Cześć,
Po przygodzie z Civiciem i Integrą wróciłem do korzeni.
Udało się dorwać w PL już zeswapowaną Mrke, co prawda wszystko gdzie byłem wymagało poprawy ale chyba i tak cenowo wyszło w miaaare. Auto typowo streetowe, ale przygotowane też na tor.
Niedługo powinno wyjechać wystrojone i gotowe na pierwsze Torowanie. Jestem mega ciekawy jak wypadnie w porównaniu do ITRa.
Silnik:
K20A2 po remoncie:
-tulejowanie, panewki, kpl rozrząd oem, uszczelniacze OEM etc
-wałki Brain Crower Stage 2,
-sprężynki i talerzyki BC,
-mod rozrządu,
-wtryski RDX 410,
-miska alu z przegrodami,
Zawieszenie:
- Koni sport z reg. twardości
- poliuretany zamiast gum, nowe tuleje etc
-przerobione mcpersony pod camber,
-mocno rozbudowana rozpórka całego podwozia,
-rozpórka przednich kielichów,
Układ hamulcowy:
-Klocki Mintex Racing
-Tarcze ATE power disc
-Przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes
-Usportowiony płyn ham.
Koła i opony:
- Team Dynamics Pro Race 1.2 16x7 + Federal + Race GC
- ATS DTC 15x7 + Slick AVON
Układ chłodzenia
-stock
Body
-Hardtop
-usunięty soft top,
-xenony
Interior
-kierownica OMP Racing GP
-naba OMP
-fotele z Toyoty GT86
-radio z bt, kamera cofania,
2ZZ-GE i K20 to chyba dwa najpopularniejsze swapy w tej budzie. Już wyjściowo buda jest fajna i rozwojowa. Ciekaw jestem dalszych efektów pracy i upalania 😀
_________________ Toyota Corolla T-Sport'02
FSO Polonez Caro plus 1.4 GTI 16v'97
Polski Fiat 126p'79
15 lat temu mówiąc delikatnie średnio lubiłem ten wóz, dziś uważam za świetną baze i po kilku projektach widać że można zbudować niezłego killera
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Pawlo91
Auto: Honda Civic V Coupe
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 10 Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Wysłany: 2023-04-15
Yaca napisał/a:
15 lat temu mówiąc delikatnie średnio lubiłem ten wóz, dziś uważam za świetną baze i po kilku projektach widać że można zbudować niezłego killera
Kiedyś miałem podobnie widując ten samochód w wersji "cywilnej" na ulicy. Nie zachwycał zbytnio , chodź wiadomo gusta są różne. Teraz coraz częściej auto może się podobać jak ktoś wykona modyfikacje w dobrym kierunku. K seria w tej budzie to istny potwór
Chyba wszyscy tak mieli, że na widok tego auta delikatnie mówiąc reagowało się mało entuzjastycznie Tym bardziej mając w pamięci poprzednie generacje Ale tak jak piszecie, teraz to są super bazy na torowego kilera
2ZZ-GE i K20 to chyba dwa najpopularniejsze swapy w tej budzie. Już wyjściowo buda jest fajna i rozwojowa. Ciekaw jestem dalszych efektów pracy i upalania 😀
Tak K20 zupełnie odmienia oblicze tego wozu.
Ma4Ti napisał/a:
Mnie poprawki po kimś zawsze lekko odstraszają, ale wierzę, że poradzisz sobie ze wszystkim Będę obserwował postępy i relacje z upalania
Ostatnio jak zakładałem temat to samochód odstawiłem do warsztatu, na małą rewizje panewek, montaż wałków itd. Samochód kupiłem z pełną świadomością, że wóz ma remontowany silnik. Nigdy nie brałem tego za dobrą kartę i właściwie się nie zawiodłem Wyszło między innymi, że mamy uszkodzoną pompę oleju, stary rozrząd, przytarte wałki rozrządu, kupe silikonu w misce i smoku, brakujące śruby itd.
W każdym razie, na szczęście panewki wyglądały ok, więc wymieniliśmy co trzeba i działa.
Tommi01 napisał/a:
graty !
ciekawe jak bardzo będzie to konkurencyjne do civickow
Wczoraj byłem pierwszy raz na torze i do mojej byłem Integry jeszcze przepaść
Co prawda jeździłem tylko na wąskich nalewkach, więc ciężko powiedzieć.
Auto po zrobieniu motoru, pojechało na strojenie. Oczywiście i tutaj mam problem, silnik nie generuje mocy powyżej 8k obr
Mam cichą nadzieje, że to będzie kwestia zwężki w wydechu, bo tam jeszcze mnie nie było
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm
Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?
Krzyh00 napisał/a:
Podaje to ładnie, mocno ciekawi mnie waga
Co do połączenia tej konstrukcji z tym napędem, uważam że to droga pod górkę, ale będę obserwował
Najeździłem się ośkami w swoim życiu. Frajda z jazdy w MR większa mimo, że czasy sporo gorsze
Ale uważam, że zrobie Toyotą w takim streetowym ubraniu czasy jak Integrą. Ale pewnie jeszcze jedna zima musi upłynąć. Wszystkie graty tak podrożały, że szkoda słów....
Leo napisał/a:
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm
Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?
Teoria mówi ze dolot 3' przepustnica 70mm i ssak rozwiercony pod taką przepustnice powinien ogarnac zapotrzebowanie na powietrze.
RBC daje najlepsze efekty ale cena boli
Leo napisał/a:
Dużo mocy a moment taki sobie jak na te mody.
Dolot masz spoko (średnica) ale chyba przepustnica i jej wielkość Cie trzyma powyżej 8k rpm
Właśnie chce wymienić układ wydechowy na 2,75". Zwężki niestety nie znalazłem... I właśnie tak jak mówisz, odetkać dolot. Szukam w takim razie przepustnicy, 70mm powinno starczyć?
Teoria mówi ze dolot 3' przepustnica 70mm i ssak rozwiercony pod taką przepustnice powinien ogarnac zapotrzebowanie na powietrze.
RBC daje najlepsze efekty ale cena boli
Mówisz RBC, ale ja mam RRC i on z tych seryjnych podobno najlepszy.
W każdym razie, jadę za tydzień na Łódź w tym setupie tylko na silku sprawdzić jaki to czas robi i targam silnik.
Mam już skrzynie z FD 5,33 + synchra i przesuwki w idealnym stanie.
I załatwiłem też przepustnicę Skunk2 Pro 70mm:
Zamówiłem też tłumik twin loop 2,75" więc będzię torchę więcej oddechu. Mam nadzieje, że po tym złamiemy te 270koni....
W kwestii czystej szybkości na torze czekam aż ktoś wsadzi do takiego mr2 z k-serią jakaś szybą skrzynię pokroju sadeva albo chociaż DCT. To by był przeciąg.
Auto wspaniałe, nawet na filmie widać że jest mega lekkie i jeździ jak gokart!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum