Nie pamiętam jaki masz set opon. Ale zawsze możesz dać opony z przodu na tył a na przód kupić nowe węższe. I jakoś ten sezon na lekkim naciągu objeździć
Na żywo jeszcze nie widziałem, wtedy ocenię, była debata właśnie czy robić przejście czy nie, na miejscu stwierdzili że nie ma potrzeby, to na siłę nie robiłem.
Bywa też tak że na zdjęciu widać więcej jak widzi nasze oko hehe, tak czy siak nie wiem co z tym autem dalej będzie, był pomysł na lakierowanie całej, ale JapFest blisko, i nie chciałem przekombinować
Rozglądam się za innymi felgami też, ale w PL nic nie ma Chyba że ktoś coś widział lub skrywa, to walić na PW
Czerwony jest tak trudny, że w sumie każda ingerencja lakiernicza wymagałaby pryśnięcia całości. Myślę, że jak całość "siądzie" za jakiś miesiąc, to wtedy będzie widać co i jak. Korekta lakieru powinna wyprowadzić z grubsza niedociągnięcia. Zresztą to i tak auto do korzystania a nie oglądania, więc nie musi być perfekcyjnie
Dokładnie tak jest, to ma akurat więcej jeździć, no i zaznajomić się z torem
Co do lakieru, korekta już była miesiąc temu, a teraz doszło lakierowanie. Myślę że będzie wystarczająco na obecną chwilę, nie ma co dać się zwariować, bo jeden pomnik już mam
Dwie szybkie foty z toru krzywa na JF, jak gdzieś się pojawi jeszcze to dodam
W tle Ska Carlosa
Czas na torze z szykanami, 1.06.700 jak dobrze pamiętam, bo nie ma już dostępu do wyników
Z czasu jestem zadowolony, auta nie udało się przygotować tak jak chciałem, zrobiłem mało okrążeń właśnie przez brak np przegród w misce, których kolega nie raczył dosłać.
Podobny czas miał np Doser grubszym autem, Civic FK8 z klatką na lepszej oponie, Carlos też był, jeździ ostatnio regularnie, okazałem się trochę szybszy, także coś jeszcze pamiętam
Jako że w nowym roku JF będzie na torze Poznań, auto na nowy rok ulegnie małym zmianą i będzie upalane częściej mam nadzieję
Stawiam na paździocha, kupuj sztrucla 6 gena pakuj k serię i akurat będzie na polatanie bez żalu że coś strzeli
eSka robi zajebiste wrażenie, nawet dla człowieka moich gabarytów jest jeszcze znośna w środku
Zmienisz koło z tyłu i będzie malina, a i pamiętaj żeby kluczyk dorobić!
Nitka była ograniczona szykanami, i głównie piłowanie na 2 biegu klepiąc w odcinke, więc oszczędzałem auto, bez przegród miski i bez wskaźników temperatury, to ryzyko było zbyt duże.
Zrobiłem 18 okrążeń z czego cześć należy odjąć na rozgrzanie i więcej na chłodzenie auta, gdzie inni zrobili około 40
Opona Federal RS-RR, przód 215 a tył 235
Generalnie to fajnie było wreszcie coś pojeździć, jak wrócę do Niemiec to zgram onboarda z GoPro i wrzucę trochę emeryckiej jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum