Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-03-25
Leo napisał/a:
Cytat:
Leo napisał/a:
moze robi juz pod zamówienie klienta
już jedną dosyć sensowną propozycje miałem ale trochę nim pojeżdżę
czyli jednak tendencja sie odwraca znajduje sie klient to i sie EK zbuduje
wiesz, jak ktoś chce gotowe auto do upalania bez wkładu i drutu to lepiej wypłacić raz i masz spokój.
a robienia takiego auta w "profi" warsztacie podnosi koszt budowy x2
nikesonmyfeet napisał/a:
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych
to będzie pierwszy raz. Generalnie spodziewam się, że to auto będzie się prowadzić zupełnie inaczej i będzie bardziej czułe, no ale o to chodzi Exiu już testował i wrażenia jak najbardziej pozytywne
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych
Zrobilem juz na drazkach 1k km, no co moge powiedziec, pierwsze kilometry rzeczywiscie byly straszne, balem sie strasznie tego auta takie glupie zachowanie auto robilo, ze skrecalo az za bardzo ;p raz czy dwa razy bylo niebezpiecznie, ale juz sie przyzwyczailem i nie wyobrazam sobie jazdy bez tego moda po torze, podsterownasc zniknela w srodkowej czesci zakretu, a dokrecenia przy "dwojkowych" zakretach jest niemozliwe
jedyny minus ktory zauwazylem to taki, ze przy wiekszych predkosciach musze korygowac kierownica, jakbym mial luz na przekladni, ale testuje teraz zbieznosc przodu bliska 0 wiec moze to przez to.
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-03-26
Hondata napisał/a:
Fajnie , że sam budujesz. Dodatkowa satysfakcja
yep... ale i tak większość czarnej roboty należy do mojego teścia vel ED
Exiu napisał/a:
nikesonmyfeet napisał/a:
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych
Zrobilem juz na drazkach 1k km, no co moge powiedziec, pierwsze kilometry rzeczywiscie byly straszne, balem sie strasznie tego auta takie glupie zachowanie auto robilo, ze skrecalo az za bardzo ;p raz czy dwa razy bylo niebezpiecznie, ale juz sie przyzwyczailem i nie wyobrazam sobie jazdy bez tego moda po torze, podsterownasc zniknela w srodkowej czesci zakretu, a dokrecenia przy "dwojkowych" zakretach jest niemozliwe
jedyny minus ktory zauwazylem to taki, ze przy wiekszych predkosciach musze korygowac kierownica, jakbym mial luz na przekladni, ale testuje teraz zbieznosc przodu bliska 0 wiec moze to przez to.
13 kwietnia na Łodzi będzie test... w teorii to auto będzie skręcać zajebiście... roll center, bump ster wszystko jest tak jak powinno być....
ciekawe jak będzie bez stabilizatorów, przedni też wyjechał
Także niby dalej ek4 ale zawias tak naprawdę jest zupełnie inny, zobaczymy czy lepszy
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-04-11
Jedyne miejsce gdzie wygląda ok to komora i zawias, w środku i na zewnątrz gruz
zawias ogarnięty, dzisiaj ustawiony
nie ma vteca, magicjohnsonmirek vel emg mam nadzieję ogarnie, wystroi i w sobote na Łodzi zrobi dobry czas
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-04-15
Pierwsze km po torze zrobione, pogoda niestety nie dopisała ale można było nabić km i się wyjeździć
Generalnie jestem bardzo zadowolony z modów i auto wydaje się być bardzo szybkie i stabilne na curvach. Pisze wydaję bo po suchym nie było tak naprawde okazji się przejechać a na mokrym może być to złudne. Generalnie na wetach miałem większy problem z podsterownością niż nad. Trzeba poczekać do ataku na suchym
Jak pisałem auto wewnątrz i zewnątrz jest narazie gruzem po częsci w foli carbon więc nie ma czym się chwalić, ale co tam w niedługim czasie pojedzie na ściągniecie carbonu i lekki detailing
narazie moja ulubiona fota z najszybszym tego dnia 4g
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-04-16
Cytat:
Wieej szczescia jak skila
Zmieniłeś od razu opony więc lepiej od czytałeś warunki nie pchales się jak ja na full sliku w sumie na nadal mokry asfalt no ale najlepszy czas na mokrym też cieszy
Jarzomb napisał/a:
Szkoda że w tle nie ma jeszcze najszybszego tego dnia 5g
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum