Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-10-04
nikesonmyfeet napisał/a:
Kierownice zmieniasz? Ta seryjna z EK to tak średnio się nadaje do szybszej jazdy
ponoc nie nadaje to sie tylko dziecku adolf na imie a tak powaznie to do szybszej jazdy to tu sie poki co tylko silnik nadaje standardowy problem dwumetrowca, fotel za blisko, kiera za daleko i miedzy kolanami, dzieki temu galka biegow pod kolanem, no nic tu sie nie zgadza
kiera juz czeka, tylko jak zwykle problem z naba, nie moge nigdzie namierzyc naby do wersji z airbagiem, pewnie tak jak do nissana bede musial ciagnac nabe z japonii do tego musowo jakies 7cm dystansu, mysle nad fotelem czy sztywny kubel wrzucac czy moze jakies recaro... wyjdzie w praniu
polaczenie tej budy z k20 to mistrzostwo swiata, polecam
Może zamiast szukać wrażeń na mieście, czas pojechać na RCP lub gdzieś dalej w Polskę (VCP?) - tego pierwszego zostało jeszcze dwie rundy. Z B18 na pokładzie na Motoparku Koszalin jakoś nie poszło, ale skoro czujesz teraz moc to może będzie lepiej?
carl0s, widzę że naprawdę masz jakiś problem wewnętrzny, i na siłę musisz coś udowodnić światu...
Źle trafiłeś niestety, tak się składa że kolega wyżej jest dużo lepszy od Ciebie, śmiesznie to się czyta z boku
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-10-06
Karamba_DC2 napisał/a:
carl0s, widzę że naprawdę masz jakiś problem wewnętrzny, i na siłę musisz coś udowodnić światu...
Źle trafiłeś niestety, tak się składa że kolega wyżej jest dużo lepszy od Ciebie, śmiesznie to się czyta z boku
Karamba spokojnie - możliwe ,że Carlos ma też dla Ciebie jakiś prezent jak Cię spotka
Ja się chyba juz boję moim EP3 do Warszawy jeździć, bo jeszcze zostanę wyzwany na jakiś pojedynek na śmierć i życie ze świateł, a potem zostanie na forum szczegółowo opisana moja niewątpliwa niekompetencja w prowadzeniu auta no bo przecież z Carlosem to nie można się równać
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-10-06
carl0s napisał/a:
Może zamiast szukać wrażeń na mieście, czas pojechać na RCP lub gdzieś dalej w Polskę (VCP?) - tego pierwszego zostało jeszcze dwie rundy. Z B18 na pokładzie na Motoparku Koszalin jakoś nie poszło, ale skoro czujesz teraz moc to może będzie lepiej?
Zeby byla jakas tam wzgledna jasnosc, RCP to dosc specyficzna impreza, kierowana jest glownie do ludzi z topowymi wersjami aut drogowych, bez jakis radykalnych przerobek. W zeszlym roku po raz pierwszy weszla klasa SFR i wszystkie wydmuszki i auta oklatkowane wylecialy z klas pojemnosciowych do tej jednej klasy. Zalozenie moze i dobre, tylko ze niestety czy przyjechales oklatkowanym seicento czy lancerem evo przygotowanym do gorskich, byles wlasnie w tej klasie. Wiec jak masz takiego civika b18, ktory co prawda jest wybebeszony, ale zupelnie na tor nieprzygotowany, to albo olewasz impreze albo probujesz cos tam walczyc. Mozna wiec sie cieszyc ze sie deptalo po pietach mocniejszym, a mozna czuc niedosyt - tak jak ja - ze sie nie dogonilo, kwestia podejscia i przerostu ambicji Startujac znalem reguly, takze po prostu nie bylem zadowolony z 3 czy 4 miejsca w klasie mimo ze niespecjalnie mozna bylo wycisnac wiecej z tego co mialem
Teraz mocy i glownie momentu w dolnym zakresie mysle ze mam pod dostatkiem, ale nadal jak widzisz jest to poza swapem niemal seryjne auto i wymaga jeszcze sporo nakladu zeby byl sens nim na tor wjezdzac. Presji zeby to zrobic juz teraz zaraz nie mam jakiejs silnej, takze raczej przyszly sezon najwczesniej bede chcial cos pojechac
U mnie tak samo był przeskok silnikowy w tej samej budzie, tyle że nie z B18 lecz z D14. Pierwsze kilka miesięcy jak się uczyłem tej K20-tki byłem w szoku co ten silnik robi w tej budzie (choć nie wybebeszonej). Teraz już trochę się oswoiłem, nauczyłem się że pierwszy bieg służy tylko w korku. Tak jak mówisz, zapas niuta z dołu jest niesamowity. Mój jest do tego tak wystrojony, że ma 210Nm od 2000obr. także każde wyjście z zakrętu na drugim biegu jest porównywalne jak w seryjnej Bserii z jedynki. Wystawiłem co prawda ten samochód kilka miesięcy temu na sprzedaż, ale na codzień jeżdżąc do pracy daje mi tyle radości, że mega mega będę żałował jak ktoś to weźmie.
Co do naby i wersji z wersji z poduszką to kup po prostu przełącznik zespolony z wersji bez airbag i zwykłą nabę. Zrobiliśmy tak w aucie od mojej dziewczyny i śmiga se teraz z Nardi. Opornik w kostkę z poduchy i wszystko działa
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-10-06
Demon napisał/a:
kup po prostu przełącznik zespolony z wersji bez airbag
bez kitu, genialne ze tez nie wpadlem na to no to faktycznie rozwiazuje problem, wtyczki pasuja wsio p'n'p ?
Cytat:
Naba momo do 7gena, pasuje w civicu 6g z airbagiem, nie wiem tylko jak wygląda kompatybilnośc z kierownicą OMP.
z tego co wiem momo nie robi w ogole nab pod airbag.
probowalem cos tam potestowac przyspieszenia, ale po dojechaniu do kolbaskowa okazalo sie ze na odcinku pomiarowym padalo niedawno i pierwsze dwa biegi nie lepia. mimo tego mysle ze wstydu nie ma, piec wyglada na zdrowy
Duże jaja widzę na miejscu. Ja kiedyś chwilę miałem pionową wskazówkę, nawet coś nagrałem, ale obiecałem sobie, że nigdy więcej. Jakoś tak mam peniawkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum