Witajcie!
Oto mój stary samochód. Datsun 280Z w bardzo wspaniałej, kolekcjonerskiej wersji Black Pearl. Auto mam już prawie 2 lata i powoli (bardzo powoli) zbliża się czas, kiedy będzie można wreszcie wyjechać nim na ulicę.
Datsun 280Z 'Black Pearl Edition', rok prod. 1978,
Silnik: L28 R6, seria
Skrzynia: 4 biegi, manual
Nadwozie: seria
Zawieszenie: łódź
Wnętrze: wspomnienie
Plany:
Nadwozie:
Poszerzenia ZG, przedni spoiler pełny, wąskie zderzaki, przednie kierunkowskazy białe 240Z, grill 240Z, tylne kierunkowskazy białe Klearz, obrysówki przednie białe, osłony reflektorów, nowe emblematy, aluminiowe listwy ozdobne progów, nowa przednia szyba, nowe wszystkie uszczelki, nowa podłoga i reperaturki, usunięta antena, usunięte listwy boczne, zaspawane otwory technologiczne po zderzakach amerykańskich - wszystkie części są / w trakcie.
Wnętrze:
Nakładka deski rozdzielczej, nowa tapicerka foteli, nowa wykładzina, dywaniki, dywan bagażnika, kierownica Nardi Classic, gałka - wszystkie części są / w trakcie.
Zawieszenie:
Gwint BC. nowe wszelkie tuleje i gumy, odnowienie elementów - w trakcie.
Tych flar jest kilka rodzajów. Moje to dość wierne kopie tych od 240ZG, mają takie przetłoczenie przy krawędzi, dzięki czemu mają taki retro klimat i są dopasowane do profilu błotnika. Zazwyczaj ludzie zakładają takie, które psują linię auta (zwłaszcza przednie, często zbyt wysokie). Od zawsze mi się podobały i moim zdaniem są kluczowym elementem wyglądu w przypadku tego projektu.
Ale faktycznie trochę mi żal dupę ściska, bo zero rdzy na błotnikach a trzeba ciąć. Oh well...
Akurat dla mnie Datsun wygląda łyso bez poszerzek A jak udało ci się kupić takie idealnie dopasowane to wogóle super sprawa. A amerykańskie zderzaki to dramat, tak strasznie psują linię auta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum