zakuwasz nowe węże, podpinasz pod EMU, albo prosto w wiązkę żeby było prądu i temat rozwiązany. Mam tak u siebie i polecam. Proste i dosyć tanie rozwiązanie. Pompa mieści się idealnie pod lampą od strony pasażera.
Co mogę powiedzieć o maglu, bo mam tę wiedzę.
Mam :
*EJ9 Dserię z seryjnym maglem
*EJ9 Kserię z maglem z DC2
Magiel z DC2 ma mniejszy Lock to lock względem seryjnego z EJ9, lecz przy jednym obrocie kołem kierownicy na obydwu maglach koło skręca dokładnie tyle samo. Magiel z EJ9 ma większy lock-to-lock ale też dzięki temu ma lepszy promień zawracania. Na Łodzi na Oesie potrafiłem zawrócić na nitce wokół beczki bez wyjeżdżania poza tor, w K20 na maglu DC2 bez szans.
Ja osobiście maglownicę z DC2 bym odradził.
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24
Pit napisał/a:
brakuje mu IMO trochę charakteru w wyglądzie
wizualnie to przeciez seryjny civic, charakter jest pod maska na ten moment ze zmian wizualnych planuje tylko dokladke na przod, bo jest dosc lyso (ek9 by mi sie widziala) i zastanawiam sie nad bomexem ktory mi zostal po poprzedniej budzie. a przy okazji pamietasz z czego byla ta tylna dokladka ktora dales Kamilowi do czerwonej? access czy ek9? bo ma to jeszcze w piwnicy sie okazalo
DoSeR, dzieki za info podeslalem temat mirkowi z EMG to mowi ze montowal te pompy ale jest problem to upchnac i poleca mi pompy z saxo, tylko nie wiem jaki model..
fulek napisał/a:
magiel z mb6 ma takie przełożenie jak eg6, z dc2 jest troszkę krótszy
a mowiles ze mb6 to to samo co dc2 klamczuszku
ZdanoG6 napisał/a:
Magiel z DC2 ma mniejszy Lock to lock względem seryjnego z EJ9, lecz przy jednym obrocie kołem kierownicy na obydwu maglach koło skręca dokładnie tyle samo. Magiel z EJ9 ma większy lock-to-lock ale też dzięki temu ma lepszy promień zawracania.
nie bardzo rozumiem. jezeli magiel ma krotsze przelozenie to nie ma mozliwosci zeby przy jednym obrocie skret byl ten sam w obu przypadkach
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24
mozliwe ze ma mniejszy zakres - jednak wieksza moc, mozliwe ze chodzilo o wydluzenie zycia polosi/przegubow - ale gdyby jeden obrot skrecal kola o ten sam kat to ten magiel nie mialby zupelnie sensu.
Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.
Ale koszty srogie. Niech się Carl0s wypowie ile zapłacił za używany magiel do S2K, a potrzebne jeszcze adaptery do sanek i pompa...
Ja zapłaciłem za mój magiel 2200 zł i musiałem oddać w rozliczeniu mój uszkodzony.
Na olx jest parę ofert i cena waha się pomiędzy 3500 a 4000 złotówek.
Krzyh00 napisał/a:
a na czym polega fenomen tego magla? bo szczerze mowiac w poprzedniku seryjny magiel ej9 mi jakos specjalnie nie przeszkadzal, jestem przyzwyczajony do machania galeziami myslalem o maglu z ITR zeby bylo ciut krocej i ponoc MB6 ma to samo przelozenie?
Jeśli miałbym porównać układ kierowniczy z S2000 do jakiegoś innego auta z którym miałem do czynienia to najbliższe w moim odczuciu jest Porsche 997 GT3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum