Civica kupiłem we wrześniu 2010r. Można powiedzieć, że było to prawie całkiem seryjne EG5, ze zdrowym silnikiem Na początku auto zostało doprowadzone do trochę bardziej odpowiadającego mi stanu (wymiana płynów, klocków, wywalenie ksenonów, lustrzanej folii z szyb, skrzyni basowej z bagażnika itp. Została też ogarnięta blacharka, choć auto nie było jeszcze jakoś szczególnie przegnite). Auto w założeniu miało być sprawnym dającym przyjemność z jazdy dupowozem, ale i transportem na uczelnię, dlatego, niestety, ze względu na przebywany dystans została założona sekwencyjna instalacja gazowa. Z czasem wkręciłem się w upalanie, ale nie mogłem zrezygnować z funkcji daily, więc jakoś łączę do tej pory te dwie funkcje. Idzie to nawet spoko, ale jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Wiadomo. Dlatego to się zmieni.
UKŁAD DOLOTOWY:
- Simota Big Inlet Tube, czyli tzw. parówa ;D
- sportowy filtr stożkowy FUJITA
- doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka,
- odgrodzenie stożka z laminatu
UKŁAD WYDECHOWY:
- układ przelotowy o średnicy 2", na dwóch środkowych AWG i końcowym Mar-Tech by DJHammer
- kolektor wydechowy 4-2-1, owinięty bandażem
ELEKTRONIKA:
- przerobiony komputer + strojenie Furious
UKŁAD NAPĘDOWY:
- hybryda = 3,4 z CRX, długa piątka, FD4,4
- sprzęgło z okładzinami wzmacnianymi kevlarem
- lekki zamach Fidanza 3,1kg
ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane AP
- rozpórka przednia górna OEM VTi
- rozpórka tylna dolna BEAKS* HOME MADE REPLICA
- rozpórka tylna górna STAFFA
- C-pillar
- rozpóreczka przednia dolna z VTi
- stab 24mm przód i seryjny 14mm tył
- poliuretany Strongflex
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód: 282mm, klocki DS2500
- tył: 260mm, klocki: DS Performance
- pompa 1" z ATR
- przewody w stalowym oplocie HEL
- stoper pompy home-made
NADWOZIE:
- lotka a'la Spoon
- lampy tył a'la USDM, 4 x pozycja, 4 x STOP, 2 x przeciwmgielne
- dokładka VTi
- ambery
- lepy VTEC SOHC
- OEM Stanley Fog Lights
- OEM chlapacze
- burta USDM laminat
WNĘTRZE:
- Recaro Speed z Lancera Evo III + pasy OMP Racing
- full elektryka jak w EG5
- rozbudowana konsola środkowa
- amberowe podświetlenie
- podstopnica (OEM Foot Rest)
CAR-AUDIO:
- Sony Xplod CDX-GT31U,
- Głośniki: przód - Hertz DSK165, tył 2 x Alpine SPE-6903 150W
- wygłuszone drzwi
INNE:
- skarpetki Spoon (WOW!)
PLANY:
- kupić inne daily
- odgazować, wybebeszyć, zeszmacić, zepsuć
- upier*alać na pełen etat
MOC:
141KM i 158Nm
Auto przez cały sezon 2018 było upalane w lidze Time Attack Polska, w klasie Entuzjasta. Udało mi się zdobyć pierwsze miejsce w pięciu z siedmiu rund oraz tytuł mistrza klasy całego sezonu 2018
Trochę niestandardowe pytanie, ale... jakie lpg tam siedzi? Ja w jednym reksie miałem gaz przy zakupie i zamiast go wywalać, to go ogarnąłem na tip-top, że mam więcej pewności co do niego niż seryjnego, prawie 30 letniego układu paliwowego na hamowni mi wyszło 4.7km mniej, ale tylko przez to, że nie poprawiłem wkrętek w kolektorze ssącym. Gdybym je zrobił po swojemu to wyszłoby tyle samo
Trochę niestandardowe pytanie, ale... jakie lpg tam siedzi? Ja w jednym reksie miałem gaz przy zakupie i zamiast go wywalać, to go ogarnąłem na tip-top, że mam więcej pewności co do niego niż seryjnego, prawie 30 letniego układu paliwowego na hamowni mi wyszło 4.7km mniej, ale tylko przez to, że nie poprawiłem wkrętek w kolektorze ssącym. Gdybym je zrobił po swojemu to wyszłoby tyle samo
Stag300+, wtryski AC W02, reduktor Zavoli Zeta N z tego co pamiętam.
Ładne auto i dobre plany. Troszkę nie widzę sensu utrzymywać Intergrę i torowego Civica, ale wyjaśniałeś to w innym temacie. Twoje zabawki i robisz z nimi co chcesz
No i fajną macie ekipę do jazdy na zwody, to pomaga jak samemu nie musisz ze wszystkim walczyć.
Znam praktycznie kazda srubke w tym aucie Do eg5 mam szczegolny szacunek bo sam mialem jako pierwsze auto czarnego eg5 zreszta ponoc moj czarny EG zainspirowal Jarzomba do kupna wlasnie tego module, szanuje Mateusza za pasje i cierpliwosc do tego samochodu, bo z modami bywalo roznie tego auta, jedne sie udawaly drugie nie wkazdym badz razie mam nadzieje pomoc Jarzombowi dalej rozwijac ten projekt Znam plany na auto wiec z czasem bedzie duzo szybciej
Milano Red to chyba top 3 moich OEM kolorów dla EG (zaraz po Flint Black i Tahitian Green). Bardzo ładnie się prezentuje na torze
Dużo Ci waży ta instalacja LPG? Masz z nia jakies problemy? Jeśli nie masz jakiegoś mega parcia na redukcje masy w aucie to zostaw ją. Zawsze to tańszy dojazd na tor
Dużo Ci waży ta instalacja LPG? Masz z nia jakies problemy? Jeśli nie masz jakiegoś mega parcia na redukcje masy w aucie to zostaw ją. Zawsze to tańszy dojazd na tor
Zrobiłem na niej prawie 200 tysięcy kilometrów już Głównie bezproblemowo. Ostatnio trochę szwankuje ale to kwestia regulacji Na zawody i tak liczę tak, żeby wyjeździć ją do zera, sama pusta butla to około 20kg. Rzeczywiście oszczędność dojazdu na zawody jest ogromna, a ta masa na tyle nawet trochę stabilizuje to auto. Przemyślę sprawę
Dziś coś tam podziałałem. Wyleciały maty wygłuszające i dywan. Miał wrócić, ale nie wróci, nie chce mi się z tym bawić, a najpierw bym go musiał 2 dni prać. Wpadły też tymczasowo OEM fotele, bo Recaro zostały sprzedane. Niedługo jadę po Mirco, wstawiam kierę z nabą.
Ogólnie to odkryłem w nowy styl tuningu OEM- (minus).
Jak się zacznie sezon, to wyleci większość plastików, podsufitka, wszystko co będzie dało się wywalić tak, żeby jeszcze tym autem dało się jeździć na absolutnym minimum "komfortu" a na zawody będę wykręcał fotel pasażera. Plan był inny, bo miało być jakieś ekonomiczne daily w gazie, ale nie wyszło jak na razie więc musi być tak jak jest
Do tego leżą mi poliuretany na cały tył (przód już jest założony) i pewnie jakiś inny gwincior wpadnie.
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
u mnie to samo sie dzieje W wygluszenia ***** gumowym mlotkiem i same odpadaly. Jeszcze zostalo mi wyrzucic nagrzewnice, przeleciec brzeszczotem deske i zanitowac szyberdach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum