Już w niektórych tematach przewijało się coś o tym pomyśle, ale teraz oficjalnie
VTEC CUP POLAND to puchar time-attack przeznaczony dla zawodników poruszających się samochodami marki Honda (lub innymi, z silnikami Hondy). Na każdym torze walczymy o najlepszy czas okrążenia w swojej klasie oraz w klasyfikacji generalnej zawodów 🔥
W sezonie 2020 rozegranych zostanie pięć rund, na pięciu różnych polskich torach wyścigowych.
Będą to kolejno: Tor Łódź, Tor Modlin, Moto Park Ułęż, Tor Poznań, Autodrom Jastrzab. Terminy zostaną podane niebawem. Ewentualne zmiany zostaną zakomunikowane z dużym wyprzedzeniem 🗓
Podział na klasy uwzględnia samochody uznane za seryjne (klasy STREET) oraz samochody uznane jako przygotowane na tor (klasy PRO). Podklasy zależą od parametrów samochodu lub typu zainstalowanego silnika. Dla zawodników spoza marki Honda, warunkowo może zostać utworzona klasa OPEN. Więcej informacji w zakładce KLASY oraz w pkt. 3 regulaminu 🚗
Aby ułatwić start zawodnikom dopiero zaczynającym swoją przygodę z torem dla każdego zarejestrowanego zawodnika VCP dostępny jest bezpłatnie profesjonalny instruktor jazdy sportowej, który przekaże cenne wskazówki, skoryguje błędy i wskaże właściwą drogę w kierunku rozwoju jako kierowca sportowy 🏎
Każda runda to niesamowite emocje, zacięta rywalizacja, możliwość zdobycia nagród, dodatkowe atrakcje, wspaniała atmosfera i dobra muzyka! 🎉
ZAPISY ZOSTANĄ OGŁOSZONE WKRÓTCE❗️
Zostaje również oficjalnie uruchomiona strona internetowa pucharu! 🌍
Znajdziecie tam wszystkie szczegółowe informacje, regulaminy, przedstawienie zawodników. Jest to też miejsce, które będzie służyć jako platforma do zapisów i opłacania udziału w kolejnych rundach.
Głównym partnerem pucharu jest salon Honda AutoWitolin z Warszawy, jeden z najlepszych, najbardziej otwartych na motorsport i świeże pomysły salonów w Polsce! Więcej o kolejnych partnerach w następnych postach 🤝
Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy jeden z najlepszych pucharów jednej marki w Polsce! 🤩🤩
Jarzomb bardzo fajna inicjatywa, ciesze się że udało się znaleźć odpowiedniego partnera bo sam wiem że strasznie ciężko namówić jakikolwiek salon na zaangażowanie w amatorski motorsport !
Chętnie wpadnę na Ułeż!
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
super, ale wrzucanie auta do klasy PRO za maske/szyberdach/przednie błotniki/zderzaki z laminatu to chyba przeginka, bo można przyjechać seryjnym autem z pełnym wnętrzem i laminatami z przodu i trafi się do pro
super, ale wrzucanie auta do klasy PRO za maske/szyberdach/przednie błotniki/zderzaki z laminatu to chyba przeginka, bo można przyjechać seryjnym autem z pełnym wnętrzem i laminatami z przodu i trafi się do pro
Mysle, ze na kazdego bede patrzec indywidualnie w tym calym cyklu i rzeczywiscie, jesli auto bedzie mialo tylko blotniki i maske z laminatu to temat mocno do przedyskutowania
Jaram się jak dupa czarownicy, serio
Mam nadzieję że uda się pojechać wszystkie rundy, wszystkie lokalizacje mi pasują <3
No i na jaki podział na klasy w końcu się zdecydowaliście?
Pokaż bluzy!!!
Gratuluje konkretnego projektu. Uważam, że to świetny pomysł aby zorganizować coś w stylu pucharu Miaty tylko że dla Hond, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile tego jeździ w amatorce.
Ja w miarę możliwości czasowych postaram się przyjechać maksymalnie dużo razy. Najmniej podoba mi się z proponowanych obiektów Tor Modlin, ale to po sezonie wyjdzie jakie obiekty cieszą się popularnością, a jakie nie. Widać, że wstępnie przetestowaliście organizację i rozwiązania na Track Day ZeroX, a także wykorzystaliście dobre pomysły z innych lig - co się bardzo chwali. Na prawdę bardzo mocno kibicuję całemu projektowi VTEC CUP POLAND
Dziękuję za wszystkie pozytywne opinie Cieszę się, że pomysł się podoba i uważałem że właśnie brakuje takiego pucharu typowo dla Hondy, kiedy tak wiele Hond jest rozsianych po różnych ligach.
Kurde z tymi klasami to jest tak, że nigdy nie da się dogodzić wszystkim. Osobiście najbardziej mi pasuje taki podział jak robię na ZeroXach, czyli moc/masa zmodyfikowane o doświadczenie kierownika i typ opon. Uważam, że to jest bardzo zrównoważone i te czasy rzeczywiście są ze sobą porównywalne w ramach klasy.Tylko że tutaj tak nie chciałem robić z kilku powodów. Po pierwsze to byłoby zbyt podobne do TAP, a nie chcę być oskarżony o podpierdalanie pomysłów, szczególnie kiedy byłem zawodnikiem TAPu i obserwowałem to choć trochę od środka. Po drugie, bardzo chciałem żeby ten podział był w jakiś sposób związany z marką Honda i oryginalny, typowo pod Hondę. Jednocześnie nadal chcę zachęcać ludzi, którzy nie jeździli jeszcze do próbowania swoich sił. Dlatego np. bezpłatna sesja z instruktorem i dlatego wyodrębniłem klasy dla aut które są w miarę seryjne i nie budowane typowo pod tor. To się sprawdziło w ZeroXach i serio sporo osób się zajawiło. Zresztą Exiu potwierdzi, bo nigdy wcześniej nie robił w tak krótkim czasie tylu swapów hebli, silników, zawiasów i nie sprowadził dla kogoś tylu kompletów RACEGC
Kwestię laminatów przemyślę. Wyłączyłem z tego przepisu lotki, dokładki i np. tylną burtę w jajku bo to są mody które często ludzie robią tylko pod wygląd (np. przez słabą dostępność metalowych burt USDM do jajca), ale jak ktoś już wymienia maskę na lekką, błotniki, drzwi to to przestaje mieć podłoże tylko wizualne.
Ten kalendarz który jest na końcu regulaminu jest raczej na 95% pewny. Więc można nim się sugerować, ale oficjalnie post z kalendarzem wleci może w tym tygodniu.
Co do wyboru torów. Ja sam nie do końca jestem z niego zadowolony. Uwielbiam Łódź, bardzo lubię Jastrząb i prawdziwie kocham Poznań. Na Ułężu nie jeździłem, ale średnio lubię takie "lotniska", a Modlin uważam za trochę ciasny, ale zobaczymy jak to wyjdzie, został wzięty ze względu na znajomości z AutoWitolinem, wiec dostalismy spoko warunki. Sprawa polega na tym, że pierwszy sezon postanowiliśmy z AutoWitolinem zrobić trochę "ostrożniej" pod względem wyboru torów. Głównie przez to, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak cały puchar się przyjmie w środowisku i czy będziemy mieć frekwencję taką, żeby nie dopłacać grubych tysięcy do interesu. Dostaliśmy też w międzyczasie propozycję współpracy z Avalon RaceDayem, żeby dwie rundy zrobić łączone z nimi. Tą rundą będzie Ułęż, i miał być Poznań (na wyłączność), ale już po dogadaniu innych terminów, Poznań odmówił im 15 sierpnia i dał termin, który zupełnie nie pasuje mi do kalendarza, dlatego zrezygnowaliśmy i Poznań będzie w ramach TPTD 23 sierpnia.
Bardzo chciałbym żeby była Silesia, ale obrazowo to ujmując, koszt 2h wynajmu na Silesii to prawie równowartość calutkiego 10-11h dnia na Łodzi, do tego bardzo wysokie zaliczki płatne już w momencie rezerwacji. Nie chciałem też torów w skrajnych punktach polski (Pszczółki, Krzywa), bo zawsze wtedy większa część kraju miałaby daleko.
Ogólnie staram się to wszystko mieć przemyślane, ale tak czy inaczej rzeczywistość zweryfikuje. Cieszę się, że mam tych AutoWitolinów, bo troche mniejsze ryzyko finansowe siedzi na moich barach.
Myślę, że niedługo będzie coraz więcej postów i informacji różnych. Teraz cały czas zajęło mi dopracowanie tej stronki internetowej razem z jej oprawą graficzną itp. bo dziubałem to sobie sam
_________________ VTEC CUP POLAND - Ogólnopolska liga time-attack dla hondziarzy!
jak ktoś już wymienia maskę na lekką, błotniki, drzwi to to przestaje mieć podłoże tylko wizualne
Myślę, że mało seryjnych aut z drzwiami z laminatu Błotniki/maska/szyberdach w crx widywałem w seryjnych autach, a zysk na masie taki, jak po założeniu mniejszego aku, albo lekkiego zamachu. Jęczę, bo teraz składam samochód i pewnie powstrzymam się z wyrzucaniem wnętrza, żeby pojeździć w najniższej klasie, ale maskę z laminatu to bym założył, bo leży w kącie
Jarzomb napisał/a:
stronki internetowej
Jakbyś potrzebował jakiegoś wsparcia (nieodpłatnie ) to możesz się odezwać do mnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum