eneralny setup:
A rough run down of the car:
-AMS 2.3RR engine
-HKS Dry Sump oil system
-AMS GT35R
-AMS VSR Intake Manifold
-Exedy Triple carbon Clutch
-CTG Torqueline CF Driveshaft
-Brembo GT brakes
-AP air jack system
-JRZ Triple Adjustable racing suspension with remote reservoirs
-Dek adjustable front control arms
-ATL Carbon fiber Fuel cell
-AIM Dash
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-04-22
Wlasciciel tego samochodu chce miez zabawke na tor i na ulice. EVO bylo kupione jako nowy samochod i kompletnie rozebrane, szkielet byl maczany w kwasie aby usunac farbe i rama byla spawana i generalnie wzmocniona i uletrzona. Ponownie auto bylo przemalowane.
EVO otrzymuje nas 2.3 RR silnik ktory jest specjalnie opracowany na wyscigi drogowe i moze sie krecic do 8900 RPM. Turbinka to nasz AMS GT35RL kit i oczekiwana moz z auta bedzie okolo 650 koni.
Ja już 20 minutę oglądam te fotki i staram się wyłapać wszystkie detale tego auta. Na tym foto zastanawia mnie ten mały dziubek na rurze klatki , czy to jest element odpowiedzialny za układ sprężonego powietrza do podnoszenia auta ?
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-04-22
Japoniec napisał/a:
Ja już 20 minutę oglądam te fotki i staram się wyłapać wszystkie detale tego auta. Na tym foto zastanawia mnie ten mały dziubek na rurze klatki , czy to jest element odpowiedzialny za układ sprężonego powietrza do podnoszenia auta ?
Auto: AMS EVO VIII-1130 ALL WHEEL HP!
Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 140 Skąd: Chicago IL
Wysłany: 2008-05-27
Pawco napisał/a:
Duzo jeszcze zostało do ukończenia tego projektu??
Niestety jest jeszcze bardzo duzo roboty przy tym projekcie. Jak wspominalem wczesniej te EVO bylo kupione nowe, rozebrane to szkieletu i zatopione w kwasie. Szkeilet otrzymal bardzo bardzo duzo przerubek i spedzil ponad rok w warsztacie ktory sie tym zajmuje. Ostatnie kilka tygodni to jest tylko robienia elektryki i instalacja lini doplywoych ktore sa wszytkie na zamowinie AN. Bardzo duzo uwagi jest skupionej na detalach. Wszystko co idzie na ten zamochod jest custom.
Jak dla mnie to jakis kosmos. Nie potrafie sobie nawet wyobrazic tak zaawansowanego projektu.
Prosze o wiecej szczegolow, opisania rozwiazan technicznych. Moze byc po angielsku. Mysle, ze nie tylko ja ale i inni chcieli by czerpac wiedze od najlepszych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum