Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Black Cartel EVO IX MR
Autor Wiadomość
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-10-15   

Bandzior :mrgreen: Mając trzy zajebiste auta to teraz będziesz miał dylemat którym by sie tu przejechać :lol:
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-17   

Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.

Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.

Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?
_________________
 
 
 
KTR

Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-10-17   

Karamba_DC2 napisał/a:
Gratulacje Jacek ! Auto jak dostanie ciemnie koła, to juz totalny sztos będzie 8-)
Chyba każdy facet marzył chociaż trochę o Evo :mrgreen:
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu ;-) gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak ;-)
 
 
Red. 


Auto: już nie impreza - teraz BMW
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 154
Skąd: GA
Wysłany: 2018-10-17   

Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie :)

Gumka23 napisał/a:

Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?

Przeważnie taki olej na zimę zmienia się na na przykład 5w40, wiele razy się z takim trybem zalewania oleju spotkałem, jak już ktoś leje 15w50.
W serwisówce pewnie zalecają jak w przypadku Subaru jakąś skrajność, jak 5w30 ;)
_________________
 
 
 
Kubaa 


Auto: S2000 AP1
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1421
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-17   

Red., a co Ty tutaj robisz chłopie :mrgreen:

Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem 8-)
 
 
Benasq 

Auto: Evo VIII
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-17   

No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie 8-)

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-10-18   

Gumka23 napisał/a:
Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.

Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.


zgadza sie Gumka, wiadomo że to inne konstrukcje i w innym wieku, pisze tylko o odczuciach w dwóch stockowych samochodach, w cvc profil opony i "cieżej" pracujący układ kierowniczy sprawa fajne wrażenie, evo fajnie wybiera wszystkie dziury i tutaj duży plus :-P

Gumka23 napisał/a:
Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?


engine oil evo9

KTR napisał/a:
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak


:oops:

Red. napisał/a:
Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie


thx! zmiany mają przede wszystkim doprowadzić samochód do stanu OEM + :-P żadnych udziwnień, splitterów, canardsów, dyfuzorów które teraz wydaja się musowe dla większości osób.... tutaj nie będą miały miejsca wizualnie samochód na tych sprężynach i 18" wygląda dla mnie super :->

Kubaa napisał/a:
Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem


:super:

Benasq napisał/a:
No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie


samochód jest już po pełnym serwisie olejowym i wymianie rozrządu ;-) na wolnych przy tych wałkach jest już pyrkanie :-P muszę zrobić konkretny remap i wtedy zobaczymy.

ps. kozak e8!! mi tylko brakuje ciemnego koła :-P

IMG-1202

------------

btw. ma ktoś z Was jakieś dobre zniżki na części do mitsu ? sprawdzone tanie źródła na OEM części ? 4turbo już mam na liście ale może ktoś z Was ma lepsze dojścia ? :-P
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ostatnio zmieniony przez Yaca 2018-10-18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Benasq 

Auto: Evo VIII
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-18   

No ja remap robilem u Bartka Stolarskiego w sumie na serii ze zrobionym wydechem i wymianie tego co potrzeba do remapu wyszlo 360/500. Co do koła to biale felgi to jakas pomylka... utrzymac je w czystosci to jakas tragedia ja w zime bede swoje malowal w jakis grafit czy cos ;)
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-10-18   

Jakiś gunmetalowy albo czarny Arcasting ZAR by zagrał! A te białe zostawić na chłostę zimową i po temacie. :mrgreen:

BTW. Jak chcesz Yaca, po moim Evo9 zostały mi ori chlapacze Ralliart, miłe w użytku zimowym, fura się tak nie brudzi. Jak coś pw.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Benasq 

Auto: Evo VIII
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 9
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-18   

chlapacze nie pomagaja ;p

 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2018-10-18   

Genialne auto :oops: Evo to zdecydowanie must have :evil:
_________________

 
 
Neill007


Auto: EVO6TME
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 25
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2018-10-18   

W końcu Evo na forum :-) ładna kolekcja, moje marzenie mieć trzy auta w garażu z różnymi napędami... polecam rosssport.com z Anglii ;-) tylny dyfer pasywny, aktywny?
 
 
thomac 
nieludzki dogtor


Auto: Dodge+Honda+BMW
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 615
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-18   

Jacku, gratuluję zakupu :mrgreen: Wiesz co dobre 8-) Jest to jedno z trzech aut, które biorę pod uwagę na przyszły rok :oops:

W Twoich rękach jestem spokojny o dalsze losy Eveliny :mrgreen:
_________________
British Racing Gentleman
 
 
ravestation 


Auto: Q7 & Cayman S & Mini & CCW Heist
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-10-19   

jeśli to US, to z założenia powinien być pasywny

gratki auta, ja swoje 9 bardzo miło wspominam :)
 
 
andrev 

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 27
Skąd: z ulicy
Wysłany: 2018-10-19   

Auto kozak bez dwóch zdań, po remapie będzie już baaardzo przyjemnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna