Przesunięty przez: Deox 2008-02-25
Przepustnica do D16Z6
Autor
Wiadomość
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-12-27 Przepustnica do D16Z6
Zainspirowany tematem Grubego na CKPL. Postanowilem tu zapytac. Czy wkladajac wieksza przepustnice w tym wpadku tak jak gruby chce zalozyc od H22 lub H23 (60 mm) trzeba bedzie rozwiercac kolektor ssacy ? Czy wystepuja jakies trudnosci przy montazu jak i po montazu jej ?
_________________マテイ || JDM Bania Squad
Japoniec
:) The champ is here
Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 4060 Skąd: Sopot
Wysłany: 2007-12-28
h22
_________________ Zaburzenia Narcystyczne
Idiolatria
Od lat bawią mnie do łez.
Majstor
CalifornicatioN
Auto: 508
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 1603 Skąd: 3miasto
Wysłany: 2007-12-28
????
wyczerpująca odpowiedz
GRUBY...
Auto: ED6
Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 235 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-12-28
Ja zmienie na H23 60mm
_________________
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-12-28
No tak ale jak chce sie ja zalozyc to trzeba rozwiercac kolektor? Wystepuja jakies problemu pozniej po zalozeniu? Np. nie wiem falujace obroty czy cos ?
_________________マテイ || JDM Bania Squad
adrian
Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 2761 Skąd: torun
Wysłany: 2007-12-28
"...problemow nei ma w zasadzie, trzeba czasem podregulowac troche przepustnice wolne obroty itp, plus podlaczyc map sensor w zaleznosci od konfiguracji i smiga..."
_________________ エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
Japoniec
:) The champ is here
Auto: Fiat 126p Maluch Trophy
Dołączył: 24 Lis 2006 Posty: 4060 Skąd: Sopot
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2007-12-28
a po co chcecie zmieniac przepustnice w seryjnym silniku? ze niby ma to cos dac?
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-12-28
THX Japoniec...
_________________マテイ || JDM Bania Squad
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2007-12-28
w linkowanym watku NoName napisał/a: Does your D-series need a larger TB? No.
no niemozliwe.. czyzbym mial racje? co mialby dac montaz wiekszej przepustnicy do seryjnego, lub prawie seryjnego silnika?
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
Matey
Fan Wódki
Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 4382 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-12-28
ale tu nikt nie napisal ze nie masz racji... Ja sie pytalem z ciekawosci...
_________________マテイ || JDM Bania Squad
!markos
turbo vtak
Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006 Posty: 2823 Skąd: waw
Wysłany: 2007-12-29
ja tez z ciekawosci - po co
_________________Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
GRUBY...
Auto: ED6
Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 235 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-12-29
Ja tam mam stożek, wiec juz nie mam seryjnego silnika
_________________
adrian
Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 2761 Skąd: torun
Wysłany: 2007-12-29
ta i teraz siezacznie rozmowa z cyklu "co rozumiesz jako zmodyfikowany silnik" ja powiem ze tez mysle nad przepustnica z H22 ale zobaczymy
_________________ エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
Deox
Administrator
Dołączył: 17 Lis 2006 Posty: 6317 Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-12-29
Jedni myślą, a inni nie, ale czy ktoś wie czy taki zabieg przynosi efekty? Uważam, że na taką odpowiedź wszyscy zainteresowani czekają.