Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9 - Reaktywacja
Autor Wiadomość
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-08-24   

Rozwiązanie na wspomaganie w K serii jest proste.
Kupujesz taką pompę:
https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomagania-trw-drift-rajdy-tuning-kjs-rally-7906623601

zakuwasz nowe węże, podpinasz pod EMU, albo prosto w wiązkę żeby było prądu i temat rozwiązany. Mam tak u siebie i polecam. Proste i dosyć tanie rozwiązanie. Pompa mieści się idealnie pod lampą od strony pasażera.
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-08-24   

fajne cacko ;-)

magiel z mb6 ma takie przełożenie jak eg6, z dc2 jest troszkę krótszy
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2020-08-24   

Pit napisał/a:
Fajne auto ze słusznym motorem, ale brakuje mu IMO trochę charakteru w wyglądzie, ale to akurat można nadrobić. Ten kolor jest fajną bazą.

właśnie świetny sleeper
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-08-24   

Co mogę powiedzieć o maglu, bo mam tę wiedzę.
Mam :
*EJ9 Dserię z seryjnym maglem
*EJ9 Kserię z maglem z DC2
Magiel z DC2 ma mniejszy Lock to lock względem seryjnego z EJ9, lecz przy jednym obrocie kołem kierownicy na obydwu maglach koło skręca dokładnie tyle samo. Magiel z EJ9 ma większy lock-to-lock ale też dzięki temu ma lepszy promień zawracania. Na Łodzi na Oesie potrafiłem zawrócić na nitce wokół beczki bez wyjeżdżania poza tor, w K20 na maglu DC2 bez szans.
Ja osobiście maglownicę z DC2 bym odradził.
_________________

 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24   

Pit napisał/a:
brakuje mu IMO trochę charakteru w wyglądzie


wizualnie to przeciez seryjny civic, charakter jest pod maska :mrgreen: na ten moment ze zmian wizualnych planuje tylko dokladke na przod, bo jest dosc lyso (ek9 by mi sie widziala) i zastanawiam sie nad bomexem ktory mi zostal po poprzedniej budzie. a przy okazji pamietasz z czego byla ta tylna dokladka ktora dales Kamilowi do czerwonej? access czy ek9? bo ma to jeszcze w piwnicy sie okazalo :lol:

DoSeR, dzieki za info :) podeslalem temat mirkowi z EMG to mowi ze montowal te pompy ale jest problem to upchnac i poleca mi pompy z saxo, tylko nie wiem jaki model..

fulek napisał/a:
magiel z mb6 ma takie przełożenie jak eg6, z dc2 jest troszkę krótszy


a mowiles ze mb6 to to samo co dc2 klamczuszku :mrgreen: :-P

ZdanoG6 napisał/a:
Magiel z DC2 ma mniejszy Lock to lock względem seryjnego z EJ9, lecz przy jednym obrocie kołem kierownicy na obydwu maglach koło skręca dokładnie tyle samo. Magiel z EJ9 ma większy lock-to-lock ale też dzięki temu ma lepszy promień zawracania.


nie bardzo rozumiem. jezeli magiel ma krotsze przelozenie to nie ma mozliwosci zeby przy jednym obrocie skret byl ten sam w obu przypadkach :?:
_________________
 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-08-24   

Ma mniejszą ilość obrotów od skrajnych pozycji, ale nawraca gorzej niż seria z EJ9
_________________

 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24   

mozliwe ze ma mniejszy zakres - jednak wieksza moc, mozliwe ze chodzilo o wydluzenie zycia polosi/przegubow - ale gdyby jeden obrot skrecal kola o ten sam kat to ten magiel nie mialby zupelnie sensu.
_________________
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2020-08-24   

Krzyh00 napisał/a:


a mowiles ze mb6 to to samo co dc2 klamczuszku


Nie, że to eg6 i mb6 to to samo
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24   

fulek napisał/a:
Krzyh00 napisał/a:


a mowiles ze mb6 to to samo co dc2 klamczuszku


Nie, że to eg6 i mb6 to to samo


racja zwracam honor, poyebalo mi sie :mrgreen: chodzilo o ek4 ze to to samo co mb6 :-)
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-08-25   

Cytat:
a przy okazji pamietasz z czego byla ta tylna dokladka ktora dales Kamilowi do czerwonej? access czy ek9? bo ma to jeszcze w piwnicy sie okazalo

To była oem EK9, nie fejk, imo by tu pasowała, tak samo na przód dokładka EK9 by mega pasowała. :)
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-08-25   

Cytat:
poleca mi pompy z saxo, tylko nie wiem jaki model..


Pewnie chodzi mu o pompę HPI z saxo lub peugeota 106 i jeszcze w jakiejś renówce to szło, posiadam taką w eg6 w miejscu akumulatora siada elegancko 😉
_________________

 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-09-20   

nikesonmyfeet napisał/a:
Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.

Ale koszty srogie. Niech się Carl0s wypowie ile zapłacił za używany magiel do S2K, a potrzebne jeszcze adaptery do sanek i pompa... :roll:


Ja zapłaciłem za mój magiel 2200 zł i musiałem oddać w rozliczeniu mój uszkodzony.
Na olx jest parę ofert i cena waha się pomiędzy 3500 a 4000 złotówek.

Krzyh00 napisał/a:

a na czym polega fenomen tego magla? bo szczerze mowiac w poprzedniku seryjny magiel ej9 mi jakos specjalnie nie przeszkadzal, jestem przyzwyczajony do machania galeziami :mrgreen: myslalem o maglu z ITR zeby bylo ciut krocej i ponoc MB6 ma to samo przelozenie?


Jeśli miałbym porównać układ kierowniczy z S2000 do jakiegoś innego auta z którym miałem do czynienia to najbliższe w moim odczuciu jest Porsche 997 GT3.
_________________

 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-10-02   

po powrocie z urlopu i nakarmieniu oczu na ultrace, zabralem sie za grube mody.

najpierw wylecial hak i chlapacze :lol:



potem przymiarka dokladki ek9



no i to tyle na razie :mrgreen:

a w miedzyczasie troluje miasto wieczorami :lol:



polaczenie tej budy z k20 to mistrzostwo swiata, polecam :hurra:
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-10-03   

O ciekawy jestem jak siądzie ta dokładka. Pamietam, że jej zdobycie łatwe nie było :lol: fajny kolor tego ej9.
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-10-03   

Dobrze jej bez tego haka :lol:

Kierownice zmieniasz? Ta seryjna z EK to tak średnio się nadaje do szybszej jazdy, wiem bo mam w daily :P
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna