Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-08-21
Nie to nie Faworowe
Na civicklubie użytkownik laskim budował ten silnik parę lat temu ja go miałem w srebrnym ej9, które potem kupił Bigda i 2lata z rzędu był mistrzem superoesu do 2 litrów
oooo cholera no to mnie teraz zdziwiłeś bo byłem pewien że Bigda (notabene dobry drajwer z moich okolic) kupując twój samochód miał Faworowy silnik .. haha dobrze zamieszałem
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-08-22
Cytat:
będzie dobrze podawać, przydały by się jeszcze ciut ostrzejsze wałeczki
No pewnie dałoby się i wtedy z 250 zrobić ale to wiąże się też z wyższym kręceniem. Tu jest tylko 8200 chyba w tym momencie i pewnie też dlatego tak długo żyje i dobrze się trzyma
Cytat:
To wraca silnik z jajka Przemasa?
Bo ten jednak w K20 idzie, a jak rok temu mówiłem mu zostaw już te Bserie i skladaj K, to gdzie tam mi starczy B20
No tak, wraca jak są możliwości niech chłop działa
Bio napisał/a:
johnnyg napisał/a:
Karamba_DC2 napisał/a:
To wraca silnik z jajka Przemasa?
Bo ten jednak w K20 idzie, a jak rok temu mówiłem mu zostaw już te Bserie i skladaj K, to gdzie tam mi starczy B20
johnnyg napisał/a:
zwykły civic, temat za zasługi
Zwykły to on tylko przyjechał do Krzycha
Dokładnie, wlasnie za zasługi, tak to działa
taka baza do cleanlooka oem+ a tu w planie pocięcie na 900kg, upodlenie seryjnego ek4
to jest civic - można to jeszcze bardziej upodlić?
_________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum