Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-12-03
NIEEEE tylko NA
sam sobie dołożysz
Nie to żebym jakoś specjalnie się na czymś wzorował ale jeżeli jakieś auto miałoby być dla inspiracją to jest to Work EK4 B18, piszę o tym dlatego, że wiem co jest Twoją Primox
w sumie stockowy silnik, bez większych wodotrysków (oprócz areo)
Gumy to się jeszcze zobaczy, w nowym roku chce na jeden tor zabrać chociaż 3 różne zestawy żeby sobie porównać na gorąco
Zmiana hebla na większy powoduje przejście na 16,a na tyle zostawie 15, zobaczę jak będzie mi się na tym jeździć i od tego dopiero zacznę wprowadzać zmiany
Gumy to się jeszcze zobaczy, w nowym roku chce na jeden tor zabrać chociaż 3 różne zestawy żeby sobie porównać na gorąco
Zmiana hebla na większy powoduje przejście na 16,a na tyle zostawie 15, zobaczę jak będzie mi się na tym jeździć i od tego dopiero zacznę wprowadzać zmiany
mam fajnego avona w 16 srednia mieszanka sofcik na tyl tez by sie znalazl w 15
Nie to żebym jakoś specjalnie się na czymś wzorował ale jeżeli jakieś auto miałoby być dla inspiracją to jest to Work EK4 B18, piszę o tym dlatego, że wiem co jest Twoją Primox
w sumie stockowy silnik, bez większych wodotrysków (oprócz areo)
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-12-06
Tak, ten sam hebel i to samo koło... Tylko, że wcześniej tarcza nie była idealnie na środku zacisku przez co z jednej strony ciężko było wsadzić nowy klocek. Teraz zwrotnica ma troszkę zeszlifowane mocowania zacisku przez co zacisk wyszedł bardziej na zewnątrz.
Ale co tam, są jeszcze dtc 15/8 z et20 i tam miejsca na hebel jest opór
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum