Na wstępie zaznaczę, że ten post został uaktualniony w moim przekonaniu na bardziej czytelny. Moje autko, w moim subiektywnym odczuciu jest chyba dobrym przykładem na to co można zrobić z Scoupe Hyundaia. Jakie są jego wady i zalety. Jednym zdaniem - Można uczyć się na moich błędach i przetartych szlakach.
Auto pochodzi z włoch z ostatniego wypustu 1996r. Na liczniku miało ok. 146kkm i turbina była trupem.
Wnętrze:
-Kubły F1-Z składane
-Kierownica Simoni Racing 350mm z 30mm osadzeniem
-Naba Simoni
-Wskaźniki AutoGauge (Boost, Oil temp, EGT, Volt), Greddy (Oil Presure)
-Jakaś gałka zmiany biegów
-Short shifter custom
-akumulator w bagażniku
Audio:
-JVC jakies radio mp3
-blaupunkt głośniki
(dwa sub'y i wzmacniacz leżą w domu od 4lat i się kurzą)
Stylistyka:
-Felga i gleba
-maska carbon3m
Silnik:
-Ecu + Smt6 sterują wszystkim
-Tłoki OEM
-cały remont na oem częściach
Teraz fruty:
-wydech 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych Rm motors Apexi N1 style
-kolektor wydechowy baranek custom made by SSG
-turbina obecnie T25 na 0.9b (to juz chyba 4 turbina w tym samochodzie)
-całość owinięta do ostatniego tłumika bandażem termo
-dolot 2,5" z FMIC na gumach samco i stożku K&N
-blow off F1-Z HKS style
-oil catch tank
-pompa Walbro 255h 3..gss czy jakoś tak
-wtryski 440cc
-świece NGK zimniejsze 6-tki bodajże
-przewody NGK na cewkach zapłonowych
-sprzęgło custom made by Radzikowski
-przepływomierz Golf VR6
Silnik ma japoński , budę też tyle że nalepili mu znaczek H . W sumie kolega pasuje tu jak ulał bo grzebie się w japońskiej technice i robi to niejako pioniersko.
Troszkę się na rzeźbiłem nad nią, ale było warto, bo standardowa deska wyglądała jak szafa i to antyczna...bez tunelu i plastik jakości mniejszej niż zero.. Jak wróci od tapicera na pewno zapodam fotki gotowego produktu!!
zajebisty projekcik i rzeczywiscie mało się tego auta [modyfikowanego] widzi u nas
podziwiam takich ludzi, bo nie jest wyczynem wyłozyć kase na części do civic'a które są na co drugim zakręcie w usa
I właśnie o to chodziło. Nietuzinkowe auto, planuje zaadaptować tylne lampeczki od sky'a r33 i pozbyć sie wszystkich oznaczeń marki, będzie nie do poznania na ulicy!! Ale to w Stagu II, teraz musi się dobrze odpychać i trzymać nawierzchni. Więc w planach zawias koni/apexi, może jak sie uda coś dopasować dyferencjał i porządne heble!! Bo tarcze tylko z przodu są. Pożyjemy zobaczymy.... stay tuned!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum