- swap na F22C1 DOHC VTEC w USA przy niewiadomym przebiegu
UKŁAD DOLOTOWY:
-seria
UKŁAD WYDECHOWY:
- customowy wydech z jednym tłumikiem i test pipe-em
ELEKTRONIKA:
- seria
UKŁAD NAPĘDOWY:
- seria + dystanse półosi ale niestety nie sprawdzałem jakiej firmy
ZAWIESZENIE:
- gwint Stance GR+/ sprężyny 9Kg/9Kg
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
KOŁA:
- 4x Enkei NT03+M 18x9,5J ET 40
- 4x opony Sumitomo HTR ZIII 255/35 R18
- nakrętki przelotowe TPI Racing
BODY-KIT:
- OEM zderzak AP2
- przednie błotniki z kompozytu FRP poszerzone +30 mm
WNĘTRZE:
- kierownica Personal Monza 350mm
- naba Momo + dystans zmieniający rozstaw na Nardi/Personal
- gałka zmiany biegów Spoon Sports z Duracon+u
- radio Alpine CDE-121
INNE:
- brak
MOC:
- nie mierzona
Gleba jest i spas też:
Buda ma tak jak widać 189 tyś km, silnik jak wcześniej pisałem, nie wiadomo:
S2000 chciałem mieć od momentu gdy zobaczyłem ją pewnym filmie w okolicy 2001 roku gdzie Johnny Tran objeżdża Jesse-go na Race Wars. Myślę, że chyba wszyscy wiedzą o co chodzi.
Samochód osobiście kupiłem na Coparcie, a odebrałem finalnie od blacharza na przełomie listopada/grudnia 2018. Pojeździłem miesiąc aby się nim trochę nacieszyć i aktualnie stoi w garażu i czeka na nowy sezon.
Być może ktoś z Was kojarzy z forum CKPL, mojego czarno-czerwonego Civic-ka EG którym śmigałem amatorsko po torze. Był on całkiem mocno przerobiony i nie nadawał się do normalnego użytkowania. Z założenia S2000 będzie służyć do tego samego (czyli doskonalenia umiejętności jazdy i rozwijania się jako kierowca) ale będzie to normalny samochód z wnętrzem, grajkiem itp (po prostu nie mam ochoty po raz drugi na typowego racecara). Platforma S2000 słynie z tego jakie możliwości daje do szybkiej jazdy w zakrętach nawet w seryjnej postaci i to był również jeden z powodów dlaczego ją kupiłem. Raczej nie będzie w tym temacie wosków, glinek & ceramiki. Bedzie za to dużo jazdy. Plany na ten rok start w jakiejś amatorskiej serii i dużo treningów. Na pierwszy ogień muszę, poza standardowym serwisem płynów i przeglądem wszystkiego, rozwiązać problem z geometrią (bo wszystkie regulacje stoją) i zmienić sterownik silnika - obecnie jest OEM komp z AP1. Muszę też wymienić poszycie dachu, bo niestety jest sito.
_________________
Ostatnio zmieniony przez carl0s 2019-03-05, w całości zmieniany 1 raz
ale będzie to normalny samochód z wnętrzem, grajkiem itp (po prostu nie mam ochoty po raz drugi na typowego racecara)
Ta jasne jasne Wciagnie Cie pewnie wir rywalizycji a pozatym podoba mi sie na tej feldze mega auto
Ps. Masz zamiar jezdzic caly cykl w TAPie czy tylko wybrane rundyu ?
Tak konkurencja to właśnie ja Chciałbym pojechać jak najwięcej rund na TAP, ale realnie na Ułęż mogę się nie wyrobić z przygotowaniem auta, więc biorę pod uwagę taki wariant, że pierwszy start będzie na Jastrzębiu. Do rozwiązania pozostaje jeszcze kwestia o której pisałem w temacie o TAP czyli głośność mojego wydechu vs Tor Poznań.
Zdecydowanie polecam tłumiki Hammera
Miałem kilka różnych w K20, i tylko jego tłumiki wytrzymywały upalanie na torze, przy czym też dobrze wyciszają wydech.
Fajnie że Ska będzie po torze jeździć, moja też z tym przeznaczeniem niedawno kupiona, ale na stałe starty zero szans zza granicy
gratuluje wozu ! po mimo już wielu lat obcowania z s2k nadal jest zakochany w tej "konstrukcji", ani to jakoś szczególnie szybkie ani nie najnowsze .. a daje niesamowity fun .. zwłaszcza na torze
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Bardzo spójnie to wszystko wygląda. Planujesz jakies zmiany dot. zawiasu czy zostaje to co jest? Do szybszej jazdy to chyba jednak musi pójść odrobine w góre, nawet jeśli aspekt wizualny ucierpi, bo chyba w nadkolach jest ciasno trochę. Felga swoją drogą siedzi wybornie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum