Rollbar waży 15kg, Jestem tak bardzo zadowolony. Jakosci uslugi, cena jak i termin realizacji, zawiozlem auto w czwartek o 12, odebralem w sobote o 16. Napewno z czystym sumieniem moge polecic kazdemu ta osobe i napewno bede rozbudowywal rollbara do klatki w pozniejszym terminie. tu link do firmy
samo crmo ma gęstość/wagę taką samą, albo nawet delikatnie większą od zwykłej stali. Trzeba by robić z cieńszych rur i o mniejszej średnicy, wykorzystując to, że jest mocniejsza, ale wtedy nie byłaby chyba zgodna z załącznikiem
Wedlug zalacznika J crmo, moze miec bodajze 38mm, ja mam 43mm rury, sam w sobie metal nie jest lzejszy, ale grubosc scianki jest mniejsza, taki rollbar przewaznie wazy 20-22kg. Zreszta zaniedlugu bede demontowal podobnego rollbara z eg to zwaze z ciekawosci, Nawet gdyby to i tak na liscie modow rollbar z crmo to 5pkt lansu i respectu, wiec warto bylo doplacic
ponieważ 4g jest z papieru to jednak warto całą klatkę dać, bo w razie co (odpukać) to się złoży do tego rollbara jak karton
Zgadzam sie, na bezpieczenstwie sie nie oszczedza, jak tylko bedzie wolna kasa to jade rozbudowac rollbara, na torze nie ma za wiele przeszkod typu drzewa itd, no ale jednak zawsze cos moze sie wydarzyc, tymczas przychodza kolejne graty zaciski po regeneracji s2000,oraz klocki ferrodo ds 2.11
I teraz pytanie, uzywal ktos tych ferrodo? Jaki polecacie klocek na tyl?
Pomimo obniżenia, drążki są w normalnej pozycji. Te hardrace to stal czy amelinium?
Dokladnie tak, Drazek na odwrot oraz sworzen zapobiega rowniez "myszkowaniu" auta przy dohamowaniu oraz niweluje zmiane geometri zawieszenia przy obciazeniach na dane kolo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum