Pytam, bo w swoim ITR'ze mam takie samo i dzięki temu, ze jest z "epoki", według mnie idealnie się komponuje z całą resztą, choć nie jest to JDM'owy Gathers...
Swoją drogą, ciekawą rzecz napisałeś, że audio w ITR'ze jest lepsze niż w Civic'ku??? - chyba, że masz jakieś lepsze głośniki?
Niezły ITR, dobrze wygląda na OEM 16" . Przebieg faktycznie spooory (choć ja mam niewiele mniej, bo prawie 260.000 km). Dbać i użytkować z głową .
Mówiłem Ci kilka razy, że Twoja też by lepiej siadła na 16cie to nie chciałeś
Jarzomb, nie powiem raczej nic nowego, ale bardzo ładny ITR Tak jak koledzy pisali, jeśli masz miejsce to trzymaj bo takie auto to już swego rodzaju inwestycja
Pytam, bo w swoim ITR'ze mam takie samo i dzięki temu, ze jest z "epoki", według mnie idealnie się komponuje z całą resztą, choć nie jest to JDM'owy Gathers...]
Swoją drogą, ciekawą rzecz napisałeś, że audio w ITR'ze jest lepsze niż w Civic'ku??? - chyba, że masz jakieś lepsze głośniki?
Dokładnie to to radio Nawet nie myślę go zmieniać, pasuje idealnie A w gnieździe zapalniczki mam Roidmi, więc puszczam sobie swoją muzykę z telefonu i nie jest źle
Co do głośników, pamiętam jak grało seryjne audio w Civicu EG i jest wg mnie duża różnica jakości. Nie wiem jak w porównaniu do 6 genów, bo to 6g są z tych roczników co ITR.
Chyba w B16 Jak dla mnie ten silnik aż prosi sie o ostre wałki i nie mowie tutaj o Stage 1 Tym sposobem jest do zrobienia 220-230 koni, no ale to już zależy czego własciciel oczekuje od samochodu, środek by ucierpiał ale góra by sie poprawiła no i dźwięk
PeTeR47, 230KM z B18C6 wałkami? Trochę bajki
Ja wiem że w warszawie to b18c4 robią 230KM na wałkach, ale bez przesady
Sam budowałem taki silnk od podstaw i wiem ile kasy i gratów trzeba wpakować w prawdziwe 220KM, zerknij sobie na tym forum w temat Gorlisia, to samo.
Skąd się biorą takie historie to nie wiem
Jak na razie to wg mnie zapier*ala aż miło jak na podstawowe mody. Ale delikatne plany są. Miałem nadzieję na ok 220KM po obróbkach ssaka, przepustnicy większej i wałkach Stage1 z kółkami i strojeniu. Ale jesli to nie realne, to mnie uświadomcie
220 jest realne z dobrym dolotem, wydechem i wałkami. C4 które ma o wiele mniejsze CR po dolocie, walkach ITR i wydechu robi ponad 200koni a tyle C6 ma praktycznie na start
Moje C4 na tłokach b18c w stw wypluło 220km wałek jest seryjny c4
Jarzomb może już masz 220km i nawet o tym nie wiesz
Nie było hamowane po zrobieniu dolotu i poprawieniu wydechu. Ale różnica była zdecydowanie odczuwalna na dupohamowni i na "kresce". Czyli obecnie z 200-205KM powinno wypluć.
Ty, no to weź pojedź na hamowanie. Zawsze mnie śmieszy czytanie, ze coś po czymś z czymś „powinno” dać tyle i tyle. Wtedy rozwiejesz wątpliwości wszystkich i będziesz jakimś wyznacznikiem.
Dokładnie, tylko sprawdzona hamownia
Bez otwierania B18 pod inne tłoki, obróbki głowicy i konkretnych wałków, nie ma co marzyć o 220+
B20 na tłokach, czapce b16 albo C6, wypluwa dopiero 220+, na konkretnych walkach 240, zatem bez przesady że nagle jakieś nie robione B18 zrobi 230 nagle
Składałem od podstaw trzy różne Bserie na tłokach i walkach, wiem coś o tym
Takie legendy biorą się z hamowni mocno optymistycznych, duże grono znajomych z forum też budowało te silniki od podstaw, i wykresy były bliskie sobie.
Zwyczajnie od jakiegoś czasu Bserie nagle zrobiły się bardziej rozwojowe mimo że lat im przybywa
Limon, zdrowe K20 na dolocie, wydechu i Hondacie to pewne 230KM, na 240 potrzeba już ssaka i przepustnicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum