Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Integra DC2 K20/K24 Frank * Papel
Autor Wiadomość
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2015-11-04   Honda Integra DC2 K20/K24 Frank * Papel

Skrobnęliśmy wystarczającą ilość postów więc wrzucimy :roll:

Witajcie, auto już tutaj na forum chyba większości znane, zakupione niedawno od jednego z forumowiczów. Ja będę temat kontynuował. Było w tym dziale, więc i tu zakładam, na wypadek jak by coś komuś nie odpowiadało :lol:
Planów dużo, nie będą wprowadzane w życie zapewne w takim tempie jak u poprzednika (bynajmniej na początku), ale grunt że w ogóle - do sezonu zrealizujemy chociaż parę.
Niedługo po zakupie zaliczyliśmy niestety małego fuck upa, więc zaczniemy od usunięcia go.
Auto ma być na dłużej, jest to to czego szukałem i co daje mi wystarczającą frajdę z jazdy, a i z dzieciakami można nawet wsiąść i jechać :super:

Honda Integra typeR DC2 nr. 06279

Model z 2000roku , przebieg przy zakupie 101.000km


SILNIK :

• k20/k24 frank. - 2.4L
• Głowica K20A2 kompletna z wałkami
• Dół K24A3
• Łapy Innovative
• Pełen syntetyk 10w60
• Pompa oleju K20A2
• chłodnica ep3

UKŁAD NAPĘDOWY :
• Skrzynia ep3
• Zamach ep3
• Sprzęgło z okładziną kevlarową + docisk ep3
• Nowe łożysko oporowe

UKŁAD DOLOTOWY :
• Kolektor ssący RBC
• Przepustnica ep3
• Adapter pod przepustnice K-Tuned
• CAI 70mm
• Hydroshield K&N
• Wtryski 720cc

UKŁAD WYDECHOWY :
• Skunk2 Alpha 4-2-1
• Kwas przelot 2,75" na dwóch puszkach mar-tec

ELEKTRONIKA :
• Ecumaster EMU
• Strojenie by Niuton

KOŁA :
• Rota grid 16"
• Dunlop sp sport 215/45/16

ZAWIESZENIE :
• Gwint KW

UKŁAD HAMULCOWY :
• Seria 282/262
• Przewody w oplocie

ŚRODEK :
• Zadbana seria
• Buddy Club Racing Spec Short Shifter

INNE :
• antena ala S2000
• maska laminat

MOC:
268KM / 262Nm

To takich parę na początek.

Shootów tylko parę udało się skrobnąć. Przy tak słabej aurze na dworze postanowiliśmy się zbunkrować.



















Ostatnio zmieniony przez papel 2017-07-10, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-11-04   

to jest dobry rodzyn! 8-)

uwaliłeś mój silnik :lol:
 
 
Przemek 

Auto: EJ2 B18C4
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-04   

Świetna maszyna DC2+K20 jedno z moich marzeń :-D , Marcin gratki zakupu :mrgreen:
W przyszłym sezonie muszę koniecznie wpaść na jakiegoś spota i ją oblookać :-)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-11-04   

Jest i mój ziom ! 8-)

Całe szczęście auto trafiło do Ciebie i mam go pod nosem , będę pilnować i doglądać , a za ujebanie silnika dostaniesz po głowie ! :cisza: :krzeslem: :krzeslem:














Na szczęscie to zawsze jest szansa na upgrade setupu więc wybaczam :mrgreen: :mrgreen:

Powodzenia mordko !
_________________
 
 
Miniol


Auto: EE8 B20Vtec
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 198
Skąd: P-ń
Wysłany: 2015-11-04   

Będziem Upalać 8-)

Graty, po przebojach w tym sezonie liczę że kolejny będzie nieco spokojniejszy ;)
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-11-04   

gratuluje zakupu ! stan tego czarnucha jest na prawdę bardzo fajny a to już rzadkość ;-)

ps co się stało z silnikiem że plany zaczynają sie od wymiany słupka ? miss shift?
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-11-04   

Yaca napisał/a:
miss shift?
Dokładnie tak :-/
_________________
 
 
DmOcH


Auto: EvoX
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 161
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-11-04   

Można wiedzieć co sie stało z silnikiem? Siadłoby teraz jakieś z4 :)

Edit: wszystko wiadomo
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2015-11-04   

fulek napisał/a:
uwaliłeś mój silnik

Karamba_DC2 napisał/a:
a za ujebanie silnika dostaniesz po głowie


Kupiłem trupa z podjechanym silnikiem po torach i przebojach u takich dwóch wariatów , to go doprawiłem żeby nudy nie było :lol:

Przemek napisał/a:
W przyszłym sezonie muszę koniecznie wpaść na jakiegoś spota i ją oblookać


Wypadało by żebyś się kiedyś ujawnił :-P

Miniol napisał/a:
Będziem Upalać

Będziem.

Yaca napisał/a:
gratuluje zakupu ! stan tego czarnucha jest na prawdę bardzo fajny a to już rzadkość

ps co się stało z silnikiem że plany zaczynają sie od wymiany słupka ? miss shift?


Dokładnie. Stan jest na prawdę bardzo fajny, dopracuję go troszkę i będzie dla mnie w pełni zadowalający.

Zdarzył się miss shift podczas fajnego pojedynku z egk20, zawory tego nie wytrzymały i nie bardzo jest co ratować. Obaj tego wieczoru zrobiliśmy to samo, u zioma na szczęście się nic nie stało.
W pierwszej kolejności (zapomniałem dopisać do listy) chciałbym dopracować do sezonu wybierak/shifter żeby już wykluczyć tak kosztowny fuck up na przyszłość.

DmOcH napisał/a:
Można wiedzieć co sie stało z silnikiem? Siadłoby teraz jakieś z4

Przy miss pourywało bodajże dwa zawory, lekko je pomieliło i wbiło w tłok na 3 cylindrze. Nie rozbieraliśmy silnika, bo to co zobaczyliśmy na kamerce endoskopowej było wystarczające żeby stwierdzić że nie ma zbytnio sensu ratowania go.

Nie wiem jeszcze co siądzie finalnie, chodzi mi gdzieś tam po głowie kupno lub poskładanie franka.
Ale popytałem, poczytałem, i zacząłem z dystansem do tego podchodzić. Już był problem z trakcją, a nie chciał bym mielić jeszcze bardziej tracąc na tym.
 
 
Miniol


Auto: EE8 B20Vtec
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 198
Skąd: P-ń
Wysłany: 2015-11-04   

papel napisał/a:
Już był problem z trakcją, a nie chciał bym mielić jeszcze bardziej tracąc na tym.


a tam pier...sz ;)

przy prawie 0st na dworze nie ma się co dziwić że trakcji nie było :mrgreen: R888R 205tki załatwią sprawę 8-) jak masz możliwość franka to upychaj ;)
Pojemnośći nie oszukasz ;) może mniejszy hardcore wysokoobrotowy ale za to jaki nm :]
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-11-04   

Zawsze jest pytanie po co i do czego robimy dany setup :->

Upalałem to auto dobry rok , i dla pełnej zadowalającej mnie trakcji wpakowałem 205/45 R16 slick albo 225 R888 :mrgreen:

Jakieś oponki R15 to nie trakcja :lol:

Nie no dobra bez przesady , ale okiełznanie auta w pełni z fajnym K24 to nie lada wyczyn i worek hajsu. Co to za sztuka zrobić K24 na 270KM żeby pojechać w mieście ze świateł waląc pod odcinkę mieląc kołami ? Chyba się starzeje :shock:
:lol:
Generalnie K24 ma rację bytu w autach jak FN2 , tam tego wręcz brakuje :] Mozna składać na 1/4 mili dla fajnych czasów , ale na tor taki Torque monster w lekkim fwd jest lekkim przerostem :]

Jednak jeden lubi blondynki a drugi Rude :mrgreen:
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-11-04   

gratulacje mega itr-a! szkoda tylko motoru hehe
_________________

 
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2015-11-04   

Dobry zakup 8-) szkoda trochę tego silnika no ale cóż bez ryzyka nie ma zabawy :lol: :mrgreen:
Widzę, że w Poznaniu dobra ekipa jest :hurra:
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
MCDzojak1 


Auto: EJ9 K24
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 112
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-11-04   

Dal mnie auto ideał:) połączenie DC2 z K serią to jet to co zdziwi nie jednego pod światłami:)
tych misss-ów ostatnio jest sporo:/
 
 
papel 


Auto: ITR DC2 K20/K24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 327
Skąd: P-N
Wysłany: 2015-11-04   

Karamba_DC2 napisał/a:
Nie no dobra bez przesady , ale okiełznanie auta w pełni z fajnym K24 to nie lada wyczyn i worek hajsu. Co to za sztuka zrobić K24 na 270KM żeby pojechać w mieście ze świateł waląc pod odcinkę mieląc kołami ? Chyba się starzeje

Generalnie K24 ma rację bytu w autach jak FN2 , tam tego wręcz brakuje Mozna składać na 1/4 mili dla fajnych czasów , ale na tor taki Torque monster w lekkim fwd jest lekkim przerostem


Dużo racji, co głowa to opinia. Są tacy co twierdzą że jak k-seria to tylko od razu k24 bo nie ma porównania, a są tacy którzy drugi raz by tego nie wsadzili i zostali przy k20.
Dużo gorzej będzie to okiełznać, a już było ciężko. Zastanawia mnie tylko czy jakby dobrze pobawić się w EMU i opracować starty w nim na zasadzie przytkania, zmiany dawek podczas startu, na ile by się to zdało i czy ktoś u Nas by to dobrze ogarnął.
Odpycha mnie jednak zmiana klasy, chciało by się zostać w swojej dotychczasowej klasie.
Ćwiartka fajnie, ale żeby później nie żałować. Koszta słupków wychodzą podobnie.

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Widzę, że w Poznaniu dobra ekipa jest

Tak, zaczęło się coś dziać w tej naszej mieścinie, uzbroiło się paru chłopów ;-)

MCDzojak1 napisał/a:
tych misss-ów ostatnio jest sporo:/

Też wpadłem na parę tematów po forach gdzie chłopakom się to przydarzyło.
Popracujemy nad tym, może któryś coś podpowie ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna