Po sprzedaży EG6 wpada taki oto projekt
Zawsze byłem ciekaw ale brakowało mi jajec żeby takiego twora kupic i tak oto jest:
MODEL: 1994 miata NA 1,8 130KM
SILNIK: seria BP
plan: Dół VVT, głowica BP4W, custom wałki, mocniejsze sprężynki
UKŁAD DOLOTOWY: seria
Plan: ITB
UKŁAD WYDECHOWY: seria, końcowy Mohr
plan: przelot 2,5 cala
ELEKTRONIKA: seria
Plan: EMU Classic, COPy
UKŁAD NAPĘDOWY: seria 5b, otwarty dyfer, felgi Weds SA90 15x7 ET 38, opony nankang NS2R 205/50R15
plan: torsen, FD 4,3 i 6biegów
ZAWIESZENIE: całe zawieszenie odnowione, wszystkie wahacze piasek + malowanie, wszystkie tuleje zawieszenia strongflex, nowe sworznie, łączniki, końcówki drążków itp. stabilizator przód BnC 28mm, tył 11mm seria, zawias gwint custom na bazie bilsteina z dobranymi siłami tłumienia strojonymi pod wszystkie predkości, spreżyny Faulkners 400/300lbs,
UKŁAD HAMULCOWY: Midbrake 255/251mm cały odnowiony i poskładany na nowych częściach, przód tarcze brembo, klocki Mintex M1144, tył tarcze brembo, klocki ATE, przewody w oplocie pizzabrakes
BODY-KIT: seria
Plan: dokładka przód Rpackage, Big Wing, Hardtop
Bardzo fajna Miata! Ta kierownica zawsze mi się z tą budą kojarzyła, lepiej się nie da. Co do Turbo, nie jest to w Miatach trochę tak, że przy większej mocy co chwile zdychają skrzynie biegów i dyfry?
Też mnie to zastanawia zasadniczo te silniki są identyczne. Waga? sztywność bloku? patrząc na różnice w mocy 1.6 vs 1.8 pokusiłbym się o stwierdzenie, że 1.8 będzie żywotniejsze ze względu na mniejsze doładowanie (zakładając te same moce w przypadku 1.6)
Chodzi o 1,6 90hp który w serii ma niski stopień sprężania. W 1,8 też jest go mało bo 8,8 i 9,0 w polifcie także silnik równie dobrze przyjmuję boost jak 1,6 i górną granicą seryjnego słupka jest to co generuje b16 turbo. Powyżej 300hp trzeba zmieniać korby. Tłoki znoszą podobno granice 350.
Miata bardzo fajne auto, uśmiech na twarzy nigdy nie znika
Myślałem nad takim NA, tylko z wolnossącym 1.8 z NBfl i krótka skrzynia 5b z NA. Takie połączenie też jest fajne
Michael456, można grzebać wolnossace 1,8 ale przez słaby flow głowicy koszty rosną do dość dużych sum a granice 200hp przekroczyć jest niełatwo. Dlatego dużo tańszym i prostszy jest T.
bobas, a to tak, z tym się zgodzę, te silniki, które były w NA i NB to są ciężkie w modyfikacji jak się chce mieć wolnossące auto, tutaj tylko turbo, bo w NC i ND to już są fajniejsze te silniki i podatniejsze na mody jako wolnossaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum