Ich cena jest więcej niż super ale jak z jakością? Generalnie nie chce wydać milionów na wydech wiec w grę wchodzi tłumik środkowy i końcowy w granicach 300-450pln. Co innego znajdę w tej cenie? Pewnie Proex sie zmieści w budżecie ale dużo niepochlebnych opinii. Mar-tec jak stoi cenowo?
Ich cena jest więcej niż super ale jak z jakością? Generalnie nie chce wydać milionów na wydech wiec w grę wchodzi tłumik środkowy i końcowy w granicach 300-450pln. Co innego znajdę w tej cenie? Pewnie Proex sie zmieści w budżecie ale dużo niepochlebnych opinii. Mar-tec jak stoi cenowo?
Piona!
Nie wybrałem RM-Motors do EE9 tylko dlatego, że ich tłumiki, nie przebierając w słowach - drą japę. Wybrałem tłumik od firmy ProCustom i jestem w pełni usatysfakcjonowany, kilka dni temu zrobiłem trasę 1000 km, obrotomierz nie schodził poniżej 4 tysięcy, moja głowa jest na swoim miejscu
Dla mnie nie musi być cicho jak w serii auto nie jeździ na codzień. Procustom to koszt 1050zł za oba tłumiki wiec odpada
Co jeszcze brać pod uwagę? Martec milczy, spróbuję do nich przedzwonić w poniedziałek.
Robiłem cały wydech w 6 genie u Martec'a na dwóch tłumikach i po ok. 40 tys km nie słyszę róznicy w głośności, natomiast wcześniej miałem inny wydech, ale konstrukcyjnie też przelot na 2 tłumikach , tej samej srednicy ale z tłumikami proexa i był sporo głośniejszy, a po roku stał się tak głośny, że sprzedałem całość i zrobiłem wspomniany u Martec'a. Wg mnie jakościowo tłumiki Martec'a są dużo lepsze od proexa.
A Mtechy jeszcze robią? Miałem od nich 3 tłumiki oem style - komorowy, przelot i twin loop. Wszystkie 3 były bardzo ładnie wykonane - maszynowe spawy, były też ciche, b18 na przelocie 2,5 cala z komorowym była nadzwyczajnie cicha.
Dawne dzieje, ale na tamte czasu porównywałem je z Proexami które wyglądały bardzo słabo - miału ręczne słabo zrobione spawy, żeby nie powiedzieć posmarkane.
Blok poskładany na panewkach King Racing, pierścienie Rik, śruby korb ARP, śruby głowicy też mam ARP. Jedyne nad czym się zastanawiam czy nie zmienić od razu tłoków na YCP skoro jest już na wierzchu.
Głowica będzie od mojego B16a2, kolektor wydechowy on Nouda też już jest zakupiony. Wydech 2,5cala
Plany są na wsadzenie wałków, kolektora dolotowego z ITR i większą przepustnicę. Jest sens to rozgrzebywać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum