Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-11-14
Tak zgadzam się, ale 70mm to najtańsze rozwiązanie
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-24
seremaq - dzięki śliczne za namiar, ale udało się już kupić inne
Co do przepustnicy, to zgadzam się z Wami. Ja po prostu kupiłem już z ssacy z tą przepustnicą, dlatego z czystego lenistwa nie będę jej już zmieniał . Chyba, że ktoś ma mniejszą do sprzedania ?
To jeszcze fajne porównanie z ostatnich zawodów w Kielcach
Ja vs najszybszy kierowca Civica w klasie 1600, który dodatkowo jechał na szerszej oponie ( slick z przodu 240 ). Linię mamy dość podobną, choć moje wyjście z Lasu było tragiczne, tak samo jak dochowanie do pierwszego zakrętu po lesie. Wydaje mi się, że jest różnica w przyspieszeniu, w momencie kiedy mój Civic musi się napędzić z małych prędkości. Mam nadzieje, że mój pakiet mocy i strojenie ( nie był silnik strojony, ani nawet kolkami nie kręciliśmy :p), spowoduje miłą odmianę
Samochód jedzie w tym tygodniu na zabezpieczenie antykorozyjne ( KROWN - ktoś ma jakieś doświadczenie ?), plus ja do tego czasu poszaleję trochę z druciakiem żeby oczyścić z rdzę. Później będę się zastanawiał gdzie zrobić nadkola i chyba jeden prób ( ktoś ma jakiś zakład do polecenie w Warszawie ? )
Zagwozdkę mam, gdyż chciałbym wrzucić jakiś lżejszy i lepszy zacisk na przód i tył ( mam OEM 262 i 260 tył ), tak żeby mieścił się pod felgę 13'. Zastanawiam się nad zakupem Winrace A, chyba że komuś coś innego przychodzi do głowy ?
odnośnie zacisków, to są dedykowane Wilwood Forged DynaPro, ale powierzchnia nacisku na klocek jest mniejsza niż oem. Komuś przychodzi jakiś inny zacisk, który by wchodził na felgę 13 i tarczę 262 ( adaptery, to dorobi mi JHM, kwestia tego też żeby była klocki dostępne )
Krown to może i dobry jak chcesz zabezpieczyć nowe/zdrowe auto. Nie wiem jak u Ciebie pod spodem fura wygląda ale może być potrzebne trochę czyszczenia z korozji, czy oni się w to bawią?
Ja bym zrobił wpierw akcje blacharskie a potem zabezpieczenie całości.
Zagwozdkę mam, gdyż chciałbym wrzucić jakiś lżejszy i lepszy zacisk na przód i tył ( mam OEM 262 i 260 tył ), tak żeby mieścił się pod felgę 13'. Zastanawiam się nad zakupem Winrace A, chyba że komuś coś innego przychodzi do głowy ?
odnośnie zacisków, to są dedykowane Wilwood Forged DynaPro, ale powierzchnia nacisku na klocek jest mniejsza niż oem. Komuś przychodzi jakiś inny zacisk, który by wchodził na felgę 13 i tarczę 262 ( adaptery, to dorobi mi JHM, kwestia tego też żeby była klocki dostępne )
Hondowski zacisk pod 280 wchodzi na Intry 13tki, ale trzeba go sporo zeszlifować i dać 5 mm dystansu Także jeśli nie myślisz o wiekszej średnicy to chyba będzie najtańsze rozwiązanie
Z Wilwoodem to chyba jeden z głównych problemów to właśnie to, że nie ma do niego innych klocków niż te od Wilwooda. Karamba chyba wspominał kiedyś o tym.
Z zacisków pod adaptery to ludzie ładują Brembo z Clio III (są nowe na Allegro, po 700 zł sztuka) albo z Porsche Boxtera 986 (widziałem używki po 1000 zł za komplet). Honed ma nawet kit adapterów pod zaciski z porsche, pewnie da się zrobić jakiś "reverse engineering"
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-11-26
nikesonmyfeet napisał/a:
Z Wilwoodem to chyba jeden z głównych problemów to właśnie to, że nie ma do niego innych klocków niż te od Wilwooda. Karamba chyba wspominał kiedyś o tym.
Bez problemu są dostępne klocki różnych firm. Sam miałem Ferodo DS3000.
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-11-27
Z cenami to jest róznie , w zależności od modelu zacisku. Do mojego modelu Dynalite klocki były śmiesznie tanie ale z kolei do innych modeli juz takie tanie nie są.
Jako ciekawostkę dodam , że klocki kupowałem przez Intercars.
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-27
nikesonmyfeet napisał/a:
qureku napisał/a:
Zagwozdkę mam, gdyż chciałbym wrzucić jakiś lżejszy i lepszy zacisk na przód i tył ( mam OEM 262 i 260 tył ), tak żeby mieścił się pod felgę 13'. Zastanawiam się nad zakupem Winrace A, chyba że komuś coś innego przychodzi do głowy ?
odnośnie zacisków, to są dedykowane Wilwood Forged DynaPro, ale powierzchnia nacisku na klocek jest mniejsza niż oem. Komuś przychodzi jakiś inny zacisk, który by wchodził na felgę 13 i tarczę 262 ( adaptery, to dorobi mi JHM, kwestia tego też żeby była klocki dostępne )
Hondowski zacisk pod 280 wchodzi na Intry 13tki, ale trzeba go sporo zeszlifować i dać 5 mm dystansu Także jeśli nie myślisz o wiekszej średnicy to chyba będzie najtańsze rozwiązanie
Zgadza się, to jest najtańsze rozwiązanie, tylko zaciski są chyba 3-4 kg cięższe niż oem z eg6 i tu jest główny problem.
[quote="nikesonmyfeet"]
qureku napisał/a:
Z zacisków pod adaptery to ludzie ładują Brembo z Clio III (są nowe na Allegro, po 700 zł sztuka) albo z Porsche Boxtera 986 (widziałem używki po 1000 zł za komplet). Honed ma nawet kit adapterów pod zaciski z porsche, pewnie da się zrobić jakiś "reverse engineering"
Tylko pytanie brzmi czy będą pasować pod 13 cali. Jestem skłonny kupić nawet felgi Braida, które są już podobno wytrzymalsze niż poprzednie generacje, a chyba mieszczą więcej niż intry.
Exiu napisał/a:
Dokladnie ds3000 kosztuje 250zl, dsa 2.11 mozna miec za 400-500zl takze klockow jest pelno
_________________
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-27
nikesonmyfeet napisał/a:
qureku napisał/a:
Zagwozdkę mam, gdyż chciałbym wrzucić jakiś lżejszy i lepszy zacisk na przód i tył ( mam OEM 262 i 260 tył ), tak żeby mieścił się pod felgę 13'. Zastanawiam się nad zakupem Winrace A, chyba że komuś coś innego przychodzi do głowy ?
odnośnie zacisków, to są dedykowane Wilwood Forged DynaPro, ale powierzchnia nacisku na klocek jest mniejsza niż oem. Komuś przychodzi jakiś inny zacisk, który by wchodził na felgę 13 i tarczę 262 ( adaptery, to dorobi mi JHM, kwestia tego też żeby była klocki dostępne )
Hondowski zacisk pod 280 wchodzi na Intry 13tki, ale trzeba go sporo zeszlifować i dać 5 mm dystansu Także jeśli nie myślisz o wiekszej średnicy to chyba będzie najtańsze rozwiązanie
Zgadza się, to jest najtańsze rozwiązanie, tylko zaciski są chyba 3-4 kg cięższe niż oem z eg6 i tu jest główny problem.
[quote="nikesonmyfeet"]
qureku napisał/a:
Z zacisków pod adaptery to ludzie ładują Brembo z Clio III (są nowe na Allegro, po 700 zł sztuka) albo z Porsche Boxtera 986 (widziałem używki po 1000 zł za komplet). Honed ma nawet kit adapterów pod zaciski z porsche, pewnie da się zrobić jakiś "reverse engineering"
Tylko pytanie brzmi czy będą pasować pod 13 cali. Jestem skłonny kupić nawet felgi Braida, które są już podobno wytrzymalsze niż poprzednie generacje, a chyba mieszczą więcej niż intry.
Exiu napisał/a:
Dokladnie ds3000 kosztuje 250zl, dsa 2.11 mozna miec za 400-500zl takze klockow jest pelno
Hondata napisał/a:
nikesonmyfeet napisał/a:
Z Wilwoodem to chyba jeden z głównych problemów to właśnie to, że nie ma do niego innych klocków niż te od Wilwooda. Karamba chyba wspominał kiedyś o tym.
Bez problemu są dostępne klocki różnych firm. Sam miałem Ferodo DS3000.
Dokładnie, to jest duży plus . Hondata a jak twoje wrażenia, bo rozumiem że miałeś ten zacisk ?
Na jakiej tarczy ?
Tarcza miała tam średnicę 11" czyli niecała 280mm.
Problem tych tarcz polegał na tym , że ich grubość to niecałe 21mm (dokładnie 20.5mm )
Nawet ich tarcze o średnicy 310mm też są tak samo cienkie
Szkoda bo tarcza wydawała się naprawdę fajna i była baaardzo lekka.
Mi się oczywiście pogięła I to w pierwszym roku.
Ratowałem się zakładając tarcze 282mm x 25mm z MG.
Zaznaczę jednak , że wewnątrz tego zacisku miejsca jest praktycznie na tarczę 25mm i kartkę papieru Dlatego trzeba rzeźbić żeby to jakoś pasowało. Gdzieś mam zdjęcia tych "spasów" na starym dysku.
Jeśli chodzi o o to jak hamowały to nie miałem zastrzeżeń. Sprawowały się bardzo dobrze.
Myślę że top 2 spośród wszystkich bbk jakich miałem.
Aha , bo to też może być ważne. Żeby móc założyć kit z tarczą 280mm , trzeba posiadać zwrotnicę z wersji z najmniejszymi tarczami z przodu (małe łożysko) 240mm.
Łap tutaj kilka zdjęć z różnym felgami. Wszystkie 15".
Największym bulem Wilwooda jest brak setu pod zwrotnice 262. Ja finalnie pociąłem swoją i ogarnąłem to bo nie chciałem małego łożyska, ale brałbym teraz zaciski montowanych "od gory". Ich tarcza nie ma dobrych opini, ale są już w pl magicy ogarniający lekki dzwoń pod inne tarczę. Teraz latam na MG i na chwile obecna objechałem 3x silesia 1x Brno, nic się nie dzieje.
Klocki za tyle co OEM prawie, wiec jest opcja na fajny hebel
Edit.
Trzeba kupić serwer na zdjęcia bo już ktoorwa nie wiem gdzie wrzucać....
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Soichiro Honda
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-11-30
Hondata, wielkie dzięki za odpowiedz !
Będę się mocno zastanawiał
lukas4 napisał/a:
Największym bulem Wilwooda jest brak setu pod zwrotnice 262. Ja finalnie pociąłem swoją i ogarnąłem to bo nie chciałem małego łożyska, ale brałbym teraz zaciski montowanych "od gory".
Właśnie jest wilwoodowy zacisk pasujący P&P pod tarczę 262 . Kwestia tylko żeby go upchnąć po 13
A co dokładnie u siebie wyrzeźbiłeś ?
Tymczasem, nastał czas kupowania fantów do Hondy
- Kupiłem toe kit, by w końcu ustawić tylny zawias, bo ciągle brakowało regulacji
- Wskaźniki temp i ciśnienia oleju 52 z nowej serii New Auto Gauge
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum