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 154 Skąd: GA
Wysłany: 2018-10-17
Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie
Gumka23 napisał/a:
Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...
Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?
Przeważnie taki olej na zimę zmienia się na na przykład 5w40, wiele razy się z takim trybem zalewania oleju spotkałem, jak już ktoś leje 15w50.
W serwisówce pewnie zalecają jak w przypadku Subaru jakąś skrajność, jak 5w30
Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem
Benasq
Auto: Evo VIII
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-17
No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie
Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.
Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.
zgadza sie Gumka, wiadomo że to inne konstrukcje i w innym wieku, pisze tylko o odczuciach w dwóch stockowych samochodach, w cvc profil opony i "cieżej" pracujący układ kierowniczy sprawa fajne wrażenie, evo fajnie wybiera wszystkie dziury i tutaj duży plus
Gumka23 napisał/a:
Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...
Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak
Red. napisał/a:
Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie
thx! zmiany mają przede wszystkim doprowadzić samochód do stanu OEM + żadnych udziwnień, splitterów, canardsów, dyfuzorów które teraz wydaja się musowe dla większości osób.... tutaj nie będą miały miejsca wizualnie samochód na tych sprężynach i 18" wygląda dla mnie super
Kubaa napisał/a:
Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem
Benasq napisał/a:
No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie
samochód jest już po pełnym serwisie olejowym i wymianie rozrządu na wolnych przy tych wałkach jest już pyrkanie muszę zrobić konkretny remap i wtedy zobaczymy.
btw. ma ktoś z Was jakieś dobre zniżki na części do mitsu ? sprawdzone tanie źródła na OEM części ? 4turbo już mam na liście ale może ktoś z Was ma lepsze dojścia ?
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ostatnio zmieniony przez Yaca 2018-10-18, w całości zmieniany 2 razy
Benasq
Auto: Evo VIII
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-18
No ja remap robilem u Bartka Stolarskiego w sumie na serii ze zrobionym wydechem i wymianie tego co potrzeba do remapu wyszlo 360/500. Co do koła to biale felgi to jakas pomylka... utrzymac je w czystosci to jakas tragedia ja w zime bede swoje malowal w jakis grafit czy cos
Auto: EVO6TME
Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 25 Skąd: Stockholm
Wysłany: 2018-10-18
W końcu Evo na forum ładna kolekcja, moje marzenie mieć trzy auta w garażu z różnymi napędami... polecam rosssport.com z Anglii tylny dyfer pasywny, aktywny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum