Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
BMW Z4 35i
Autor Wiadomość
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-07-09   

Tomac napisał/a:
Tak tak.. Tyle że już wychodząc z fabryki N54 zmagał się z dość istotnymi problemami tj: wtryski, pompa wysokiego ciśnienia (HPFP), nagar w kolektorze ssącym, hałasujące zawory wastegate, problem z dymieniem na biało (uciekający płyn chłodniczy który trzeba kontrolować), grzechoczące Vanosy, przedwczesne zużycie panewek.. podkreślam że mówię tutaj o serii i fabrycznych parametrach.. a tak poza tym to https://www.youtube.com/watch?v=nIBt-0MJ9M0

Brawo, skopiowałeś sobie listę z wyszukiwania google pod "n54 problems" :lol:

Wszystkie te rzeczy dzieją się w samochodach z nalatanym przebiegiem, gdzie nie ma info jak były użytkowane (trzeba było doczytać, a nie sypać "faktami" tak jak z tym, że jest to silnik używany w Suprze). Chyba, że zużye panewki już wkładali w fabryce, albo podklejali nagar w ssącym (który się zbiera chyba w każdym silniku z bezpośrednim wtryskiem) :lol:

Strasznie dużo piszesz jak na "mam wywalone".
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna