Auto na tyle zdrowe i zadbane że żal je pruć na konserwe, rajdy raczej odpuszczam, jakies tajm-ataki będę chciał pozwiedzać w 2021 a co z tego wyjdzie zobaczymy
_________________
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-21
WojtekMR napisał/a:
gdzie hamowane?
U Mirka z EMG, mam gdzieś wykres w papierach ale nie przywiązuję większej wagi do cyferek. Nysy do dziś nie hamowałem na filnalnym specu heh
Karamba_DC2 napisał/a:
Nareszcie coś dla siebie znalazłeś hehe, gratki
Dzięki
Kuniu4 napisał/a:
I jak odczucia po przesiadce z B ?
Ameryki tu nie odkryje, K jest silne, szczególnie zaskoczyły mnie wyższe biegi, gdzie B puchło od jakiś 160, a tu jest ciąg cały czas. Zaskoczyła mnie tez elastyczność, większe ronda czy skrzyżowania na mieście jeździmy tu na trójce.
W warunkach bojowych nie sprawdzałem, bo nie ma ani szpery, ani wspomagania i szczególnie to drugie jest katastrofą. Przy okazji szukam informacji jaki najlepiej zastosowac magiel (obecnie mam magiel EG z wersji ze wspomaganiem ale odcięty...) jaka pompa i ogólnie jakiś DIY by sie przydał bo nie znam tematu To samo ze szperą, szukać seryjnego torsena czy jakieś aftermarkety? Płytkę raczej odpuszczę.
eithray napisał/a:
Jestem bardzo ciekaw co tu powstanie w Twoich rękach Setup już jest kozak
Auto jest na tyle smacznie ogarnięte przez poprzedniego właściciela, ze poza jakimiś detalami pewnie nic wielkiego kombinować nie będę
Yaca napisał/a:
gratuluje zakupu! 10hp w jedna albo w drugą stronę nie ma znaczenia
Dziękówa Tak jak mówisz, koni myślę że tutaj nie brakuje, pozostało dopracować resztę żeby je skutecznie przenosić na drogę
To ten z CKPL, zgadza się? Fajnie, że do Ciebie trafił i zobaczy trochę akcji (a nie ciąganie przyczepy... )
Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.
Ale koszty srogie. Niech się Carl0s wypowie ile zapłacił za używany magiel do S2K, a potrzebne jeszcze adaptery do sanek i pompa...
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-24
nikesonmyfeet napisał/a:
Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.
a na czym polega fenomen tego magla? bo szczerze mowiac w poprzedniku seryjny magiel ej9 mi jakos specjalnie nie przeszkadzal, jestem przyzwyczajony do machania galeziami myslalem o maglu z ITR zeby bylo ciut krocej i ponoc MB6 ma to samo przelozenie?
Hondata napisał/a:
Potwierdzam. Mnie to też "już" po ponad 7 latach z K mega męczy
w crx kiedys nie mialem wspomy i dalo sie tym jezdzic, tutaj jest magiel z EG ktory fabrycznie byl wspomagany i to w ogole inna bajka
eithray napisał/a:
Swoją drogą, dlaczego tylko jedno zdjęcie? Poprosimy o coś więcej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum