SILNIK:
K20A2
Wtryski 310 cc
Łapy VibraTechnics Road
Płyta aluminiowa PA4 pod silnik 4 mm
Przegroda w misce olejowej
Chłodnica oleju Hel Performance 25 rzędów
Relokacja filtra oleju w miejsce modułu ABS
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI 3" handmade
filtr AEM 3"
Hydro Shield K&N
Heat Shield P2R
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor handmade 4-2-1
Bandaż turbo works
Przelot 2.75" na dwóch powiększonych tłumikach mtech
ELEKTRONIKA:
Hondata K100 by Niuton
AutoGauge temperatura oleju
AutoGauge ciśnienie oleju
UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło EXEDY
Szpera helikalna MFactory Stage 1 Race Pack Upgrade
RAQ3 z FD 5.33 OEM
Koło zamachowe FIDANZA 8 lbs
mam sworznie na przodzie, tyle oraz wahacze ale za mało na nich pojeździłem żeby miarodajnie się wypowiedzieć - oceniając wzrokowo wszystko wygląda solidnie
btw. b. fajny race car!
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-10-04
onimusha napisał/a:
Tak, dół i góra seryjna.
Czy ktoś ma doświadczenie z regulowanymi przednimi wahaczami od Cybula, albo ze sworzniami hardrace?
Ja mam u siebie hardrrace ( V gen Civic ), Przelatane na razie z 300km na ostro i zero problemów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum