Tak więc przyszedł czas, aby opisać moje "nowe" auto, po Hondzie chciałem zmiany napędu i troszkę innego stylu, tradycyjnie miałem kupić zupełnie inne auto, ale znajomy zadzwonił, że jego znajomy pod wawą ma białe turbo II i może by sprzedał.
Pojechaliśmy, zobaczyliśmy rozebranego gruza ze zdrową budą, prawie kompletnego. Po prostu nie mołem jej tak zostawić...
Auto dostało nową maskę i zderzak i kupę jakiś drobiazgów których brakowało, troszkę trwało, od zakupu do opisu, ale części do tego auta, a jak już są, to ich cena skutecznie opóźniły prace, no ale do rzeczy
MODEL: 1988 FC3S turbo II
SILNIK: 13BT 1308ccm wałków brak, tłoków brak - zapewne porting i gotowy
UKLAD DOLOTOWY: na razie dzierba na stock turbo ale już niedługo, przepływka out
UKLAD WYDECHOWY: kolektor stock za turbo 2,5 cala wyjście i 3 cale do końca, tłumik M-TECH
ELEKTRONIKA: ecumaster, w planach jakieś wskaźniczki
UKLAD NAPĘDOWY: stock ze stockową szperką, koło 17x8 momo opona przód potenza re71 215/45, tył Yoko A539 235/40, w planach mocniejsze sprzęgło
ZAWIESZENIE: stock i długo tak nie pozostanie
UKLAD HAMULCOWY: w trakcie kupowania, ebc turbogroove i red stuff klocek
BODY-KIT: upragniona seria
ŚRODEK: stock, kubeł czeka aż kupie pasy etc.
CAR-AUDIO: no coś tam grać kiedyś będzie
MOC: seria 205 chyba, teraz bladego pojęcia nie mam
Zdjęcia:
taka ciekawostka seria i 4ry tłoczki w zacisku
i żeby nie było, jest JDM
_________________ "1.3 liter piston eater/ build not bought"
Ostatnio zmieniony przez Proti 2010-07-11, w całości zmieniany 1 raz
Nareszcie...patrząc na Twój awatar zastanawiałem się kiedy w końcu nastąpi ta chwila i stało się allelujaaaaaaaaa piękne auto i w dodatku w bieli gratuluje i życzę bezawaryjnej jazdy i minimalnie minimalnego spalania jakieś plany co do JDM "smaczków" ?
kawałek japońskiej motoryzacji
brawa za zabranie się do tego auta, jak na nasze drogi to spory rarytas
przydałoby się wiecej fotek
jakie plany co do auta? do czego ma służyć?
time attack, street, o ile mogę wypowiedzieć się po części za prota
więcej fotek zrobimy jak uda sie ogarnąć niektóre rzeczy narazie robimy wam smaczek
generalnie sami ma kupę racji, auto ma służyć do skręcania i ogólnego dawania funu, nie jestem masochistą żeby tym sie na co dzień poruszać, po za tym daleka droga przed nami z racji nie posiadania nie wiadomo jakiego budżetu.
Co do jdm-owych smaczków mi wystarczy że wszystko od japsów leci, jak widać np. naklejkę na masce, ciężko w pl warunkach mieć zadbaną serie jdm spec, a ja do tego dążę
_________________ "1.3 liter piston eater/ build not bought"
buda ideał, jeszcze fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne prosta bez rdzy itp, mankamentem był brak przodu... tzn błotników pasa zderzaka i maski, poprzedni właściciel złapał śmietnik czy kwietnik czy inny wuj(pry około 30km/h ale ja nie chciałem mieć klepanych elementów) , nie słuchałem:P ściągnęliśmy mache z japonni, zderzak sie trafił w pl jakiś nieziemskim fartem(dzięki Sam) i teraz jest igła, poza przodem lakier jest fabryczny nic nie było od 20 lat robione plan na ten rok to wnętrze adekwatne zawias i hamulec, mocy jej nie potrzeba narazie
ahh z ciekawostek to najlżejsza możliwa buda do dostania, brak absolutnie wszystkiego nawet mocowania tylnej wycieraczki
_________________ "1.3 liter piston eater/ build not bought"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum