W kwestii czystej szybkości na torze czekam aż ktoś wsadzi do takiego mr2 z k-serią jakaś szybą skrzynię pokroju sadeva albo chociaż DCT. To by był przeciąg.
Auto wspaniałe, nawet na filmie widać że jest mega lekkie i jeździ jak gokart!
Jeszcze do jakiejkolwiek szybkości w tym wozie kawałek drogi Nie powiem, jestem lekko rozczarowany, ale fun z jazdy mi to wynagradza
W sobotę byłem na VTEC CUP w Łodzi, pogoda na czasy nie specjalna. Zimno, raz mokro, raz sucho.
Zrobiłem na semi nalewce 195 w pierwszej sesji 1:02.5, później mimo założenia nowego slicka AVON nie poprawiłem czasu...
Tutaj chyba najszybsze 2 okrażenia:
Bonus- drift mr2
Auto przejeździło cały dzień bez absolutnie żadnych problemów.
To tak jak mówiłem, udało się zmienić FD na 5,33 + nowe łożyska dyfra i przepustnicę Skunk2 70mm.
Na takim setupie zrobiłem 50km, auto mocno odżyło bo jedzie w tej partii obrotów gdzie jest moc.
Ale już wjechałem z powrotem bo udało się kupić K20A.
Silnik po przebiegu 150k km, nigdy nie otwierany. Już jestem po wstępnej rewizji. Wygląda obiecująco, jednak panewki już domagają się wymiany więc zrobimy mu remoncik na OEM gratach i powinien trochę podziałać.
W między czasie skompletowałem graty do budowy nowego układu wydechowego:
Zostanie jednak kolektor ala Toda, lekko przerobiony a ten Ram Horn muszę sprzedać.
Gdzie dostałeś flanszę do kolektora? Ostatnio jak szukałem to tylko pod k20z3 widziałem, o mniejszej średnicy... Jeśli to nie tajemnica - jakie średnice i długości rur w kolektorze?
Gdzie dostałeś flanszę do kolektora? Ostatnio jak szukałem to tylko pod k20z3 widziałem, o mniejszej średnicy... Jeśli to nie tajemnica - jakie średnice i długości rur w kolektorze?
Oj przeceniasz moje umiejętności Kolektor robi mi znajomy, znany na forach jako Noud. Dał mi kolektor w kawałkach żebym mógł sobie przymierzyć. Niestety nie znam żadnych danych technicznych.
Rozebrałem już te K20A. Fajnie, bo nikt tam przede mną nie był i wszystko mamy w nominale.
Jednak motor wymaga remontu.
WojtekMR
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 375 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2023-06-14
sorki za lamerskie pytanie....
jaki plus ma ten K20a nad K20a2 z ostrzejszymi wałkami i RRC?
sorki za lamerskie pytanie....
jaki plus ma ten K20a nad K20a2 z ostrzejszymi wałkami i RRC?
K20A różni się do K20A2:
-tłokami, wyższy CR 11.0 vs 11.5
-wałkami, sprężynkami etc - to akurat mi nie potrzebne (będę sprzedawał)
-ciut lepszą głowicę (coś tam lekko polerowali)
-no i dziewica, nigdy nikt tam rąk nie wsadzał. Zrobię remont na oryginalnych panewkach, pasowanych wg kolorów.
Ogólnie jak go kupowałem to nie planowałem remontu. Miałem przełożyć graty i wio. Jednak przy rewizji okazało się, że trzeba go ogarnąć. Panewki już lekko zużyte i sporo nagaru na tłokach. Blok dziś odebrałem po honowaniu, myciu i planowaniu. Czekam na części i powoli będę składał.
A wczoraj wziąłem się za przekładanie gratów z mojego K20A2, przełożyłem już sprężynki i talerzyki.
Dziś jak się obudziłem stwierdziłem, że go otworzę i wymienie mu pierścienie. Niby motor po remoncie, a wciąga olej. Wygląda w środku jak nowy, ma nowe tuleje etc. Wydaje mi się, że ktoś kto to składał musiał coś pochrzanić z pierścieniami. Silnik będę sprzedawał, ale zrobię go jak bozia przykazała żeby bez wstydu go komuś oddać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum