Mega konfiguracja, bardzo fajne auto. Miałem przyjemność jeździć taka Z’etką, bardzo miło wspominam. Fajnie, że coś pomodziłeś i na tym też nie poprzestajesz Powodzenia, wiatru we włosach i bezawaryjności
Miałem mozliwośc w zeszłym roku pojeżdzić Z4 35iS dłubniętnym na 400 koników... zdecydowanie jest czym jechać.. moja sugestia pojeżdzić rok, nacieszyć się okresem wakacyjnym i opierdolić ewentualnie po 50.000km remontować silnik i przeniesienie napędu.. trwałość w/w przy zwiększonych parametrach jest niestety kiepska..
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-07-08
Tomac napisał/a:
Miałem mozliwośc w zeszłym roku pojeżdzić Z4 35iS dłubniętnym na 400 koników... zdecydowanie jest czym jechać.. moja sugestia pojeżdzić rok, nacieszyć się okresem wakacyjnym i opierdolić ewentualnie po 50.000km remontować silnik i przeniesienie napędu.. trwałość w/w przy zwiększonych parametrach jest niestety kiepska..
A co się takiego dzieje, że po 50kkm remont silnika?
Z N54 ludzie spokojnie robia 500KM jako "bezpieczny daily setup". Silnik jest określany mianem "nowego 2JZ".Osiagają 800KM na seryjnym słupku (bo np.: kute oem tłoki).
Ludzie albo zostawiają Twin-Turbo, tylko dają większe turbiny, albo przerzucają się (częściej) na singla.
No właśnie, to nie jest przypadkiem ten silnik który jest w nowej suprze?
Dokładnie tak.. dlatego to downgrade dla supry... i to że ten silnik siedzi w nowej Suprze nie znaczy że jest to "nowy 2JZ" tak jak ujął to Bio..
Bio napisał/a:
Tomac napisał/a:
Miałem mozliwośc w zeszłym roku pojeżdzić Z4 35iS dłubniętnym na 400 koników... zdecydowanie jest czym jechać.. moja sugestia pojeżdzić rok, nacieszyć się okresem wakacyjnym i opierdolić ewentualnie po 50.000km remontować silnik i przeniesienie napędu.. trwałość w/w przy zwiększonych parametrach jest niestety kiepska..
A co się takiego dzieje, że po 50kkm remont silnika?
Z N54 ludzie spokojnie robia 500KM jako "bezpieczny daily setup". Silnik jest określany mianem "nowego 2JZ".Osiagają 800KM na seryjnym słupku (bo np.: kute oem tłoki).
Ludzie albo zostawiają Twin-Turbo, tylko dają większe turbiny, albo przerzucają się (częściej) na singla.
Bio.. ja nie opieram się na opiniach internetowych tylko mówię jak wyglądało to w przypadku auta z którym miałem styczność i człowieka który "siedzi w beemkach", miał kilka M'ek oraz E92 i E93 335i (obydwie podłubane i obydwie po modach klękały)... to tyle.. nie zagłębiam się.. tak szczerze to mało mnie to interesuje.. niech auto jezdzi i cieszy właściciela bo 390 kuni w tym aucie mocno daje radę..
Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 480 Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-07-08
Tomac napisał/a:
Pit napisał/a:
No właśnie, to nie jest przypadkiem ten silnik który jest w nowej suprze?
Dokładnie tak.. dlatego to downgrade dla supry... i to że ten silnik siedzi w nowej Suprze nie znaczy że jest to "nowy 2JZ" tak jak ujął to Bio..
Bio napisał/a:
Tomac napisał/a:
Miałem mozliwośc w zeszłym roku pojeżdzić Z4 35iS dłubniętnym na 400 koników... zdecydowanie jest czym jechać.. moja sugestia pojeżdzić rok, nacieszyć się okresem wakacyjnym i opierdolić ewentualnie po 50.000km remontować silnik i przeniesienie napędu.. trwałość w/w przy zwiększonych parametrach jest niestety kiepska..
A co się takiego dzieje, że po 50kkm remont silnika?
Z N54 ludzie spokojnie robia 500KM jako "bezpieczny daily setup". Silnik jest określany mianem "nowego 2JZ".Osiagają 800KM na seryjnym słupku (bo np.: kute oem tłoki).
Ludzie albo zostawiają Twin-Turbo, tylko dają większe turbiny, albo przerzucają się (częściej) na singla.
Bio.. ja nie opieram się na opiniach internetowych tylko mówię jak wyglądało to w przypadku auta z którym miałem styczność i człowieka który "siedzi w beemkach", miał kilka M'ek oraz E92 i E93 335i (obydwie podłubane i obydwie po modach klękały)... to tyle.. nie zagłębiam się.. tak szczerze to mało mnie to interesuje.. niech auto jezdzi i cieszy właściciela bo 390 kuni w tym aucie mocno daje radę..
Nie chodzi o fakt gdzie jest montowany, tylko jaką ma podatność ma mody
Skoro sam piszesz, że nie zagłębialeś tematu to po co szerzysz takie informacje?
N54 był montowany między innymi w BMW 1M, który raczej dobrze znosi chłostę - na nurbie jeżdzi tego troche i daje rade. Podatność na mody jest bardzo duża, bo auto ma seryjnie zakute elementy ale jak każdy silnik męczony na torach czy pałowany będzie usterkowy.
W nowej suprze i Z4 M40i siedzi B58B30, czyli zupełnie nowa jednostka.
Dla ciekawostki powiem, że seryjnie auto z mocą 306km generuje 0,5 bara opadające do 0,3 - także seryjnie to są bardzo wyluzowane jednostki.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-07-08
Tomac napisał/a:
Pit napisał/a:
No właśnie, to nie jest przypadkiem ten silnik który jest w nowej suprze?
Dokładnie tak.. dlatego to downgrade dla supry... i to że ten silnik siedzi w nowej Suprze nie znaczy że jest to "nowy 2JZ" tak jak ujął to Bio..
Bio napisał/a:
Tomac napisał/a:
Miałem mozliwośc w zeszłym roku pojeżdzić Z4 35iS dłubniętnym na 400 koników... zdecydowanie jest czym jechać.. moja sugestia pojeżdzić rok, nacieszyć się okresem wakacyjnym i opierdolić ewentualnie po 50.000km remontować silnik i przeniesienie napędu.. trwałość w/w przy zwiększonych parametrach jest niestety kiepska..
A co się takiego dzieje, że po 50kkm remont silnika?
Z N54 ludzie spokojnie robia 500KM jako "bezpieczny daily setup". Silnik jest określany mianem "nowego 2JZ".Osiagają 800KM na seryjnym słupku (bo np.: kute oem tłoki).
Ludzie albo zostawiają Twin-Turbo, tylko dają większe turbiny, albo przerzucają się (częściej) na singla.
Bio.. ja nie opieram się na opiniach internetowych tylko mówię jak wyglądało to w przypadku auta z którym miałem styczność i człowieka który "siedzi w beemkach", miał kilka M'ek oraz E92 i E93 335i (obydwie podłubane i obydwie po modach klękały)... to tyle.. nie zagłębiam się.. tak szczerze to mało mnie to interesuje.. niech auto jezdzi i cieszy właściciela bo 390 kuni w tym aucie mocno daje radę..
No widzisz. Ja opieram opinię na mechaniku specjalizującym się w BMW + 2 wozach z takim silnikiem chłostanych na nordzie parę razy w roku (400+ KM, 2 kierowców). Także jak się nie zgłębiasz, to po co opiniujesz? Najwyraźniej reszta świata też się myli bo każdy chce mieć ten silnik.
A Supra ze swoim bump-steerem na tylnej osi ma swoje problemy. Ale jakoś każdy, kto rozbierał silnik supry (nie jest to N54) i robił go na 1000KM (np.: Papadakis Racing) - mówi w superlatywach o słupku :V Pewnie się nie znają i "opierali się na opiniach internetowych".
Tak tak.. Tyle że już wychodząc z fabryki N54 zmagał się z dość istotnymi problemami tj: wtryski, pompa wysokiego ciśnienia (HPFP), nagar w kolektorze ssącym, hałasujące zawory wastegate, problem z dymieniem na biało (uciekający płyn chłodniczy który trzeba kontrolować), grzechoczące Vanosy, przedwczesne zużycie panewek.. podkreślam że mówię tutaj o serii i fabrycznych parametrach.. a tak poza tym to https://www.youtube.com/watch?v=nIBt-0MJ9M0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum