Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda Integra TypeR DC2 #6249 - Jarzomb
Autor Wiadomość
barnie 


Auto: DC2 B18C6
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Sierpc
Wysłany: 2019-01-12   

Twoje radio to Honda 838 DA?

Pytam, bo w swoim ITR'ze mam takie samo i dzięki temu, ze jest z "epoki", według mnie idealnie się komponuje z całą resztą, choć nie jest to JDM'owy Gathers...



Swoją drogą, ciekawą rzecz napisałeś, że audio w ITR'ze jest lepsze niż w Civic'ku??? - chyba, że masz jakieś lepsze głośniki?
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-01-12   

Starstruck napisał/a:
Niezły ITR, dobrze wygląda na OEM 16" :) . Przebieg faktycznie spooory (choć ja mam niewiele mniej, bo prawie 260.000 km). Dbać i użytkować z głową :) .


Mówiłem Ci kilka razy, że Twoja też by lepiej siadła na 16cie to nie chciałeś :P

Jarzomb, nie powiem raczej nic nowego, ale bardzo ładny ITR ;) Tak jak koledzy pisali, jeśli masz miejsce to trzymaj bo takie auto to już swego rodzaju inwestycja ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2019-01-12   

barnie napisał/a:
Twoje radio to Honda 838 DA?

Pytam, bo w swoim ITR'ze mam takie samo i dzięki temu, ze jest z "epoki", według mnie idealnie się komponuje z całą resztą, choć nie jest to JDM'owy Gathers...]

Swoją drogą, ciekawą rzecz napisałeś, że audio w ITR'ze jest lepsze niż w Civic'ku??? - chyba, że masz jakieś lepsze głośniki?


Dokładnie to to radio :) Nawet nie myślę go zmieniać, pasuje idealnie :D A w gnieździe zapalniczki mam Roidmi, więc puszczam sobie swoją muzykę z telefonu i nie jest źle :D



Co do głośników, pamiętam jak grało seryjne audio w Civicu EG i jest wg mnie duża różnica jakości. Nie wiem jak w porównaniu do 6 genów, bo to 6g są z tych roczników co ITR.
 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-25   

Fajny, kiedyś nie robiły mi czarne ITR'y ale z czasem się przekonałem i uważam, że jest prze kotem. Pakuj ostre wałki :mrgreen:
 
 
Starstruck 


Auto: WRX "Bugeye"
Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-25   

A po co ostre wałki, skoro seria ITR jest z duuużym zapasem w tej jednostce?
 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-28   

Chyba w B16 :lol: Jak dla mnie ten silnik aż prosi sie o ostre wałki i nie mowie tutaj o Stage 1 ;-) Tym sposobem jest do zrobienia 220-230 koni, no ale to już zależy czego własciciel oczekuje od samochodu, środek by ucierpiał ale góra by sie poprawiła no i dźwięk :mrgreen:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-28   

PeTeR47, 230KM z B18C6 wałkami? Trochę bajki ;)
Ja wiem że w warszawie to b18c4 robią 230KM na wałkach, ale bez przesady :roll: :roll:

Sam budowałem taki silnk od podstaw i wiem ile kasy i gratów trzeba wpakować w prawdziwe 220KM, zerknij sobie na tym forum w temat Gorlisia, to samo.
Skąd się biorą takie historie to nie wiem ;)
_________________
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

My tu po prostu dobre powietrze i paliwo mamy 8-)
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2019-01-28   

Jak na razie to wg mnie zapier*ala aż miło jak na podstawowe mody. Ale delikatne plany są. Miałem nadzieję na ok 220KM po obróbkach ssaka, przepustnicy większej i wałkach Stage1 z kółkami i strojeniu. Ale jesli to nie realne, to mnie uświadomcie :D
 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-28   

220 jest realne z dobrym dolotem, wydechem i wałkami. C4 które ma o wiele mniejsze CR po dolocie, walkach ITR i wydechu robi ponad 200koni a tyle C6 ma praktycznie na start :]
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-28   

Moje C4 na tłokach b18c w stw wypluło 220km :mrgreen: wałek jest seryjny c4 :lol:

Jarzomb może już masz 220km i nawet o tym nie wiesz :lol:
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-01-28   

Ja miałem C4 na PCTX i myślę że tam z bólem 200 było, albo i nie. No ale fakt, kolektor wydechowy seryjny.

Tak samo nie wierzę w to że k20 po dolocie i wydechu pluje 240 koni, a widziałem takie wyniki :mrgreen:
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2019-01-28   

fulek napisał/a:
Moje C4 na tłokach b18c w stw wypluło 220km :mrgreen: wałek jest seryjny c4 :lol:

Jarzomb może już masz 220km i nawet o tym nie wiesz :lol:


Nie było hamowane po zrobieniu dolotu i poprawieniu wydechu. Ale różnica była zdecydowanie odczuwalna na dupohamowni i na "kresce". Czyli obecnie z 200-205KM powinno wypluć.
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2019-01-28   

Ty, no to weź pojedź na hamowanie. Zawsze mnie śmieszy czytanie, ze coś po czymś z czymś „powinno” dać tyle i tyle. Wtedy rozwiejesz wątpliwości wszystkich i będziesz jakimś wyznacznikiem.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-28   

Dokładnie, tylko sprawdzona hamownia ;)
Bez otwierania B18 pod inne tłoki, obróbki głowicy i konkretnych wałków, nie ma co marzyć o 220+
B20 na tłokach, czapce b16 albo C6, wypluwa dopiero 220+, na konkretnych walkach 240, zatem bez przesady że nagle jakieś nie robione B18 zrobi 230 nagle :mrgreen:
Składałem od podstaw trzy różne Bserie na tłokach i walkach, wiem coś o tym :)
Takie legendy biorą się z hamowni mocno optymistycznych, duże grono znajomych z forum też budowało te silniki od podstaw, i wykresy były bliskie sobie.
Zwyczajnie od jakiegoś czasu Bserie nagle zrobiły się bardziej rozwojowe mimo że lat im przybywa :D


Limon, zdrowe K20 na dolocie, wydechu i Hondacie to pewne 230KM, na 240 potrzeba już ssaka i przepustnicy :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna