Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Tajmatakowe ED6
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-20   

Będzie Pan zadowolony!!! ;)
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-21   

Kolejny mod:

Nic nie ważacy akumumulator :)

50719294_2292962434362308_395419419691450368_n by Sikora Marcin, on Flickr
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-01-21   

Napisałbyś coś więcej o tym aku? Sam się od dłuższego czasu przymierzam, ale jest straszny szum informacyjny w sieci na ich temat.

Da to rade odpalić Civica po np. 2 tygodniach postoju? Albo kilka odpaleń jedno po drugim?

Czy to prawda, że gdy taki akumulator rozładujemy do 0 to już nie wstaje i trzeba się szykować na wymiane?

Czy można to ładować zwykłym prostownikiem czy musi być specjalny do żelówek?

No i ostatnie, jak zamierzasz rozwiązać temat klem?

Może Tobie albo komuś kto ma podobny aku u siebie będzie się chciało odpisac na te pytania :mrgreen:
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2019-01-21   

w skrócie, działa, ale ma b krótki lifecycle

odpali Ci nawet po 4 tygodniach, ale raczej szykuj się na wymianę co roku, jak już zejdzie do zera to śmietnik, klemy trzeba przerobić ja u siebie miałem na wkręty

jest inny aku, bodaj 300g cięższy, który ma trochę dłuższą żywotność, jednak z pamięci nie podam nazwy, jak odbiorę auto to ew napiszę
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-01-21   

Primox Dzięki!!

Jakbyś był w stanie polecić jakiś konkretny model to będę bardzo wdzięczny :) Przy cenie do 200 zł to wymiana aku raz w roku nawet, biorąc pod uwagę inne wydatki jakie trzeba ponieść w aucie szykowanym do sportu, nie wydaje się tak dużo ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
CnK 

Auto: Forek SF
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2019-01-21   

To akumulator litowo-jonowy, wytrzymuje o wiele więcej cykli niż typowa kwasówka czy żel, ale raczej nie w połączeniu z ładowaniem z alternatora. Są do nich specjalne ładowarki, warto poczytać na forach np. modelarskich.
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-21   

nikesonmyfeet napisał/a:
Napisałbyś coś więcej o tym aku? Sam się od dłuższego czasu przymierzam, ale jest straszny szum informacyjny w sieci na ich temat.

Da to rade odpalić Civica po np. 2 tygodniach postoju? Albo kilka odpaleń jedno po drugim?

Czy to prawda, że gdy taki akumulator rozładujemy do 0 to już nie wstaje i trzeba się szykować na wymiane?

Czy można to ładować zwykłym prostownikiem czy musi być specjalny do żelówek?

No i ostatnie, jak zamierzasz rozwiązać temat klem?

Może Tobie albo komuś kto ma podobny aku u siebie będzie się chciało odpisac na te pytania :mrgreen:


Nie wiem, Fulek na nim smiga, z tego co z nim pisalem dziala jak nalezy, Zobaczymy jak to w praniu wyjdzie :) bo autem jezdze codziennie i ciekawi mnie czy mu alternator nie zaszkodzi.
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-21   

CnK napisał/a:
To akumulator litowo-jonowy, wytrzymuje o wiele więcej cykli niż typowa kwasówka czy żel, ale raczej nie w połączeniu z ładowaniem z alternatora. Są do nich specjalne ładowarki, warto poczytać na forach np. modelarskich.


Cos tam szukalem, ale niczego konkretnego nie znalazlem, jest moze jakas inna metoda ladowania tego aku, albo ewentualnie zrobic jakas "przejsciowke" co by mu ladowanie z alternatora nie zaszkodzilo?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-21   

U mnie rok bezproblemowo. Ostatnio stal ponad miesiąc nie odpalany i przy temperaturze 0 odpalił.
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-21   

U mnie jest trochę cięższy (4kg) exide 10ah i daje radę bez problemu. U mnie w temacie możesz zobaczyc jak mam podłączony. Na początku kupiłem końcówki z oczkiem, ale okazały się za małe na przewody. Kosztował chyba 120zl
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-21   

Z racji tego, ze uwielbiam pizze to trzeba szukac kg gdzie indziej niz u siebie :P Takze, przyszla 1,7kg nagrzewnica z wentylatorkami :)

50673248_2301147339919830_7266433706703716352_n by Sikora Marcin, on Flickr
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-01-29   

primox napisał/a:
mozesz z ciekawosci wrzucic to na wage?


sorki, ze tak pozno, zwazylem dzis dopiero :) 13kg wazy kpl 4 szt,
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-02-03   

jaki to model nagrzewnicy ?
ja myślę o takiej

https://inter-rally.pl/product-pol-67875-Nagrzewnica-rajdowa-3-5kW.html
_________________

 
 
 
Exiu 


Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 328
Skąd: Rydultowy
Wysłany: 2019-02-03   

https://allegro.pl/oferta/nagrzewnica-wodna-4-3-kw-mozliwy-montaz-12-24-7778158395?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=YThiYmQxYzUtNTY3Yy00MTE4LTliZjAtNTRlYWJjZTQxNWYzAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=1b4d1047-4c37-4812-b24c-2959e3156d48

Chcesz sprzedam Ci moja :) bo jednak na ten sezon odpuszczam, bo mieszcze sie na granicy sporta i jak usune 10kg to nie bede szybszy a wyladuje w klasie wyzej takze odpuszczam na ten sezon ten mod :)
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2019-02-05   

nikesonmyfeet napisał/a:
Napisałbyś coś więcej o tym aku? Sam się od dłuższego czasu przymierzam, ale jest straszny szum informacyjny w sieci na ich temat.

Da to rade odpalić Civica po np. 2 tygodniach postoju? Albo kilka odpaleń jedno po drugim?

Czy to prawda, że gdy taki akumulator rozładujemy do 0 to już nie wstaje i trzeba się szykować na wymiane?

Czy można to ładować zwykłym prostownikiem czy musi być specjalny do żelówek?

No i ostatnie, jak zamierzasz rozwiązać temat klem?

Może Tobie albo komuś kto ma podobny aku u siebie będzie się chciało odpisac na te pytania :mrgreen:


mam taki
spokojnie odpala kilka razy pod rząd, jak i po 2 tygodniach postoju ale im bliżej zerowej temp tym wieksze problemy z tym mogą być... dlatego moja rada by zabierać aku do domu poniżej 10 stopni

zwykły prostownik zabije ten aku

w b serii bedzie świetnie dzialał ten aku w k serii na emu trzeba dłużej kręcić motorem by odpalił wiec przydalaby się wieksza sprawnosć

trzeba o niego dbać trzymać najlepiej w pokojowych temp i dbać by był naładowany

i teraz najlepsze już 2 razy wymieniałem ten aku na gwarancji zawsze na nowy wiec firma konkretna i rzetelna... zawsze padał mi w okolicach zimy w tym roku dbałem bardziej o niego i jak na tą chwile zaczne na nim drugi sezon
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna