Na tym konkretnym odcinku drugi czas w generali ze strata sekundy do dokoksowanej subarki.
Ostatecznie udało się zdobyć 6x 1 miejsce w klasie i raz drugie w sezonie, także ze sporą przewagą wyciągam sezon na p1 w klasie i chyba p4 w generalce.
_________________
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-11-08
Mega jazda i graty wyniku !
Zajebistą są te próby, ale ja bym miał mega problem z zapamiętanie trasy.
Może się jakoś przekonam w przyszłym roku, tylko to strasznie daleko
ps mój kolega startował w twojej klasie chyba ( czerwone fn2 )
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2023-11-08
Dziena
Cykl RSCH od chyba 2 lat odbywa się w zasadzie tylko na lotnisku w Pile (moje poprzednie wrzutki są z Piły właśnie). Lotnisko w Zegrzu na rundzie finałowej to wynik przypadku, rozkopali pas w Pile i nie było gdzie zorganizować zawodów. Na Zegrzu ogólnie trzyma łape wojsko, wjazd jest problematyczny w związku z tym i nie spodziewalbym sie więcej niz 1-2 rund w przyszłym roku na tym obiekcie o ile w ogóle. Co do samej trasy możesz jechać z pilotem, ale prawda jest taka że próba jest poprowadzona tak żeby była widoczna i czytelna nawet dla kogoś kto tam nie był.
Czerwone FN2 chodzi o Kordosa?
_________________
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-11-09
Krzyh00 napisał/a:
Dziena
Cykl RSCH od chyba 2 lat odbywa się w zasadzie tylko na lotnisku w Pile (moje poprzednie wrzutki są z Piły właśnie). \
Czerwone FN2 chodzi o Kordosa?
w 2020 organizowali jeszcze na róznych innych obiektach i dwa razy nawet wystartowałem
Auto: Cooper S R53 '06
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 480 Skąd: Kraków
Wysłany: 2023-11-11
Nie masz czasem czarnych myśli lecąc pomiędzy drzewami pod 200 na ziemisto-liściastym wyrypie w nieoklatkowanej 25 letniej puszce ?
Zawsze jak oglądam Twoje filmy to urzeka mnie spokój za kierownicą, ma się wrażenie, że nie ma tam żadnej, zbędnego ruchu
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2023-11-12
Johnson napisał/a:
Nie masz czasem czarnych myśli lecąc pomiędzy drzewami pod 200 na ziemisto-liściastym wyrypie w nieoklatkowanej 25 letniej puszce ?
owszem mam, ale to przed odcinkiem i po w trakcie o dziwo mam tętno jak przy szachach.
Johnson napisał/a:
Zawsze jak oglądam Twoje filmy to urzeka mnie spokój za kierownicą, ma się wrażenie, że nie ma tam żadnej, zbędnego ruchu
miło słyszeć. faktem jest, że po latach jeżdżenia zauważasz dopiero, że sekundy leżą właśnie tam, gdzie mało kto ich szuka. plynna jazda i przemyslana linia daja wiecej niz kolejne modyfikacje, konie i urwane kilogramy. umowmy sie, startowalem caly sezon niemal zupelnie seryjna budą ze szklanym szybrem, wszystkim tapicerkami i wygłuszeniami (wyjęta tylko kanapa i fotel żeby zmieścić koła na zmianę), bez hydrołapy, na jakimś śmiesznym tuningowym zawieszeniu AP, żadnych lekkich elementów nadwozia, co najlepsze nawet bez rozpórek (przedni seryjny patyk z vti jedynie który pewnie i tak nic nie daje). dodatkowo w tym cyklu dozwolony jest każdy rodzaj gumy, wszyscy tu jeżdżą na slikach bez homo, ja niemal cały sezon pocisnąłem na nalewkach.. błędy oczywiście popełniałem, na tej ostatniej rundzie dwa razy przestrzeliłem zakręt na błocie, no ale taki to sport że wygrywa nie ten kto błędów nie popełnia, tylko ten który ich popełnił najmniej. w każdym razie budujący jest fakt że nadal w dzisiejszych czasach można powalczyć bez wydawania wywrotki pieniędzy
ps. zjechały oficjalne wyniki za sezon 2023, 1 w klasie na 46, 4 w generalce na 138.
_________________
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-11-12
Krzyh00 napisał/a:
qureku napisał/a:
Krzyh00 napisał/a:
Czerwone FN2 chodzi o Kordosa?
Tak jest
dobry świr z niego, jezeli to faktycznie seria jak mówił to jestem pod wrażeniem jazdy.
Dobry, dobry . A samochód faktyczna seria
[/quote]
miło słyszeć. faktem jest, że po latach jeżdżenia zauważasz dopiero, że sekundy leżą właśnie tam, gdzie mało kto ich szuka. plynna jazda i przemyslana linia daja wiecej niz kolejne modyfikacje, konie i urwane kilogramy. umowmy sie, startowalem caly sezon niemal zupelnie seryjna budą ze szklanym szybrem, wszystkim tapicerkami i wygłuszeniami (wyjęta tylko kanapa i fotel żeby zmieścić koła na zmianę), bez hydrołapy, na jakimś śmiesznym tuningowym zawieszeniu AP, żadnych lekkich elementów nadwozia, co najlepsze nawet bez rozpórek (przedni seryjny patyk z vti jedynie który pewnie i tak nic nie daje). dodatkowo w tym cyklu dozwolony jest każdy rodzaj gumy, wszyscy tu jeżdżą na slikach bez homo, ja niemal cały sezon pocisnąłem na nalewkach.. błędy oczywiście popełniałem, na tej ostatniej rundzie dwa razy przestrzeliłem zakręt na błocie, no ale taki to sport że wygrywa nie ten kto błędów nie popełnia, tylko ten który ich popełnił najmniej. w każdym razie budujący jest fakt że nadal w dzisiejszych czasach można powalczyć bez wydawania wywrotki pieniędzy
ps. zjechały oficjalne wyniki za sezon 2023, 1 w klasie na 46, 4 w generalce na 138.[/quote]
Baardzo słuszne podejście, bo czasami w ferworze walki skupiamy się na modyfikacjach, zamiast po męsku zastanawić się ile to jeszcze możemy poprawić w swojej jeździe.
mowmy sie, startowalem caly sezon niemal zupelnie seryjna budą ze szklanym szybrem, wszystkim tapicerkami i wygłuszeniami (wyjęta tylko kanapa i fotel żeby zmieścić koła na zmianę), bez hydrołapy, na jakimś śmiesznym tuningowym zawieszeniu AP, żadnych lekkich elementów nadwozia, co najlepsze nawet bez rozpórek (przedni seryjny patyk z vti jedynie który pewnie i tak nic nie daje). dodatkowo w tym cyklu dozwolony jest każdy rodzaj gumy, wszyscy tu jeżdżą na slikach bez homo, ja niemal cały sezon pocisnąłem na nalewkach
tym bardziej szacun.
za*ebiście lubię oglądać Twoje filmy i zawsze pozytywnie zazdroszczę tego żółtka z k20, 6g i k20 idealne połączenie, pomijając nowości i swap'y na L15.
chciałbym mieć coś takiego na daily + fun 😬
szerokości na kolejnych startach 💪
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2024-01-08
dzięki!
a co do połączenia k20 z 6g i frajdy z jazdy, to jest to też odpowiedz na pytanie dlaczego to auto nie będzie oklatkowane - zrobiłem nim już 20.000km, co jak na auto "weekendowo-trackdayowe" myślę że nie jest mało. Nissanem robię ostatnio wyniki 3 cyfrowe rocznie, aż żal olej zmieniac z nowego na nowy
zakup tego auta był strzałem w dziesiątkę, idealne połączenie dla kogoś kto po prostu lubi szybkie, zwinne, tanie w utrzymaniu auta i ma trochę dystansu do siebie, bo jednak stary koń nie wygląda w tym poważnie ale jest też element humorystyczny, nie wiedzieć czemu na każdym kroku ktoś chce żółtemu civikowi coś pokazać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum