robim co możem
zarwałem dwie nocki przy aucie, więc zdjęć nie robiłem, ale dorzucę później
wpadł nowy dolot, wieksza przepustnica (podobno jedno mocowanie nie pasuje, okazalo sie, ze zadne nie pasuje, ale się nie poddałem i weszła ), uszczelka termoizolacyjna - wyslali mi chyba od h22 tego nie idzie spasowac ), felgi intra 13, nowe tarcze, nowy "pas" przedni i komplet slickow, zestaw do strojenia.
wylecial: gaz - troche szkoda, bo zajebiscie byl ogarniety, ale zmotywuje mnie to, zeby w koncu wystroic sobie kompa porzadnie, zbiornik spryskiwaczy do bagaznika, stare tarcze pomimo tego, ze nie mialy nawet rantu.
Tarcze wymieniłem, żeby upchnąć felgi 13 na tarcze 262 z zaciskiem 282 bez dystansu (nie chcialo mi sie zmieniac szpilek). Pierwsza proba dopasowania zacisku do felgi na tarczach z opla combo skonczyła się tak: (musialem sprobowac)
wiec wlecialo nowe jarzmo, jarzma sfrezowane o 6mm, tarcze z concerto stoczone o 1mm, pierscienie centrujace tarcze, spilowany klocek i zaciski zjechane pod felge i wszystko gra Ni ***** nie polecam, odradzam itd. Zakladajcie dystanse, albo zmieniajce zwrotnice, (albo poczekajcie, az zrobie adaptery pod seryjne zwrotnice) Najebalem sie niemilosniernie, wydalem sporo kasy i w zamian mam gorszy hebel, ale 13 wchodzi
Tutaj moje nowe wzmocnienie pasa:
wyrzuciłbym zupełnie, ale lubię jak mam drugie zabezpieczenie maski
Intra:
I wyrzezbiona przepustnica pod kolektor z d-serii dohc
Bez zdjęcia się nie liczy, więc dorzucam Wpadł jeszcze camber hardrace na tył i kupiłem pasująca uszczelkę pod ssaka/ Na pierwszą rundę mam zamiar jechać tylko jeszcze trochę podłubać muszę
wypadł na ułeż zaliczony. Zajebiście było poznać mordki z internetu.
Niestety po dwóch kółkach zapoznawczych, na początku pierwszego okrążenia wystrzeliła korba i musiałem gaśnicą gasić mały pożar. Niestety wideo brak
mam w garażu drugie z5, ale go nie wkładam. Składa się doprężone 1.5 z tłokami od 1.3 mam nadzieję na szybki wyjazd z garażu i ogień
no szkoda, byles moim faworytem w klasie entuzjasta Krzysia Toba straszylem, a zakonczyliscie kariere w tym samym momencie, chociaz ja chyba wole wypluc korbe
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-10
Aj niedobrze słyszeć.
Jak spisywały się opony i jakie w końcu cisnienia ustawiałeś ?
hehe, dzięki za wiarę we mnie przyznam, że czułem się bardzo niepewnie. Trasa bardzo szybka, nigdy po takiej nie jeździłem + pierwszy raz na slicku już na okrążeniu zapoznawczym mnie obróciło, ale myślę, że gdyby motor przetrwał do końca to byłbym w stanie wystukać niezły czas w swojej klasie.
Po dwóch okrążeniach zapoznawczych gdzie dogrzewałem opony, bo moja klasa jechała od razu po, wyjeżdżałem z 1.8 na przodzie i 1.6 z tyłu, ale za mało zrobiłem, żeby coś powiedzieć poza tym, że dobrze klei i jak puści to jest bida
slinik sie juz sklada. moze w nastepnym tygodniu odpał
nie mam szczescia do samochodów ostatnio. W skodzie 2 flaki, w crx wjechała śmieciarka i poszła korba, a w jagaura dziś wjechała babka przy cofaniu
Pojechał na klatkę. Przełożenie go z kobyłek na tę konstrukcję było kuresko trudne Całą drogę myślałem o tym jak to będziemy ściągać, a gość podjechał widlakiem i w 30 sekund było po zawodach
Czarny crx może dostanie następce, żeby w międzyczasie było co upalać
Miała być tylko jedna poprzeczka do kierowcy w poprzek i jedna poziomo, a zrobił się krzyż. Nie wiem czy się chłop pomylił czy jak, ale cena ta sama, ze dwa kilo więcej pewnie, ale zawsze bezpieczniej
Wczoraj kilka godzin spędziłem na przygotowaniu pod obspawanie i lakierowanie wnętrza. Jeszcze trochę mat muszę oskubać, bo nie poddają się łatwo i można kłaść auto na boku.
żeby lawetę maksymalnie wykorzystać to kupiłem przy okazji ED6, które prawdopodobnie zastąpi CRX
zbite maty, obspawane w środku, zrzucone na bok, i obspawane od spodu. Jak skończę skrobać gumę z podłogi to epoksyd, poliuretan i można zabierać się za następne rzeczy. Znaleziony ladny kwiatek pod mastyka.
Epoksyd w profile zamknięte i szczeliny, epoksyd na cała podłogę i przykryte mokro na mokro 2x lakierem poliuretanowym. Efekt taki, że szkoda na koła stawiać Teraz buda na dół, trzeba oskubać i polakierować wnęki nadkoli, wyciąć tylne ćwiary pod laminat i polakierować wnętrze z klatką
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum