Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
S2000 AP1 '03 - carl0s
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-07-24   

Sensowna opona to i sensowny czas
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2020-07-26   

dobrze jest progres na lepsze czasy . tak trzymać !
_________________

 
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-01   

Kontynuując historię ze zmianą przełożenia, to po zamontowaniu okazało się, że jest ono niestety w takim stanie, że nie nadaje się do użytku (zewnętrzne oględziny dawały wątpliwości, ale nie dyskwalifikowały go). Aby ratować sytuację na szybko pojechałem kupić przedni most od KIA Sportage - tak to auto ma takie samo bebechy w dyfrze jak S2000. Niestety jedyne jakie były dostępne to takie z przełożeniem 4,77. Szybka wycieczka i zmarnowana większość soboty, ale miałem już go na miejscu:





Po rozbiórce okazało się, że jest w jeszcze gorszym stanie niż ten pierwszy :shock:



Finalnie aby w ogóle móc pojechać na 3 rundę VCP musiałem założyć seryjne przełożenie. Lekcja z tej historii jest taka, że nie należy wprowadzać poważniejszych modyfikacji w trackie sezonu bo można się niepotrzebnie zestresować i przy okazji stracić sporo pieniędzy. Miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle :kwasny:

Przyszedł w końcu 2 sierpnia i pojawiłem się na Torze Łódź. Moja klasa obsadzona była dobrymi kierowcami i przynajmniej połowa zgłoszonych mogła realnie walczyć o podium na tych zawodach. Walka od samego początku była zacięta, ale trzeba przyznać że ZdanoG6 już od pierwszej sesji wskoczył na pierwsze miejsce i już go nie oddał. Inni borykali się z problemami technicznymi np Jarusnet przy zmianie kół urwał jedną szpilkę w kole z przodu. Później w trakcie dnia kolejne i musiał odpuścić końcowe sesje bo wracał na kołach. Inny kolega od szybkiego czerwonego EP3 miał problemy z Vtec w swojej Kserii. Szczęśliwie moje S2000 znosiło upalanko bez żadnych problemów. Walka do samego końca była zacięta. Finalnie udało mi się zając 2 miejsce w klasie ze stratą do pierwszego 0,835 s. Miejsca od 2 do 5 mieściły się praktycznie w takiej samej różnicy czasowej bo 0,904 s.

Niestety nie udało mi się poprawić mojego PB bo wykręciłem 1:02.340, czyli o 0.046 s gorzej, ale biorąc pod uwagę jaki upał był tego dnia to wydaje mi się, że mogę uznać czas który uzyskałem za dobry wynik. Podtrzymuje to co napisałem poprzednio, że moje auto w aktualnym setupie powinno zrobić wysokie 1:01 na tym obiekcie. Ogólnie 3 runda VCP to dla mnie jak na razie najlepsza ze wszystkich które się odbyły. Polecam zobaczyć oficjalny film zrobiony przez Nightride no i oczywiście przyjechać zobaczyć czy rzeczywiście tak jest ;)

Wrzucam parę zdjęć, a tymczasem mój filmik się składa:














Podium Street+:



I klasyczny postój ekipą na MOP:



Karamba_DC2 napisał/a:
carl0s, rozpisałem się dość mocno, ale uznałem ze to nie ma sensu, i skasowałem całość :)
Musiałbys się dalej cofnąć jak jeździłem regularnie, albo wkleić Ci zdjęcie gablotki, może wtedy byś chciał ze mna gadać :P
Rok temu na torze krzywa oboje byliśmy S2K i kto był szybszy? :P

Tomac wtedy napisał do mnie na PW i ustaliliśmy co mam robić, pasuje?


Nie chciałem ciągnąc tego wątku w tamtym temacie wiec odpowiem Ci w moim.
Nie wiem dlaczego wysnułeś wniosek, że nie chce z Tobą rozmawiać? Na JF chyba nie było z tym jakimś problemów. Jak możesz mnie naprowadzić na wcześniejsze tematy gdzie jeździłeś regularnie to chętnie sobie poczytam i się do edukuje. Ja najstarszy który znam to z CKPL w którym budowałeś 6 gen z K. Potem była DC2 i S2000, 5 gen z K i Seat w innej kategorii pojazdów.

Na torze Krzywa oczywiście byłeś szybszy o dokładnie 0,343 s . Ale uważam, że trzeba jeszcze dodać, że jechałeś na nowych semislikach vs ja na drogówkach, które jak pokazałem w tym temacie, na obiekcie tej wielkości dają mniej więcej 4 sekundy przewagi. Pozostały setup aut mieliśmy praktycznie taki sam. Mając taką perspektywę i wiedząc jaka była między nami różnica czasowa, nie mam poczucia strasznej deklasacji i przegranej ;-)

W sprawie Tomac jak wszystko razem poustalaliście to bardzo się cieszę. Jak dla mnie elegancko.
_________________

 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-09-01   

obserwuję ten temat i znów jakaś drama :lol:
_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-22   

no_name21 napisał/a:
obserwuję ten temat i znów jakaś drama :lol:


Jakoś nie dostrzegam w tym co napisałem "jakieś dramy" Jak lubisz takie tematy to ostatnia o której słyszałem w Hondowym światku to oskarżenie Jarusneta o to, że sprzedaje podróbki, wysunięte przez Haparts:





Swoją drogą to pisałeś w swoim temacie że chcesz się wybrać na tor pojeździć EGK24. Ostatnia runda VCP będzie na Torze Jastrząb 11.10.2020, a właśnie o tym obiekcie pisałeś i niedawno ruszyły otwarte zapisy, więc zapraszam: https://vteccup.pl/zapisz-sie/

Na dobrą sprawę nie podsumowałem wyników z rundy na Łodzi. Tak więc w klasie Street+ udało mi się być 2 na 14 , w generalce 20 na 56. Dodatkowo startowałem w specjalnej konkurencji czyli: Autowitolin Sport+ Challenge (w tamtym momencie miałem prowadzenie w klasyfikacji sezonowej w klasie i to mi dało start). Jak można się domyślić z nazwy 12 wybranych zawodników dostało nowa Honda Civic Sport+ i miało jedną sesje na wykręcenie najlepszego czasu. Ze wszystkich osiągnąłem przed ostatni wynik (właściwie to ostatni, bo jeden nie miał zmierzonego czasu przez błąd pomiaru). Pewnie jest to spowodowane tym, że jak mi to jeden kolega z pracy podsumował: "braki w skilu nadrabiam ściganiem się S2000" :-D

W oczekiwaniu na finałową rundę VCP pojechałem na spot JapOnly vol.15 - Comeback!:







Spotkałem na nim między innymi użytkownika tego forum Sylwek który przyjechał AE86 i Soarer. Elegancko ogarnięte projekty, pozdrawiam i do zobaczania:





Odwiedziłem też kolejną edycję Kanjo Nights, niestety nikt nie chciał się ścigać więc mam tylko zdjęcia ;) :









_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-28   

Produkcja trwała prawie 2 miesiące, ale wyrobiłem się przed finałem VCP ze złożeniem filmu z Łodzi.

_________________

 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-09-29   

Film jak zwykle fajnie sklejasz. A wtedy jak jechaliśmy razem to miałem federale, one tak z sekundę są gorsze od extreme, może 1.5s.
_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-29   

ZdanoG6 napisał/a:
Film jak zwykle fajnie sklejasz. A wtedy jak jechaliśmy razem to miałem federale, one tak z sekundę są gorsze od extreme, może 1.5s.


Jak obserwuje to forum to tu raczej moje filmiki nie wywołują żadnych reakcji, tak więc ciesze że komuś się podoba. Byłem przekonany, że jechałeś na Extreme. Napisz jakie te Federale to dodam komentarz uzupełniający pod filmem.
_________________

 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-09-29   

Federal 595 RS-RR
225/45/15

A extreme był w innych sesjach
_________________

 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-09-30   

No film spoko

S wydaje się trochę ociężała w zakrętach i jakbys nie dokręcał do końca?

Na przyszły sezon jakieś większe plany rozwoju w stronę time atackow?
 
 
Jarzomb 


Auto: Civic EG5/ ITR DC2
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 200
Skąd: Górki Śląskie/Rybnik
Wysłany: 2020-09-30   

fulek napisał/a:
jakbys nie dokręcał do końca?


To F22C a nie F20 :D
_________________
VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy! :D

www.vteccup.pl
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-30   

fulek napisał/a:
No film spoko

S wydaje się trochę ociężała w zakrętach i jakbys nie dokręcał do końca?

Na przyszły sezon jakieś większe plany rozwoju w stronę time atackow?


Cieszę się, że film się podoba nie tylko ZdanoG6 :-P

Mnie nie wydaje się, że suczka jest ociężała, mam wrażenie, że w zakrętach jest bardzo szybko. Może źle robię redukcje z miedzygazem, lub za późno i za słabo wciskam pedał gazu na wyjściu? Nie wiem.

Zależy co rozumiesz przez "rozwój w stronę TA". To auto cały czas się rozwija w tą stronę, ale małymi kroczkami i raczej w specyfikacji street niż wyścigówka. Generalnie plany co do auta nie zmieniły się od pierwszej strony. To jest moje drugie auto w rodzinie i potrzebuje aby było w miarę ucywilizowane, tak aby dało się nim gdzieś pojechać - tak wiem, że wybebeszonym Civickiem też można, bo sam tak robiłem, ale chyba jestem na to już zbyt wygodny i leniwy.

Podstawowa rzecz do zrobienia to zamontować krótkie przełożenie dyfra (trzecie w kolejności już jest kupione i czeka na koniec sezonu) - to powinno coś poprawić w czasach. Poza tym ścieżka modyfikacji w S2000 jest tak przetarta, że nie trzeba się zastanawiać co robić. Nie mam jakiegoś konkretnego planu, ale uzyskując coraz lepsze czasy, czuje czego zaczyna brakować.

Na pewno nie zamierzam montować skrzydła & splitera i innych takich, czy robić racecar'a jak Yaca - jest jeszcze dużo do wyciśnięcia z tego co mam teraz i muszę się jeszcze mocno podciągnąć skila aby to wykorzystywać. Jeśli kiedyś dojdę do takiego poziomu, że będzie brakować docisku aerodynamicznego to wtedy będę nad tym myśleć.
_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-10-16   

Tym razem udało mi się zrobić film o wiele szybciej:



Sezon 2020 zakończony, powoli zaczynam przygotowania do 2021.
_________________

 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-10-17   

Zrób taki zbitek z 2020 roku ze wszystkich swoich wypadów na tor na Extreme. Jestem ciekaw ile teraz jest bieżnika / porównując do ilości imprez i okrążeń. U mnie jest problem że przy małej szerokości (195) przy dobrych wiatrach dwa-trzy mocne treningi (takie jak rok temu jastrząb + 2x mała Łódź) no i opona schodzi do ogranicznika. W tym roku zrobiłem (nowa opona przód) : 4 kółka w Kielcach, Łódź (około 13 kółek ogniem) oraz Jastrząb (około 10 kółek ogniem) no i z 5mm fabryki zostało równo z ogranicznikiem czyli niecałe 2mm. A u Ciebie jak patrzyłem ostatnio to opony jeszcze trochę było a jeździłeś przecież dużo w tym roku. No i wieczorami śmigasz też na extreme. No to wypisz tak plus minus ile potorowałeś i ile opon zostało.
_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-05-03   

Czas odgrzebać temat.
Wrzuciłem film w zeszłym roku ale nie zrobiłem żadnego podsumowania. Tak więc jeśli ktoś nie oglądał to napisze, że finalnie na ostatniej rundzie zająłem 2 miejsce w klasie ze stratą 0,002s do pierwszego co w konsekwencji spowodowało że zabrakło mi 1 punktu w klasyfikacji sezonowej aby zdobyć pierwsze miejsce w klasie. Podium sezonowe klasy Street+ w 2020:



Odwiedziłem też kolejną edycję Kanjo Nights - jak się później okazało ostatnią w 2020 roku:









;)

W ramach przygotowań do sezonu 2021 suczka pojechała do JHM na ogólny przegląd, wymianę wszystkich płynów i montaż krótkiego przełożenia do dyra - 4,62





Następnie do Niutona na dopracowanie kilku szczegółów. Teraz klima już działa, prędkościomierz jest skalibrowany przez EMU itp.



Wszystko udało się ogarnąć tuż przed samym wyjazdem na pierwszą rundę VtecCup w 2021 - 21 marca na Torze Silesja. Po dojechaniu na miejsce noclegu pogoda wyglądała dobrze ale o 18 zaczął padać śnieg i zrobiło się tak (oczywiście jechałem na oponach docelowych czyli Extrereme VR2):



Rano było trochę lepiej:



Niestety nie mogłem odpalić auta i spóźniłem się przez to na pierwszą sesję. Generalnie byłem/ jestem mocno "zardzewiały" bo ostatni raz S2000 jeździłem na początku grudnia i jazda mi bardzo nie szła. Najlepszy czas uzyskałem podczas 4 sesji kiedy jechałem z instruktorem 2:07.384 i nie oszukujmy się to jest bardzo słaby wynik. Na kolejną sesje wjeżdżałem z wielkimi planami ale podczas jej trwania skończyły mi się klocki z tyłu. Z tego powodu nie pojechałem już w ostatniej (6) i nie poprawiłem czasu. Podsumowując w klasie Street+ byłem 9 na 12, w generalce 30 na 44. Uprzedzając pytanie, filmiku nie będzie - jazda była zbyt tragiczna aby to wrzucać na YT. Aby nie było tak smutno wrzucam parę przebitek z toru z oficjalnej galerii:





A tu kolejne zaczerpnięte z relacji Alexis Fotografia & Jarusnet:











Klocki tył dojechane ekonomicznie do zera:

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna