Jakiś czas temu postanowiłem kupić daily które nie będzie gruzem jak wszystkie poprzednie kiedy się odkładało każdą złotówkę na rexa
Chciałem żeby było równie nietuzinkowe co rex w swoich czasach, mocne, rozwojowe, dobrze wyposażone i żeby mogło hasać na el pi dżi.
Ostatecznie kupiłem auto które wcześniej było tylko w sferze marzeń czyli Audi S4 B5
Auto kupione z myślą o stworzeniu z niego dość żwawego daily car'a, troszkę dowiedziałem się i nawet nie byłem świadom jakie to auto posiada możliwości :diabelek:
silnik seria 2.7 V6 BiTurbo 30V 260KM oraz 400NM
aktualnie 2.85 V6 BiTurbo 30V 480KM oraz 560NM
Miało być delikatnie ostatecznie popłynąłem za bardzo i auto posiada wyremontowany, zakuty i delikatnie rozwiercony silnik z potencjałem do 700KM z seri nie zostało praktycznie nic... :zaskoczony: Dodatkowo, Centralny Intercooler, wszystkie rury plastikowe które są bolączką bo pękają gumowe łączenia wyspawane i zrobione na stałe, większe hamulce, od podstaw zbudowany wydech, wzmocnione sprzęgło Sachs Performance, pozwala katapultować to auto z procedury i robić Pierwszą Setkę poniżej 4s a 100-200 nieco poniżej 9sek
Kilka Fotek z Budowy
Kolektor Ssący z całym osprzętem od Audi RS4 B5
Wydechy od Hammeraa 3'
kilka fotek wydechu przed założeniem
tu chyba IC ale nie jestem pewien :rotfl2:
W Miedzy czasie kupiłem OZ Ultraleggera razem z hamulcami ZR17 z Audi Q7 Tarcza 330mm co by hamowało bo seryjne hamulce nie dają rady.
Ostatnia prosta.
Wygląd z zewnątrz nie wiele się zmienił
Dwie Fotki w towarzystwie RS'a <3
Obecnie auto znowu stoi u tunera na kilku poprawkach, jeździło przez wakacje z Mocą 460KM oraz 560NM
Po Odbiorzę z nowymi (większymi) turbinami liczę na moc w okolicach 650KM
_________________ Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.
Ostatnio zmieniony przez Miniol 2020-01-04, w całości zmieniany 1 raz
O jebany! Długo go ukrywałeś, a takie cuda się tu dzieja
Zaskoczyłeś mnie po całości, a rok temu o nim gadaliśmy, i miał byc zwykłym daily po programie nie?
O jebany! Długo go ukrywałeś, a takie cuda się tu dzieja
Zaskoczyłeś mnie po całości, a rok temu o nim gadaliśmy, i miał byc zwykłym daily po programie nie?
Miał być na początku Chciałem zrobić wszystko na porządnie, a że już silnik wyciągnięty to ciągle były sugestie z lewej z prawej. A może to, a może tamto i ostatecznie wyszło tak jak jest
Jak jest z tym silnikiem??
1.8T uchodzi za bardzo udana i bezawaryjną jednostkę a co z 2.7?
jeśli chodzi o odporność to tak jak w przypadku 1.8T, 2,7BT można określić mianem pancernego, bez zakuwania seryjny blok na seryjnych tłokach i korbach jest w stanie przyjąć do 600KM. Co Ciekawe Blok RS'a wytrzymuje bez dodatkowych wzmocnień do 1000KM. Cosworth Technology Jeśli chodzi o usterkowość 2.7, wiadomo. Jest to o wiele bardziej skomplikowana konstrukcja względem 1.8 więc jest znacznie więcej rzeczy które mogą się popsuć. Jak trafisz na zadbany egzemplarz i sam dbasz to możesz się cieszyć bezawaryjną jazdą przez wiele kilometrów. A jak trafisz zajechany to pierdoły które się co krok wysypują potrafią człowieka skutecznie zniechęcić. Kwesia trafienia i funduszy. Ogólnie nie czytałem nigdzie aby silnik miał jakieś wady konstrukcyjne czy swoje słabości jak w przypadku 2.0T w których były piercienie źle zaprojektowane czy jakoś tak. Koszty serwisu oraz codziennej eksploatacji zupełnie inny lvl względem 1.8. For example aby wymienić rozrząd musisz ściągnąć cały pas przedni aby się do niego dostać. Z Plusów, silnik nie ma problemu z przyjmowaniem LPG więc dobra instalacja pozwoli zupełnie inaczej spojrzeć na to auto jako ciekawa propozycja na daily car'a. Z Ciekawostek to koszty zrobienia takiego s4 na 500KM to koszt taki sam jak włożenie k'swapa do 6gena Ja niestety nie jestem normalny oraz asertywny więc uległem sugestiom tunera, zrobiłem gruntowny remont, silnik to absolutny frankenstein. Blok 2.7, głowice z 2.8N/A, dodatkowo kute tłoki i korby, cały osprzęt z RS4 B5. Ale dzięki temu silnik już ma potencjał na 700KM jak już wcześniej pisałem. Z Gazu rezygnuje bo to już nie ma sensu i raczej auto będzie kolejnym projektem. No ale zobaczymy co czas pokażę
_________________ Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.
Ostatnio zmieniony przez Miniol 2019-05-01, w całości zmieniany 1 raz
Na żywo wygląda milion razy lepiej.
To jak to auto startuje jest nie do opisania. Dobrze, że byłem na czczo, bo istniało ryzyko zwrócenia zawartości żołądka.
BTW: zastanawiałem się czy opisywać swoje S4, ale myślałem, że o pospolitym niemcu nikt nie będzie chciał czytać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum