Siema! Na pierwszy ogień idzie ITR! Kupiłem go w styczniu 2018 od Kamila z Mińska Mazowieckiego. Auto w 100% bezwypadkowe, mega zadbane, w większości w oryginalnym stanie Oczywiście po kupnie musiałem ją trochę pod siebie zrobić, bo parę rzeczy mi się nie podobało, ale nadal będzie utrzymywana w stanie możliwie bliskim oryginału
MODEL: Honda Integra Type R DC2, 2001, Starlight Black Pearl;
SILNIK: B18C6 - seria;
UKŁAD DOLOTOWY: Tegiwa Carbon Airbox;
UKŁAD WYDECHOWY: Skunk2 Alpha 4-2-2-1 + 2,5" na środkowym noname i końcowym Mar-Tec;
ELEKTRONIKA: Uniwersalny Komputer Pokładowy (nie zamontowany na stałe, w schowku jest kostka); Potrzebowałem taki sprzęcik żeby mieć kontrolę nad temperaturą i ciśnieniem na Nurburgringu, bo zależy mi żeby ten silnik jak najdłużej pojeździł.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria S80;
ZAWIESZENIE: gwint AP, reszta seria;
UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze OEM, klocki Ferodo DS2500, Tegiwa Brake Stopper;
BODY-KIT: seria + gumowy splitter pod dokładką;
ŚRODEK: totalna seria, nawet radio oryginalne Honda, OEM kierownica MOMO, czarne Recaro wymienione na czerwone;
A tak na Nurburgringu (celowo taki poskładany filmik żeby mniejwięcej określić tempo bez żółtych flag i innych przeszkadzajek, bo ani jednego czystego kółka nie udało się zrobić):
https://www.youtube.com/watch?v=PNthWrcvUKA
Piękny stan jak na taki przebieg! Dbaj o nią
Czarnych Recaro nie masz na sprzedaż?
Niestety, tego moda zrobił poprzedni właściciel, więc czarnych niestety nie mam Ale jakby co, mam na sprzedaż takie same recaro tylko szare (z Lancera Evo III). Jeżdżą u mnie w Civicu. Jakby co to PW
Czarne DC2 na torze zawsze dobrze wygląda, ehhh wracają wspomnienia
Kojarzę tą sztukę, prawie byłem ją oglądać
Zaglądałeś w tylne poszycia? Zdejmij boczki, i sprawdz ich stan, dostaje się tam woda i błoto, i może już się coś dziać, to najbardziej newralgiczny pkt tego auta.
A tak to dbany ITR potrafił zrobić 500kkm na nieotwieranym silniku, zatem będzie jeszcze służyć używany z głową
Udało się opisać w końcu Ja na szczęście nie jestem taki zwariowany, żeby za integre położyć taki hajs po jaki chodzą, raz byłem bliski kupienia accorda type-r, ale to o połowie tańsza zabawka
Nie ma opcji Jakbym chciał Integrę na sku*wienie i wybebeszenie to bym kupił jakąś w dużo gorszym stanie i tańszą Ta okazjonalnie się przejedzie po torze i tyle
Mareczuczek napisał/a:
Integra - moje kolejne samochodowe marzenie
Jedyne czego mi brakuje to JDM frontu ale i tak jest świetna
Myślałem że to będzie mój pierwszy mod. Jeśli byłaby biała, albo żółta, to może, ale w czarnej bardziej podoba mi się EDM. Ogólnie to zakochałem się w tym froncie, choć do tego się dochodzi z czasem chyba
Karamba_DC2 napisał/a:
Kojarzę tą sztukę, prawie byłem ją oglądać
Zaglądałeś w tylne poszycia? Zdejmij boczki, i sprawdz ich stan, dostaje się tam woda i błoto, i może już się coś dziać, to najbardziej newralgiczny pkt tego auta.
A tak to dbany ITR potrafił zrobić 500kkm na nieotwieranym silniku, zatem będzie jeszcze służyć używany z głową
Ona stała wystawiona na czarnych JR, mocno zglebiona Co do nadkoli, jeszcze nie sprawdzałem, ale wiem, że nadkola były już tu robione, więc może ogarnięte to jest w sposób taki, że nic się nie dostaje do środka już. Co do silnika, po dwóch sesjach na Silesii, 6 okrążeniach Ringu i z 2000km, oleju ubyło może z 2mm na bagnecie Więc jest bardzo spoko
Jarzomb gratuluje tematu i 50 postów Tak na serio Integra ładna, ale mam wrażenie, że marnuje się jej potencjał torowy. Dobrze, że Civic-a upalasz.
Tak całkiem to się nie marnuje Na Silesię mam niecałe 100km, to czasami tam nią wpadnę. Nurburgring też odwiedziła Ale niestety na typowe upieprzanie na zawodach, walkę o setne sekundy po prostu mi jej szkoda, bo wiem że to się wiąże z ryzykiem, częstymi obcierkami o opony, wypadaniem poza tor czasami. Integra to było moje marzenie od zawsze, lubię to, że jest szybka, że się prowadzi ale jednocześnie lubię jej wnętrze, audio (które jest dużo lepsze niż w Civicach) i jej "seryjnosć". Nie chcę tego psuć, choć wiem że dla niektórych to rzeczywiście profanacja i że to auto powinno być ostro upalane W każdym razie, nie jest tak, że tylko stoi w garażu/na zlotach Bo torowe doświadczenia ma już i za sobą i jeszcze przed sobą
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2019-01-11
Integra niestety padla ofiara wlasnej zajebistosci. Niby to tylko civic, ale konstrukcja tak udana ze mozna nia w serii srogo karac duzo mocniejsze auta. Osobiscie nie jezdzilem do tej pory niczym (fakt tez ze moze za wielu aut nie mialem okazji testowac w boju) co prowadzi się tak stabilnie, jest tak dobrze wywazone, tak dobrze skreca, zadnych tendencji do podsterownosci ani typowo civikowej nadsterownosci. Tym autem moglem skupic sie tylko na linii, jechalo tam gdzie chcialem, po prostu. Ale niestety nie natlukli tego tyle co civikow i o ile jeszcze 10 lat temu mozna bylo myslec o rajdowaniu, dzis po prostu szkoda bo sa juz za drogie. Niestety to samo przechodzilem z nissanem, auto stworzone zeby dawac frajde z jazdy, genialny naped, wywazenie. Minelo kilka lat a ja sie lapie za glowe i pukam w czolo ze bralem go na jakies timeattack na lotnisku w blocie miedzy drzewami.
Takze coz, uzytkujesz widze tak jak trzeba, sam dlugi czas chorowalem na integre. Moim zdaniem za kilkanascie lat te wozy beda porzadane jak dzis ae86
Nie da się ukryć że w przypadku Hondy to EK9 / S2K / DC2 / EE8 to były najbardziej udane auta tej marki, i zawsze będą jakimś mniejszym lub większym obiektem pożądania wśród fanów tej marki, są po prostu na swój sposób kompletne i nietuzinkowe.
DC2 i tak zacnie się zapisała w kartach historii zatem to pełno prawny materiał na klasyka
Pamiętam moje drugie DC2 seryjne, tak mnie wciągnęła jazda tym po torach, że po roku już siedziało tam K20, gdzie nie byłem to jakieś miejsce na podium w klasie było
Zatem dbaj dalej o to auto, wartość już tylko rośnie, w PL jeszcze tego faktu nie ogarniają inni, ale wiesz co masz i trzymaj jak najdłużej
Jezdzilem, dotykalem, serwisowalem i cos tam nawet modzilem lubie w tym aucie praktycznie wszystko i tak jak ktos wyzej pisal no poprostu szkoda tego auta do upierdalania, ale daje frajde nawet toczac sie po miescie 40km/h i co mi sie strasznie podoba porownujac do civicow to brak trzeszczenia i skrzypienia tapicerki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum