Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Eg4 B16 Time Attack
Autor Wiadomość
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2020-07-01   

Gratki Kuba, napierdalales srogo tym b16 8-) ja juz w 3 okrazeniu pierwszej sesji wykrylem problem z biegami i nie poprawilem juz czasu z 2 okrazenia.
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-07-01   

szybka jazda! dobrze sie to ogląda :)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-05   

Exiu napisał/a:
Mega fajnie sie oglada jak napierdalasz biegami :) 100% wycisniete z b16, wkladaj tam jakiegos potwora :D moze k20 ;p a ja zaopiekuje sie biegami :P

Dzieki za ogarniecie wulkanizacji bez tego bylbym w dupie i ***** pojezdzil nja limicie :P


HYHY, zostaje na pewno przy b16 :) a biegu tutaj robią mega robotę, to muszę przyznać.

airman napisał/a:
Ale tu jest walka :shock: Gratki ogarnięcia :-o

Ja miałem pełne gacie robiąc moje 3:11s :mrgreen:

Civic stał się naprawdę mega przewidywalny, więc można atakować :mrgreen:

xero napisał/a:
Gratki Kuba, napierdalales srogo tym b16 8-) ja juz w 3 okrazeniu pierwszej sesji wykrylem problem z biegami i nie poprawilem juz czasu z 2 okrazenia.


A i tak zrobiłeś mega czas !
Yaca napisał/a:
szybka jazda! dobrze sie to ogląda :)


Dzięki ! :)

Niestety, ale wczorajszy puchar toru Modlin nie będę pomiatał jako " wspaniała to była impreza, nie zapomnę jej nigdy" a raczej jako piosenkę budki suflera, to nie tak miało być :(

Pierwszy przyjazd pomimo prawie pomylonej trasy i zastanawiania się przy szykanie gdzie mam dalej jechać udało się nie stracić dużo i do pierwszego miejsca miałem ok 2 sekundy. Drugi przejazd już miałem przyzwoity i poprawiłem się o prawie 5 sekund, wbijając się czasowo na 10 miejsce w klasyfikacji generalnej na tej próbie.


i nastąpiła 3 sesja, gdzie stwierdziłem, ża atakuje męsko od początku. Zaczęło się od grubej wizyty na trawie, a skończyło na spinie na jednym z kolejnym zakrętów ( może jakieś trawę miałem na oponie, nieistotne ). Mega ***** licząc szybko, wiedziałem że już mam spokojnie z 7-10 sekund w plecy, wiec stwierdziłem, że trzeba cisnąć.
Niestety, ale na końcu próby padła PANEWKA :shock: :cry: :cry: . Cieżko powiedzieć, co się dokładnie stało, bo silnik w ciągu praktycznie sekundy, dwie zgasł.

Ech. zobaczymy co dalej, ale na pewno wpadnie kolejne B16.
Swoją drogą myślę,że ten silnik faktycznie miał 308 tys km przebiegu nie był nigdy otwierany, a wygięty u mnie kolektor wydechowy i to tak strasznie ( 2 runnery z 4 miały prawie zerową przepustowość ) na pewno nie pomogły.

No nic mega szkoda, ale jak to mówią w Czechach to je really :)

Później wrzucę onboard



_________________

 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-07-05   

O Panie nie masz Ty farta ostatnio :-?

Możliwe, że ta ostatnia Ułeż też silnikowi pomogła w ostatniej drodze. Warunki były jednak ciężkie.

Chcesz zostać przy B16, żeby być klasyfikowanym w klasie do 1600 cm3 w zawodach jak PTS, czy jeszcze jakiś inny powód?
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-06   

Silnik miał już 308 tys KM przebiegu i nigdy nie był otwierany. Nie licząc wymiany uszczelek, smoka, a moje radosne redukcje na pewno nie poprawiały kondycji tego silnika, nie mówiąc o hardcorowo wygiętym kolektorze wydechowym, który na pewno zabierał moc/grzał silnik/zaburzał przepływ spalin.

nikesonmyfeet napisał/a:
O Panie nie masz Ty farta ostatnio :-?

Możliwe, że ta ostatnia Ułeż też silnikowi pomogła w ostatniej drodze. Warunki były jednak ciężkie.

Chcesz zostać przy B16, żeby być klasyfikowanym w klasie do 1600 cm3 w zawodach jak PTS, czy jeszcze jakiś inny powód?


Tak chce zostać przy b16, z paru powodów :
- widzę mega potencjał jeszcze do wykorzystania z tego silnika- uważam, że jeszcze sporo muszę się nauczyć, żeby z niego wyciskać max możliwości
- Jest bardzo konkurencyjny, a muszę zaznaczyć. że u mnie słupek był totalnie seryjny, wiec dodanie wałków z itra + strojenie da spokojnie z 20km względem tego co miałem dotychczas ( o ironio- miałem pojechać po tych zawodach na hamowanie, żeby zobaczyć ile obecnie miałem )
- sporo fajnych załóg pojawiło się w klasie 1600, więc będzie z kim rywalizować :)
_________________

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-22   

Wstępna diagnoza okazała się słuszna- urwał się zawór i niestety zrobił mielonkę w silniku :(

Na szczęście udało się znaleźć słupek b16a2, który odbieram w najbliższy weekend. Dodatkowo ogarnę kolektor wydechowy, który był hardcorowo wgnieciony oraz zrobię inspekcję skrzyni biegów, bo 2 bieg zaczął czasami wypadać.

Plan jest taki, żeby wyrobić się na VTEC CUP w łodzi, który odbędzie się 2 sierpnia.

Pewnie już się teraz nie wyrobię, ale planuje kupić wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju Auto Gouge ( model AGOPCL-60PK-R ). Jakieś opinie na ich temat ?


_________________

 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-23   

Fajnie że już wracasz :D

Ja mam kilka lat wskaźniki Auto Gauge steper motor z peak i warning, zero awarii, wskazania ok. Ten od ciśnienia oleju to nawet z drugiej ręki od Furiosa jak sprzedał integre.
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-04   

Czas wrócić do gry, zwłaszcza po tym jak napatrzyłem się jak chłopaki upalają na Vtec Cupie w Łodzi 8-) .

Po maskę wpadnie, kupiony w ten weekend seryjne b16a2 ( które jak twierdził poprzedni właściciel jest po generalnym remoncie ). W silniku jest już lekkie koło pasowe oraz regulowane kółka skuna 2 ( po wsadzeniu pojadę na hamownię, żeby zobaczyć czy trzyma serię )
Dodatkowo stwierdziłem, że po prawie 3 latach warto zrobić rewizję skrzyni, bo parę razy zdarzyło mi się, że wypadł 2 bieg. Po wstępnych oględzinach, zostało wymienione synchro 2 biegu i wpadnie oczywiście nowy olej. Prócz tego, naprawiłem w końcu kolektor wydechowy ( bo kupienie nowego/używanego pod b16 graniczy z cudem ). Owinę jeszcze go taśma.


_________________

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-17   

Czas na dłuższe podsumowanie :)

Silnik w zeszłym tygodniu został włożony, prócz tego ;
- została zrobiona rewizja skrzyni ( wymienione synchro, nowy olej )
- Kupione opony extreme przód/ tył
- Kolektor wydechowy naprawiony, owinięty bandażem
- nowe uszczelki i inne pirdoły :)

W sobotę udałem się na race day na Jastrzebiu- Z racjio tego, że samochód odebrałem w czwartek wieczorem, zrobiłem po mieście jakieś 40 km, bez większych przyód.
Na zawody jechałem niestety bez dobrych opon ( brak na rynku slicków 200/540 michelinów :( ). Zabrałem ze sobą dojechane hankooki 180/540/13, micheliny 200/540/13 w przyzwoitym stanie oraz hankooki 240/570/13 w mega stanie.
Zawody generalnie przebiegały sprawnie, choć miałem problemy z silnikiem- nie chciał odpalać, krztusił się na wolnych, ale jadać pełnym ogniem było git :mrgreen:
Na pewno czeka mnie strojenie, bo spalanie wyszło prawie 40l na 100 ~!. Co miłe, to samochód od momentu złożenia przejechał prawie 130 km, w tym jakieś 60 pełnym ogien i nie zauważyłem jakiegokolwiek ubytku oleju

Co do zawodów, to opona 240 na przodzie w seryjnym b16, to totalnie nieporozumienia. Czuć, że samochód nie chce się napędzać, a w zakręcie nie ma już takiej walki jak przy 200.
Cały dzień popełniałem drobne błędy, choć spinałem się strasznie :mrgreen: :lol:
Sumarycznie udało się zając :
2 miejsce w klasie na 13 ( 1 miejsce zajął z przewagą 0.5 sekundy Tomek Lewczuk, pokazując ile można jednak wycisnąć z b16 :)
3 miejsce w przednim napędzie na 26
12 miejsce w klasyfikacji generalnej na 71





_________________

 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-08-17   

Mega jazda jak zawsze, i gratulacje wyników :)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-09   

Czas odgrzebać trochę temat :)

Po ostatnich zawodach w jastrzębiu nastąpiła przerwa, aż do momentu startu na torze Kielce w ramach Interia cup/ rally sprint challenge.
Start tam był moim debiutem na tym torze, więc obiecałem sobie że tym razem nie będę się napinał na wynik, zwłaszcza że trasa miała być w dół słynnego lasu.
Zawody startowały w sobotę, ale w piątek wieczorem można było sobie potrenować ( oczywiście trasa była totalnie inna niż na zawodach )
Sobotnie zawody rozpoczynały się od dwóch przejazdów zapoznawczych ( z racji tego, że mam słabą przyswajalność trasy, muszę się mega mocno skupić )
Pierwszy przejazd- mega spokojnie, poznawanie trasy
Drugi przejazd - stwierdziłem, że jednak przycisnę i nie odpuszczę gazu na wyjściu z lasu. Efekt był taki, że wyspinowało mnie przy jakiś 150-160 km./h :D . Najgorsze było to, że podniszczyłem tym samym moje jedyne opony na te zawody.

Pierwsze trzy przejazdy - przyzwoite czasy, w okolicy 4 miejsca.
Stwierdziłem, że jednak warto by było przycisnąć i powalczyć o 3 miejsca, zwłaszcza że strata była naprawdę mała. Niestety, ale na końcu trasy nie chiał mi wejść bieg i w beznadziejnie głupi stylu zahaczyłem tylnym kołem o barierkę. Na szczęście udało się to wyprowadzić, ale straciłem okolice 2 sekund.
Wstyd się przyznać, ale samochód jeszcze nie był strojony- czuć, że szarpie czasami silnikiem i powinien się trochę lepiej zbierać

Finalnie

19 w generalce na 114
5 w klasie na 10 ( do 4 niecała sekunda straty, do 3 miejsca ok 5 sekund na okolice 9:30 minut jazdy )

Z siebie jestem jako tako zadowolony. Czułem, że mógłbym trochę lepiej, ale każdy mnie ostrzegał żebym za bardzo nie kazaczył

Onborad oraz z film z zewnątrz

A już w tą niedziele możliwe, że ostatni start w tym roku- vtec cup na jastrzębiu



_________________

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-11   

Po ostatnich startach stwierdziłem, że nie warto męczyć nie wystrojonego silnika, bo pomimo że jest seryjny, to mocno się krztusił i dusił

Dobrą stroną tej sytuacji jest to, że kupiłem już :
- Kolektor od Nouda pod b18, który przerobię pod b16
- Kolektor ssacy skunk pro + przepustnica skunka 70 nm ( wydaje mi się, że nie ma potrzeby wsadzania tak dużej, i pewnie kupię 66 NM. Co o tym sądzicie ?
- Sprężynki b18c6

Brakuje jedynie wałków do pełni szczęścia. Planuje b18c6 lub b16b, a celuje w realistyczne 185km i 170nm :) :mrgreen:
Jakieś porady ?
_________________

 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-11-12   

Też mam dylemat, tylko do B18C4 :P Niby kolektor ma większy "wlot" wiec fajnie byłoby go wykorzystać, ale z drugiej strony nie planuje zmieniać wałków, wiec całe to dodatkowe powietrze chyba nie wiele zmieni ;)
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-11-13   

No myślę, że nie ma potrzeby szaleć z wielkością ale... chinol 70 kosztuje 300 z hakiem więc i tak można wsadzić, może za wiele to nie da ale nie zaszkodzi i jest to zwyczjnie tanie i dobre rozwiązanie

Szkoda, ze wczeniej nie widziałem bo miałem do sprzedania jeden kpl wałków c6

Dobre mody i napewno trochę odetkają motor ;-)
 
 
seremaq 


Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 636
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-14   

Jak szukasz wałków to skontaktuj się z https://www.facebook.com/remigiusz.jakowski
Wiem, że ma do sprzedania wałki b16b.

Odnośnie przepustnicy i kolektora ostatnio rozmawiałem z JHM. Kupiłem taki zestaw do swojego ek4. Remek powiedział, że przepustnicę można sobie odpuścić. Sprawdzali to kiedyś i mówi, że różnice są dosłownie kosmetyczne w przypadku zastosowania średnicy 70mm. Zdecydowanie lepiej przeznaczyć te pieniądze na obróbkę kolektora ssącego, lub kupno regulowanych kółek rozrządu. Kręcenie wałkiem wydechowym i porting kolektora da zdecydowanie większe korzyści niż montaż większej przepustnicy.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna