Wizualnie raczej nie ma co w tym aucie kombinować, z kolei mechanicznie tak. Nie mogę zdzierżyć, że auto ma tytanowy wydech i brzmi prawie jak seria... No nie wytrzymie tego.
Więc wjechały downpipes. Od razu auto po nich musi trafić na strojenie, co również mnie cieszy, bo będzie strojone na ECUTEK'u, który poprawia charakterystykę pracy skrzyni biegów, pracę sprzęgieł, ciśnienia w pełnym zakresie obrotów. Z kolei silnikowo, nie chcę szaleć, gdyż bezawaryjność takiego auta to najważniejsze dobro, więc będzie skromnie - moc jedynie żeby się przebić przez 6XX HP, no i bezpieczny moment w granicy 740-750 NM.
Hehe, aktualnie tylko jeden GT-R jeździ z tablicami GS. Zgadza się, udało się wygospodarować trochę czasu i odwiedziłem WWA, wóz wystrojony z nowym, aktywnym wydechem (będzie niedługo film jak to się wydziera). Strojenie u maestro od GT-R'ów, Dominik z Saw.gol, czyli byłe ECU-Performance. Silnik i skrzynia biegów wystrojone na ECUTEK - możliwość zmiany doładowania w trakcie jazdy, opcja rolling launch control, zoptymalizowane ciśnienia w skrzyni biegów etc... auto pokazało na hamowni 610 PS i 800 NM, 100-200 aktualnie 6,5s
No i pięknie. Chyba najszybsze Twoje auto? Chyba ze evo X pseudonim „awaria” było podobne w odczuciach? Bo pamietam że tam też było wesoło.
Tamten gruz robił 12s 100-200, gdzie 0.5 to już kosmiczna różnica w odczuciach i przyspieszeniu, no to skracając ten czas do 6.5s... no czasami mam za wolny procesor, żeby wklepać gaz do końca teraz.
haha, to ciekawy zbieg okoliczności, bo nie byłem w środku. Po prostu przejeżdżałem obok, odwróciłem głowę i zauważyłem GTR wyjeżdzającego z hamowni. Spojrzałem na tablice i od razu mi się skojarzyły z tym autem. Idę kupić kupon lotto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum