Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Civic EG6 - great comeback
Autor Wiadomość
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
  Wysłany: 2019-01-27   Civic EG6 - great comeback

Daawno mnie tu nie było, gdyż nie było się z czym pokazać :p
Jakiś czas temu zachciało mi się projektu i tak sobie siedziałem wieczorami i szukałem co można by kupić. Pomysłów było wiele, od mx-5tki, s3, EK4 a nawet i golfa :D , ostatecznie skończyło się na EG6 ze względu na mocny sentyment do marki i niezmiennie od lat podobającą mi się budą. Trafił się egzemplarz w prawie seryjnym stanie, nie bez kilku wad lecz z czasem będę je likwidował i robił z niego jakiś lajtowy track toy. na pierwszy ogień idzie buda, zawias i felgi/opony

MODEL: EG6

SILNIK:
-OEM

Plany:
- B20VTEC
- Wałki ITR
- kolektor ssący ITR
- większa przepustnica

UKLAD DOLOTOWY:
-shortarm Fujita

Plany:
- Dolot ITR/Comptech

UKLAD WYDECHOWY:
- 4-1

Plany:
- 4-2-1 na wzór Tody
- 2,5 cala OEM Look

ELEKTRONIKA:
-OEM

UKLAD NAPĘDOWY:
-Y21
-Weds SA-90 15x7 ET38
- Nankang NS2-R 205/50R15

Plany:
-s80


ZAWIESZENIE:
-ISC Racing 10kg/6kg
-Czerwone poliuretany
- Rozpórka przód OEM
- Rozpurka tył Spoon Sports

Plany:
- hardrace camber przód/tył

UKLAD HAMULCOWY:
-Przód: tarcze zimmermann, klocki Ferodo DS2500
-Tył: tacze ate, klocki ferodo premier
-Przewody w stalowym oplocie

BODY-KIT:
-OEM

Plany
- lotka spoon

ŚRODEK:
-Cup holder
-Gałka Spoon Sports

Plany:
- Recaro
- Momo monte carlo/nardi

CAR-AUDIO:
-OEM Radio Honda


ZDJĘCIA:
po zakupie:





Obecnie:


Ostatnio zmieniony przez bobas 2019-09-11, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2019-01-27   

Seryjne EG6, jest się czym chwalić, znaleźć teraz tą wersje w takim stanie to niemałe wyzwanie 8-)
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2019-01-27   

no nareszcie!! gratulacje! odzywaj sie jak będziesz w Mc 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-27   

EG6 jest naprawdę spoko i ponadczasowe, dobry wybór ! 8-)
_________________
 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2019-01-27   

W najlepszym kolorze :-D Ponad czasowa buda
 
 
piczu 


Auto: EjK20
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 553
Skąd: Czewa
Wysłany: 2019-01-27   

Auto dobrze mi znane. Dwóch moich znajomych to poprzedni właściciele. Pierwszy przywiózł je z Niemiec :) Dbaj bo fajna baza!
_________________
https://www.facebook.com/...47967592200184/
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-01-27   

Będę będę :D

btw. kogo polecacie do pospawania wydechu na południu? Zastanawiam się czy robić 2,25 czy 2,5"? wielkich zmian raczej w silniku nie będzie więc chyba 2,25 styka :roll: ?
 
 
PeTeR47 


Auto: DC2 / FN2
Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 149
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-01-28   

Fajne :-D @no_name miał w swoim EG6 wydech 2.5" na wałkach ITR i dobry wynik zrobiło, więc to raczej kwestia indywidualna a 2.5 zawsze będzie rozwojowe :-P
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-28   

Jak okolice Wrocławia to EMG www.dohcvtec.pl 8-)

Wydech rób 2,5" śmiało, możesz go zawsze zakończyć mniejszą średnicą rury wylotowej tłumika i zrobi tak samo dobra robotę jak 2,25" a będzie już z zapasem ;)
_________________
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-01-28   

good!

Teraz zawias :D raczej będzie BC Racing bo mogę mieć na niego FV. Pytanie pewnie do Fulka :D jaka twardość springów?? czy 10/6 będzie ok do okazjonalnego wypadu na tor a większość to ulica? czy może 10/8 albo 12/6 :D ? bo innych opcji nie widzę dostępnych :roll:
Samochód wiele pewnie nie będzie jeździć lecz nie chciałbym aby było kompletnym betonem.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-01-28   

10/6 i 10/8 będzie rozsądne ;)
Jak wydmuszka totalna to 6 na tył ;)
_________________
 
 
bobas 


Auto: NA8C + 240z
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 286
Skąd: Mielec/KrK
Wysłany: 2019-01-28   

Pełne wnętrze zostaje :D
 
 
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-28   

Przypominają mi te zdjęcia super czasy sprzed paru lat... :serce:

Co do sprężyn BC Racing, to możesz dobrać "customową" ;-)
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
 
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2019-01-28   

Fajne jajo, w takim seryjnym wydaniu, to aż szkoda coż zmieniać ;)

BTW, przy takiej ilości EG na forum, to może by się jakiś EGSquad już przydał? :P
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
airman 

Auto: EG4 D15VTEC+CU2-S
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-28   

Niesamowite, że jeszcze da sie upolować takie EG6.

W tym roku wrzucilem ISC sport 10/6, na ulicy jak dla mnie twardo już jest. Auto pod upalanie, i na gladkim jest super.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna