Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Eg4 B16 Time Attack
Autor Wiadomość
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2020-12-01   

qureku napisał/a:

lukas4 napisał/a:
Największym bulem :mrgreen: Wilwooda jest brak setu pod zwrotnice 262. Ja finalnie pociąłem swoją i ogarnąłem to bo nie chciałem małego łożyska, ale brałbym teraz zaciski montowanych "od gory".

Właśnie jest wilwoodowy zacisk pasujący P&P pod tarczę 262 :) . Kwestia tylko żeby go upchnąć po 13 :D

A co dokładnie u siebie wyrzeźbiłeś ?



kurla który?

ucięcie uszu zwrotnicy od starego zacisku zrobienie nowych uszu (frezowanie na grubość starych) bliżej łożyska + adapter
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-01   

[quote="lukas4"]
qureku napisał/a:

lukas4 napisał/a:
Największym bulem :mrgreen: Wilwooda jest brak setu pod zwrotnice 262. Ja finalnie pociąłem swoją i ogarnąłem to bo nie chciałem małego łożyska, ale brałbym teraz zaciski montowanych "od gory".

Właśnie jest wilwoodowy zacisk pasujący P&P pod tarczę 262 :) . Kwestia tylko żeby go upchnąć po 13 :D

A co dokładnie u siebie wyrzeźbiłeś ?



kurla który? /quote]

O taki Zacisk 4 tłoczkowy Wilwood Forged DynaPro Honda Civic 262mm
http://ra-ce.pl/p/389/101...-hamulcowy.html
_________________

 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-12-01   

Łap takie zdjęcie ode mnie. Może się przyda ;-)

_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-13   

Hondata napisał/a:
Łap takie zdjęcie ode mnie. Może się przyda ;-)

Dzięki ! Ten zacisk ze zdjęcia, to chyba jakiś poprzedni model. Ten co wybrałem jest minimalnie większy

[QUOTE=nitro2112;2948806]Co do hamulców z ciekawości - ile masz miejsca z tyłu teraz na tym heblu 260? [/QUOTE]
Zapominam tego sprawdzić, ale podejrzewam że tyle samo co z przodu- czyli parę mm

Dumałem nad lżejszym i większym zaciskiem pod 13 i chyba wydumałem- Wspomniane wcześniej wilwoody .
Wychodzi na to, że będą pasować na styk ( w najbliższym czasie się o tym przekonamy ). Wtedy też dokłądnie i precyzyjnie sprawdzę jaki będzie zysk wagowy
( strzelam, że gdzieś okolice 2,5 kg na zacisk). DO tego wlatują klocki ds 1.11 ). Zobaczę też ile ważą seryjne intry.


Co niestety bardziej niepokojące ( choć nastawiałem się, że tak będzie ), to stan lewej strony samochodu ( po prawej stronie jest tylko widoczna na zdjęciu mała dziurka ). Lewa strona niestety wygląda jak wygląda..
Dlatego postaram się jeszcze przed świętami oddać go do naprawy, bo być może pierwsze starty w nowym roku, będą już w styczniu..


lewa
prawa
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-12-28   

Nie mam doświadczeń z rudą szmatą w eg, ale po tych fotach to ta buda jest fatalna- serio jest tam co ratować ? patrząc po fotach wgłąb progu to obawiam się że tylko klatka to trzyma w jednym kawałku
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-12-29   

qureku napisał/a:
Zobaczę też ile ważą seryjne intry.


ciężkie 6,5kg


Przetrzesz szlaki jeżeli chodzi o hebel pod 13 :P

jeżeli chodzi o felgi można spróbować z Compomotive, są montowane na Westfieldzie

https://autoracing.pl/p/119/30714/felga-compomotive-cxr-8-5x13-compomotive-felgi-felgi-akcesoria-koce.html

team dynamics pro race 1.2 tez chyba można dostać 13/8

braida osobiście bym sobie darował już :-?
 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-29   

podobno blacharza znalazłeś? ;-)
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-29   

no_name21 napisał/a:
Nie mam doświadczeń z rudą szmatą w eg, ale po tych fotach to ta buda jest fatalna- serio jest tam co ratować ? patrząc po fotach wgłąb progu to obawiam się że tylko klatka to trzyma w jednym kawałku


Naprawę nie ma aż takiego dramatu. Podłoga jest mega zdrowa, tak samo jak mocowanie każdego wahacza. Od spodu nawet nie ma żadnej dziury, no ale żeby być 100% pewien, że robię to słusznie, to oddałem Civica w ręcę osoby, która zajmuje się budowaniem civiców do sportu.

fulek napisał/a:
qureku napisał/a:
Zobaczę też ile ważą seryjne intry.


ciężkie 6,5kg


Przetrzesz szlaki jeżeli chodzi o hebel pod 13 :P

jeżeli chodzi o felgi można spróbować z Compomotive, są montowane na Westfieldzie

https://autoracing.pl/p/119/30714/felga-compomotive-cxr-8-5x13-compomotive-felgi-felgi-akcesoria-koce.html

team dynamics pro race 1.2 tez chyba można dostać 13/8

braida osobiście bym sobie darował już :-?


Faktycznie mało nie ważą. Już od dawna zastawiałem się nad team dynamics, bo po kształcie ramion wyglądają tak jakby miały bez problemu zmieścić zacisk, ładnie wyglądają :D i pewnie można jeszcze gdzieś je upolować w sensownej cenie. Dodatkowo całkiem fajnie ważą. prawie 4 kg łącznie (w porwaniu do intr) mniej na masie wirującej

Mam nadzieje, że Civica odbiorę do połowy stycznia i od razu zawożę go do jhm na ogarnięcie mechaniki. Dodatkowo zważymy obecnie drzwi i zobaczymy czy jest sens wkładać laminatowe od Jusiaków

A zmian trochę będzie :

- kolektor wydechowy od Nouda zamiast dc sporta z wyjściem 2 cale
- Kolektor ssacy skunk pro + przepustnica, ale to jeszcze sprawdzimy czy daje realny wzrost względem seryjnego ssacego
- montaż wałków b18c6
- strojenie
- montaz toe kit
- ogarnięcie wiązki ( bo lata po samochodzie,a zawsze to też zbędne kilogramy )
- Montaż zacisków przód
- montaż zegarów temp i ciśnienia
- wymiana oleju skrzynia/silnik i wymiana płynów w układzie hamulcowym itd itp

W międzyczasie kombinuje nad oklejeniem całego samochodu :) )

krukowskid napisał/a:
podobno blacharza znalazłeś? ;-)


I dodatkowo osobę, którą przygotuje komp pod strojenie :D
_________________

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-17   

Mała aktualizacja z postępów

zostały wymienione progi oraz nadkola, a spód samochodu został cały zabezpieczony. Tak mi się spodobał ten lakier, że chyba pomaluje go całego :mrgreen: ( pierwotny plan zakładał oklejenie samochodu ). Zważymy jeszcze obecne drzwi i może zastąpię je laminatowymi. W międzyczasie kupiłem nowe pasy xrx 6pkt pod hansa, oraz nabę momo i kierownicę sparco.

Odnośnie zacisku, to ze wstępnym przymiarek wychodzi, że na intry bez dużego dystansu nie ma szan żeby się zmieściło. Za jakieś 2 tygodnie max samochód ląduje w JHM i będziemy kombinować :mrgreen:





_________________

 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-23   



Jednak zdecydowałem się pomalować całość :) . Jakbym planował, że tak wyjedzie to bym się pokusił o bardziej finezyjny kolor :)

Dodatkowo wpadną laminatowe drzwi o Jusiaków. Liczę na, że waga spadnie do 890
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2021-01-24   

No i dobrze, że nie kombinowales z kolorem :-P
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2021-01-24   

świeży czerwony jest super!
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-04-08   

Co tam w temacie? Sprawdzałeś willwody? :)
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-05-03   

airman napisał/a:
Co tam w temacie? Sprawdzałeś willwody? :)

Zamontowane i sprawdzone na torze już :D


Czas na trochę dłuższe podsumowanie :)

W ostatnim tygodniu wystąpiłem na pierwszej rundzie Race Day w ułęzy. Uwielbiam ten obiekt, bo jest zawsze mega szybko, dość technicznie i trochę nierówno.
Samochód tak naprawdę odebrałem dzień wcześniej, więc o jakichkolwiek testach nie było mowy.
Całość zabiegów odchudzających, dała już całkiem przyjemny rezultat, bo sumarycznie samochód gotowy do jazdy waży 895 KG.



W trakcie przygotowań został również wystrojony ( wsadzone wałki od C6 oraz wydechowy od Nouda). Niestety, ale kolektor dolotowy skunka i przepustnica do tego musi poczekać na kolejne strojenie

Pierwsza sesja to w miarę spokojna jazda, tak żeby wyczuć samochód po zmianach ( głownie chodziło o to jak będzie działał nowy zacisk willwoda z klockami ds 1.11 oraz twardsze sprężyny na przodzie).
Czasy całkiem przyzwoite, jazda taka sobie.
Kolejna sesja to już próby atakowania ( szkoda tylko, że w czasie jeden sesji można było zrobić max 2 pełne okrążenia). Strategia była zatem prosta :)
Puszczałem przed siebie szybsze samochody i starałem się je gonić. Czasy trochę lepsze, ale nadal popełniałem drobne błędy.
Problem było dla mnie wyczucie hamulca w pasach 4 pkt, gdyż przy mocnym hamowaniu, czułem że trochę się przesuwam w fotelu ( 6pkt czekają na montaż)
4 sesja zaczęło padać + miałem problem z mocowaniem kierownicy, które się poluzowało :)
5 sesja- nic nie zmieniła, bo można było zrobić tylko jeden przejazd
6 sesja, ostania ( wrzuciłem świeższe opony na przód ). Wczułem się już dość mocno i udało się poprawić czas o prawie 2 sekundy

Onborad niestety nie pokazuje najszybszego przejazdu gdyż kombinowałem z mocowaniem kamery i praktycznie nic się nie nagrało. Zdano ! jeszcze raz dzięki za te mocowanie :)





Finalnie udało się uzyskać :
1 miejsce w klasie 1600
7 w FWD
19 w generalce




Po zawodach miałem mieszane uczucia, bo czułem że jeszcze z 1-2 sekundy można było spokojnie wycisnąć, ale finalnie nie wyszło tak żle.
Co na +
- nowe klocki ( ds 1.11, pozwalają agresywnie hamować. Problem jedynie w tym, że jest strasznie miękki pedał ( pompę mam 1 cal) jakieś rady, jak "utwardzić pedał "
- Strojenie dużo dało, gdyż w końcu czuć że tak nie puchnie. Ciśnienie oleju też super, bo na cieplnym silniku jest powyżej 2 var
- Pomimo 2 okrążeń ( ok 10km) temp oleju nie przekraczała 105 stopnii

CO na -
- 16 kg sprężyna, to trochę za twarde rozwiązanie na ułeż. Chyba bym wolał 14, lub 12 jak było wcześniej
- Precyzja zmiany biegów- to trzeba koniecznie ogarnąć, bo jest słabo z precyzją




No i mały bonus = > kawałek przejazdu na którym zaczęła się ruszać kolumna kierownicza. Początkowo myślałem, że to kierownica się luzuje, ale szkoda mi było się zatrzymywać, bo byłem już pod koniec okrążenia :D

_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2021-05-16   

900kg jest z czego schodzić :mrgreen:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna