Wysłany: 2015-11-04 Honda Integra DC2 K20/K24 Frank * Papel
Skrobnęliśmy wystarczającą ilość postów więc wrzucimy
Witajcie, auto już tutaj na forum chyba większości znane, zakupione niedawno od jednego z forumowiczów. Ja będę temat kontynuował. Było w tym dziale, więc i tu zakładam, na wypadek jak by coś komuś nie odpowiadało
Planów dużo, nie będą wprowadzane w życie zapewne w takim tempie jak u poprzednika (bynajmniej na początku), ale grunt że w ogóle - do sezonu zrealizujemy chociaż parę.
Niedługo po zakupie zaliczyliśmy niestety małego fuck upa, więc zaczniemy od usunięcia go.
Auto ma być na dłużej, jest to to czego szukałem i co daje mi wystarczającą frajdę z jazdy, a i z dzieciakami można nawet wsiąść i jechać
Honda Integra typeR DC2 nr. 06279
Model z 2000roku , przebieg przy zakupie 101.000km
Kupiłem trupa z podjechanym silnikiem po torach i przebojach u takich dwóch wariatów , to go doprawiłem żeby nudy nie było
Przemek napisał/a:
W przyszłym sezonie muszę koniecznie wpaść na jakiegoś spota i ją oblookać
Wypadało by żebyś się kiedyś ujawnił
Miniol napisał/a:
Będziem Upalać
Będziem.
Yaca napisał/a:
gratuluje zakupu ! stan tego czarnucha jest na prawdę bardzo fajny a to już rzadkość
ps co się stało z silnikiem że plany zaczynają sie od wymiany słupka ? miss shift?
Dokładnie. Stan jest na prawdę bardzo fajny, dopracuję go troszkę i będzie dla mnie w pełni zadowalający.
Zdarzył się miss shift podczas fajnego pojedynku z egk20, zawory tego nie wytrzymały i nie bardzo jest co ratować. Obaj tego wieczoru zrobiliśmy to samo, u zioma na szczęście się nic nie stało.
W pierwszej kolejności (zapomniałem dopisać do listy) chciałbym dopracować do sezonu wybierak/shifter żeby już wykluczyć tak kosztowny fuck up na przyszłość.
DmOcH napisał/a:
Można wiedzieć co sie stało z silnikiem? Siadłoby teraz jakieś z4
Przy miss pourywało bodajże dwa zawory, lekko je pomieliło i wbiło w tłok na 3 cylindrze. Nie rozbieraliśmy silnika, bo to co zobaczyliśmy na kamerce endoskopowej było wystarczające żeby stwierdzić że nie ma zbytnio sensu ratowania go.
Nie wiem jeszcze co siądzie finalnie, chodzi mi gdzieś tam po głowie kupno lub poskładanie franka.
Ale popytałem, poczytałem, i zacząłem z dystansem do tego podchodzić. Już był problem z trakcją, a nie chciał bym mielić jeszcze bardziej tracąc na tym.
Już był problem z trakcją, a nie chciał bym mielić jeszcze bardziej tracąc na tym.
a tam pier...sz
przy prawie 0st na dworze nie ma się co dziwić że trakcji nie było R888R 205tki załatwią sprawę jak masz możliwość franka to upychaj
Pojemnośći nie oszukasz może mniejszy hardcore wysokoobrotowy ale za to jaki nm
Zawsze jest pytanie po co i do czego robimy dany setup
Upalałem to auto dobry rok , i dla pełnej zadowalającej mnie trakcji wpakowałem 205/45 R16 slick albo 225 R888
Jakieś oponki R15 to nie trakcja
Nie no dobra bez przesady , ale okiełznanie auta w pełni z fajnym K24 to nie lada wyczyn i worek hajsu. Co to za sztuka zrobić K24 na 270KM żeby pojechać w mieście ze świateł waląc pod odcinkę mieląc kołami ? Chyba się starzeje
Generalnie K24 ma rację bytu w autach jak FN2 , tam tego wręcz brakuje Mozna składać na 1/4 mili dla fajnych czasów , ale na tor taki Torque monster w lekkim fwd jest lekkim przerostem
Nie no dobra bez przesady , ale okiełznanie auta w pełni z fajnym K24 to nie lada wyczyn i worek hajsu. Co to za sztuka zrobić K24 na 270KM żeby pojechać w mieście ze świateł waląc pod odcinkę mieląc kołami ? Chyba się starzeje
Generalnie K24 ma rację bytu w autach jak FN2 , tam tego wręcz brakuje Mozna składać na 1/4 mili dla fajnych czasów , ale na tor taki Torque monster w lekkim fwd jest lekkim przerostem
Dużo racji, co głowa to opinia. Są tacy co twierdzą że jak k-seria to tylko od razu k24 bo nie ma porównania, a są tacy którzy drugi raz by tego nie wsadzili i zostali przy k20.
Dużo gorzej będzie to okiełznać, a już było ciężko. Zastanawia mnie tylko czy jakby dobrze pobawić się w EMU i opracować starty w nim na zasadzie przytkania, zmiany dawek podczas startu, na ile by się to zdało i czy ktoś u Nas by to dobrze ogarnął.
Odpycha mnie jednak zmiana klasy, chciało by się zostać w swojej dotychczasowej klasie.
Ćwiartka fajnie, ale żeby później nie żałować. Koszta słupków wychodzą podobnie.
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Widzę, że w Poznaniu dobra ekipa jest
Tak, zaczęło się coś dziać w tej naszej mieścinie, uzbroiło się paru chłopów
MCDzojak1 napisał/a:
tych misss-ów ostatnio jest sporo:/
Też wpadłem na parę tematów po forach gdzie chłopakom się to przydarzyło.
Popracujemy nad tym, może któryś coś podpowie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum